IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Aantal meldingen antisemitische incidenten gestegen Vorige pagina | Volgende pagina
Oebe
Usericon van Oebe
Posted 15-06-2003 13:14 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ik verbrand iedere dag een Nederlandse vlag Misanthrope, soortement van traditie in onze familie.

Alhoewel wij natuurlijk wel groepskorting hebben bij de leverancier is een kleine bijdrage meer dan welkom.

Giro 4589100

Bij voorbaat dank.

Eh, dat kan er nog wel even bij: We gebruiken alleen zuiver katoen, dus geen boze brieven van milieubeschermers a.u.b

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 15-06-2003 13:16]


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-06-2003 14:30 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht



Maareh, zijn er behalve het standaard gezanik op joden ook nog meningen over het naar verluidt toegenomen aantal incidenten?

Of zetten we ons beste beentje weer eens voor en houden het op: "They asked for it"?


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-06-2003 14:34 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Als al die prutsers in hun eigen land zouden blijven, zaten wij tenminste niet met het gezeik. Als de moslim-idioten en de joodjes een beetje willen vechten doen ze dat maar in hun eigen zand-bak, en niet op ons stukje grond. Als israel dan toch het beloofde land is, dat ze daar maar de idioot gaan uithangen.
Post-zegel op het hoofd, en de trein op.
En nee, ik ben geen racist.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 15-06-2003 14:40 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 10:37 schreef ghoulliette het volgende:
dus bij de eerste de beste arrogante opmerking mogen wij jou ook vergassen??
Vergassen


Ik voel helemaal niet de drang om iemand die ik niet graag heb omdat ze zich beter vinden als iemand anders te vermoorden...



true disco chick


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 15-06-2003 14:47 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 12:14 schreef Misanthrope het volgende:
4 mei, marokkaanse jongeren trekken een nederlandse vlag van zijn stok af en proberen hem te verbranden....

die marokkanen ook he... kunnen nog niet eens fatsoenlijk een vlag verbranden...


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-06-2003 14:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Waar zijn de hoofdletters gebleven?


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-06-2003 15:09 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

I presume that's a definite nono.


Touché, pussycat!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-06-2003 17:29 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 14:34 schreef campske666 het volgende:
Als al die prutsers in hun eigen land zouden blijven, zaten wij tenminste niet met het gezeik. Als de moslim-idioten en de joodjes een beetje willen vechten doen ze dat maar in hun eigen zand-bak, en niet op ons stukje grond. (...)

Mijn scanner doet het op het moment niet maar ik zou jullie graag een foto willen laten zien van "het probleem".
Deze foto werd genomen in de oval office van Het Witte Huis met -in het midden- G.W.Bush en aan beide kanten omringd door een stuk of 12 hassidische joden die hem vol ceremonie een plakaat geven omdat hij zo'n voorvechter is van de joodsche staat.
Zolang de o-zo-invloedrijke USA een finaciele, militaire en politieke voorvechter blijft van Israel zullen Ariel Sharon en consorten blijven denken dat ze hat landje voor hun eigen kunnen inpikken en blijft het conflict en de arabische haat heersen.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-06-2003 17:32 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Er zou nog zo'n davidsterretje moeten komen tussen al die andere sterretjes op de amerikaanse vlag


mvg wk10


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 15-06-2003 20:07 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik ben het eens met de stelling dat tegenwoordig heel gauw antisemiet geroepen wordt aan het adres van mensen die het gewoon simpelweg al niet eens zijn met de gruwelijke politiek van Israel...

Door het onderdrukken van al die gedachten wakker je juist die antisemitische gevoelens aan...

Ik kan heel goed begrijpen dat het Joodse volk zichzelf wil beschermen tegen een herhaling van het verleden. En het is ook verschrikkelijk wat hen in het verleden is aangedaan, maar met onderdrukking van antisemitische sentimenten kweek je tegelijkertijd ook juist meer haat en onbegrip.

Ik zal de laatste zijn die racisten verdedigd, maar heksenjachten zijn niet beperkt tot een politieke of religieuze stroming...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 20:57 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Israël is zonder twijfel een bandietenstaat die financieel en politiek zeer afhankelijk is van de VS. Toch kies ik in dit conflict de kant van de joden aangezien Palestijnen niets anders dan ongedomesticeerde honden zijn die nooit geciviliseerd kunnen worden.

Ik weet dat in linkse kringen Israël steeds weer wordt verketterd en tegelijk een lans wordt gebroken voor die 'zielige' Palestijnen, maar de werkelijkheid is dat de islam een oneindig veel groter gevaar is dan het jodendom wat vooralsnog in Europa in de marge blijft.

Mijns inziens hebben Israël en wij dezelfde vijanden: de arabieren/moslims.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-06-2003 21:01 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Er zijn wel erg veel vijanden onder ons midden.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 15-06-2003 23:14 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Who needs an enemy with a bonobo up your ass hey?

And don't forget to use a strong condom.

And I always thought that fucking your brains out was just an expression. Well, I guess not.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 23:49 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Well, join the crowd of leeching, raping, stealing muslim boars, hippie. As the dagger of justice will
cut open all islamic throats in time.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 15-06-2003 23:54 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

Hahaha,Vuile parasieten.
Goed voor ze!
(ook al is de bron totaal niet betrouwbaar trouwens).
Yeah laten we alleen eens alle oorlogen die gefinancieerd door Joden zijn eens opnoemen.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 23:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

doe eens


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-06-2003 23:56 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 23:55 schreef ghoulliette het volgende:
doe eens



The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-06-2003 23:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Geloof je echt dat de islam een gecoördineerd gevaar kan betekenen voor Amerika/Israel? Op elke arabische top schelden ze elkaar de huid vol! (tja, wellicht is dat slechts schijn en hebben ze een EVIL MASTERPLAN ergens in die kubus in Mekka klaarliggen ) Een enkele terroristische klapper, dat kunnen ze maken (er is in Angola weer een vliegtuig 'verdwenen'). Terwijl de jUSA vrijuit pre-emptive strikes kunnen uitvoeren en de wereld kunnen oplichten; de UN staat erbij en kijkt ernaar.

Niet dat ik veel sympathie voor beide kanten heb... maar de joden, Israel, het CIDI, de Jewish Defense League, de Anti-Defamation League, etc. hebben de macht en zijn veel schijnheiliger. Vooral de ADL, in feite een joodse exponent, is een walgelijke voorvechter van politieke correctheid en een zelfbenoemd kruisvaarder tegen het belachelijke begrip 'hate crimes'. Links blank Amerika (incl. Michael Moore en consorten) heeft zich daarin laten vangen, en Europa volgt.
De arabieren hebben die slag verloren.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 15-06-2003 23:58 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 23:55 schreef ghoulliette het volgende:
doe eens


Ja hoor.
Alleen niet nu,want ik ga zo.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Gwath
Usericon van Gwath
Posted 15-06-2003 23:58 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

@BMMarduk: Deze foto? http://www.msnbc.com/news/917023.asp

Marginale invloed?


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-06-2003 0:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Catch-22

Ik vind het ook niet fijn dat ik steeds minder begrijpbare taal hoor als ik de straat op ga.
Ik ben ook bang dat er straks islam-getinte partijen in de 2de kamer gaan zitten die de bevolking religieus-getinte wetten gaan opleggen.

Maar: Europa kampt met een acuut vergrijzingsproblematiek.
Feit: Jonge europeanen stellen kinderen uit en zetten hun carriere voor de rest.
Gevolg: Zie Italie, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en NL als voorbeelden. Miljoenen gaan in protest de straat op i.v.m. de WAO.
Er zijn gewoonweg NIET GENOEG jonge werknemers wiens belastingen de pensieoen van WAO-geregtigden moeten gaan betalen.
Ad Hoc oplossing: Immigratie. Whether we like it or not.

Overigens houden wij dit vergrijzingsprobleem maar 1 of 2 generaties lang. Want wanneer de generaties die ONS opvolgen ook hetzelfde lage geboortepeil blijven handhaven zullen de verhouding WAO-ers (WIJ straks) en belastingbetalers (onze kleinkinderen) wederom stabiel worden.

Zaak is wel dat Europa inderdaad geen Fort-Islam wordt van binnenuit maar dat is een volledig ander onder onderwerp.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-06-2003 0:07]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-06-2003 0:06 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 23:58 schreef Gwath het volgende:
@BMMarduk: Deze foto? http://www.msnbc.com/news/917023.asp

Marginale invloed?

Heh, in-der-daad.
Ik heb nl. een abonnement op Newsweek en die foto stond erin:


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 16-06-2003 0:11 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Dwaalnicht, eikelhoofdige eikel die je bent, joodse lobby in de VS is een zeer divers gezelschap (die ook regelmatig elkaar de huid volschelden) van links tot neo-conservatief rechts. Zo is Richard Pearl, een voormalige linkse academicus van joodse afkomst, één van de architecten van de Golfoorlog. Aan de andere kanten zijn veel joodse publicisten uitgesproken links-progressief. Ik weet dat het populair is in extreem-linkse en extreem-rechtse kingen om alsmaar een groot joods complot aan te tonen, maar veel meer dan bijelkaar geraapte pseudo-wetenschappelijke nonsense heeft dat niet opgeleverd.

Nogmaals, ik heb niets met de joden en orthodoxe joden gun ik niets anders dan een verblijf in een geinige gaskamer, maar het gevaar komt in de eerste plaats uit de islamitische kringen. De bewijzen zijn evident (natuurlijk - aangeleverd door de joodse media).


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Gwath
Usericon van Gwath
Posted 16-06-2003 0:13 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 23:55 schreef ghoulliette het volgende:
doe eens


Schaamteloos gebruik ik hiervoor een thread van een ander forum
http://bbs.anus.com/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=7&t=001484


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 16-06-2003 0:16 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 0:13 schreef Gwath het volgende:
Schaamteloos gebruik ik hiervoor een thread van een ander forum
http://bbs.anus.com/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=7&t=001484




Hmm ik was net bezig ook een soortgelijke lijst op ZM te gooien .
Anus forem heerst trouwens best wel,aardige mensen daar!


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen