|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het CIDI en Ronny Naftaniël mogen van mij allemaal optiefen naar hun Zion. |
|
CIDI zijn een stelletje onruststokers |
|
joden zeiken teveel Ik krijg er zo'n belachelijke holocaust neiging van. |
|
De Joden mogen zeker wel Arabieren haten? Ze proberen weer in te spelen op de "Anne Frank" gevoelens in te spelen. Die tijd is voorbij en het is hier geen Joods land. Vrijheid van meningsuiting word ook steeds meer beperkt. Mag je eigenlijk nog een Amerikaanse vlag verbranden in Nederland? |
|
quote:Nee, maar wel een Nederlandse vlag.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nederlandse vlaggen mag je ook niet verbranden. Dit slaat nergens op. |
|
quote:En terecht |
|
Dan zou mijn klomp breken als mensen de Nederlandse vlag verbranden voor de televisie. Lijkt me trouwens sterk als dat gebeurd. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 14-06-2003 18:41] |
|
quote:Dat heeft nooit gemogen. Vlaggen moeten alleen verbrand worden als ze op de grond gevallen zijn, want dat mag namelijk ook niet. Symbolen van staten dienen niet stuk of vuil gemaakt te worden, vind de politie niet goed. |
|
quote: Hoezo? valt dat niet onder vrijheid van meningsuiting Verder, sja, moest de westerse gemeenschap voorheen de "white man's burden" ervaren omdat onze verre voorvaderen negers als slaven hebben gebruikt en wij ons daar schuldig over moeten voelen (NOT ) is het nu blijkbaar de beurt aan de Joden die ons met de holocaust om de oren blijven slaan |
|
quote: Terwijl ZIJ de here jezus aan het kruis hebben genageld, zullen we dat dan maar terugzeggen? (niet dat ik daarme zit hoor....) Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dat waren de Romeinen |
|
quote: Zowel als Joden. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Nee, nee. Op aandringen van de Joden. Die tribuun voerde de "wens van het volk" uit. |
|
Ik kan niet zeggen dat joden mij in mijn dagelijkse leven lastigvallen behalve dat sommigen in Israël denken dat ze black metal kunnen spelen. Ik meen dat joden ons weinig last bezorgen (ik ben geen aanhanger van allerhande halvegare samenzweringstheorieën), dit in tegenstelling tot een zekere groep uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika die het liefst schapenvlees nuttigt. "Het aantal incidenten jegens moslims sterk gestegen" Zoiets zal mijn glimlach nog sardonischer maken. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: ze konden kiezen tussen 2 mensen die gekruisigd moesten worden, of jezus of die ander, nou die ander vonden ze dus blijkbaar aardiger |
|
Barabbas, mijn kind, die ander heette Barabbas. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
die joden moeten is ophouden met over alles moeilijk te doen. |
|
quote: bedoel ik |
|
quote: het lijken net Jehova's getuigen |
|
quote:idd Moeten ze maar niet zo über doen. true disco chick |
|
ach gosjie... |
|
quote: dus bij de eerste de beste arrogante opmerking mogen wij jou ook vergassen?? |
|
quote: Een antisemitische opmerking is nog altijd geen vergassing, mijn inziens... |
|
quote:4 mei, marokkaanse jongeren trekken een nederlandse vlag van zijn stok af en proberen hem te verbranden.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |