|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Sterker nog, ik heb gewoon op dezelfde dag de vier artikelen uit het nieuwsgedeelte van het AD, de Telegraaf, de Volkskrant en het NRC geprint die naar aanleiding van hetzelfde persbericht geschreven waren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:In hoeverre er louter feiten (controleerbaar en meetbaar) zijn weergegeven. En of die feiten ook daadwerkelijk met het onderwerp van doen hebben, of erbij gehaald zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hoe dan ook: steekproef =/= onderzoek(je), en dat maakt het erg voorbarig om het om over een 'verrassende uitslag' en 'er is nogal wat veranderd' te hebben, Bas Stapel [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-01-2012 13:37] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Die lees ik altijd op het werk omdat er altijd wel iemand is die ze meeneemt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
IN het weekend zou ik de krant toch wel missen. Vooral de achtergrondartikelen etc. Voor mij is dat het NRC en de Volkskrant (hoe slecht die ook verder moge zijn blijkt nu) |
|
quote:Het is ongeveer de derde steekproef binnen een ruim jaar, en het is m.i. toch vrij verrassend dat bij twee van die onderzoekjes de Volkskrant als minder objectief uit de bus kwam. Vooral omdat ik dit niet binnen nieuwsgaring vind passen. Overigens, bij meer politiek getint nieuws (alles is politiek natuurlijk, maar ik bedoel dan vooral nieuws over politici en mensen uit de Tweede Kamer) is de Telegraaf bij steekproefjes vaak minder objectief. Verder snap ik je scepsis natuurlijk, maar zelfs mijn collega's waren verrast door de uitslag van het 'proefje'. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Misschien is het wel leuk om hier eens een masteronderzoek over te gaan doen. *idee* Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: zolang je maar geen tien krijgt |
|
quote:Zeker weten van niet. Bij mijn bachelorscripties zat wel een 9 trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Thanks voor de info! vandaag een los nummertje gekocht en dat bevalt me wel. Kijken of de vader hier het ook wat vindt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heb nu een paar jaar een abo op NRC Next + Weekend. Ging me vooral om de weekendeditie, voor de verdieping en duiding. Maar Next + Weekend was nauwelijks duurder dan alleen weekend dus dat leek me wel een mooie combi. Op Next ben ik echter een beetje uitgekeken, vind het een beetje voorspelbaar worden, of eigenlijk meer een beetje gezocht, wat invalshoek betreft. Altijd wat geforceerd 'de andere kant' bekijken. Wellicht de route waarmee Rob Wijnberg als (adjunct?) hoofdredacteur de krant flink populair heeft gekregen, maar aan mijn niet meer zo besteed. Ook de nieuwe pagina 3 is meer een soort school-krant dan écht nieuwswaardig. Ga mijn abo opzeggen en dan weekendeditie gewoon bij de supermarkt halen denk ik. Kan ik ook nog een beetje afwisselen met de Volkskrant. |
|
MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Die 'andere kant' vind ik juist wel sterk, en de pagina 3 legt toch wel veel dingen uit. Vaak wel op een wat kinderachtige manier en door weinig ruimte vaak ook niet heel zorgvuldig maar ik lees het wel vrijwel altijd. En, elke zaterdag naar de supermarkt, ik moet er niet aan denken |
|
Zojuist een NRC-next abonnement besteld met ingang van a.s. woensdag. Vijf keer per week NRC-next en de weekend NRC erbij. Leuk! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Iemand hier lid van De Correspondent en hoe bevalt dat? |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
Op de detox hadden ze De Limburgers. Damn wat een kutkrant. Het gaat nu al maanden over het feit of een of andere opgraving een joodse mikwe is of een beerput. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Hehe niet bepaald schone jongens die joden! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Lijkt me heel cool. Beetje duur. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Geen. Nooit gehad ook. In verleden wel eens "Ravage" gelezen, via een vriend van me... niet echt een krant natuurlijk dus off topic. [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 30-09-2013 17:53] I am mine own redeemer...! |
|
quote:Ik wist niet dat je je daarop kon abonneren. Hoeveel kost dat? |
|
quote: I am mine own redeemer...! |
|
quote: De kosten voor je internet abbo. Ik heb ergens in 1992 mijn abonnement op de AD opgezegd... edit.... quote: [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 30-09-2013 18:27] Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |