|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Net zo 'evident' als het 'grote joodse complot', oh aangeklede aap. Kan best zijn dat een hoop joden elkaar de huid volschelden, maar ze zijn vooralsnog veel machtiger dan die op hun oliebronnen zittende arabieren. |
|
quote: Indrukwekkende compilatie. Ik vraag mij alleen wel af of er niet net zoveel mensen van andere religieuze overtuigingen verantwoordelijk zijn voor erge gebeurtenissen in onze geschiedenis. Enne wat betekent "ZOG"? |
|
quote: Zionist Occupational Government, algemene benaming gebruikt voor joods/Israelisch beleid, regering, etc. ZOG is zeg maar de belichaming van de grote 'jewish conspiracy'. Meestal gebruikt door mensen uit extreem-rechtse hoek (ook door GBK bijvoorbeeld, 'Holy Mary Mother of ZOG' in eh, 'Satanicunt' geloof ik) |
|
quote: Katholieken bijvoorbeeld. Je moet alles natuurlijk in z'n context van actie-reactie zien he. Represailles e.d.m. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Nee nee, die katholieken werden aangespoord door de ZOG, zie . |
|
Oh. Ja. Dank je. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Dat lijkt maar zo; naar buiten toe, naar het Goyim, zijn ze 'links', modern en vooruitstrevend. naar binnen, voor de uitverkorenen zijn ze erg behoudend. quote: Wat tolerant van je The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
Effe iets anders: Heeft de septagon (symbool) een NS/racistische betekenis |
|
quote: Deze zeer objectieve site zegt er niks over: http://www.adl.org/hate_symbols/default_graphics.asp Of anders op: http://www.symbols.com/encyclopedia/27/2725.html The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
De Nederlandse tak van de Arabisch-Europese Liga (AEL-NL) roept Nederlanders op tot een boycot van Israël en Israëlische producten. Ook pleit zij voor een drastische verscherping van het Nederlandse alcohol- en drugsbeleid. AEL-NL deed zijn oproep tijdens het oprichtingscongres dit weekeinde in Wageningen. Ongeveer zestig voornamelijk jonge moslims scherpten het partijprogramma van AEL-NL nog eens flink aan. Als het aan AEL-NL ligt komt er 'een algehele boycot op de Zionistische entiteit'. Het partijbestuur vergelijkt deze boycot tegen Israël met die tegen Zuid-Afrika ten tijde van het apartheidsregime. Daarnaast zal AEL-NL er voor ijveren dat islamitische feestdagen verplichte vrije dagen worden. Ook wil de partij dat de onderwijsinspectie gaat toezien op discriminerend en racistisch gedrag van leraren. De waarnemend voorzitter benadrukte dat AEL-NL de komende tijd actief leden gaat werven. Of de partij zich ook zal inschrijven voor verkiezingen, beslist zij pas volgend jaar. Abou Jahjah: 'De verkiezingen in 2006 zijn een reële optie. Daarnaast onderzoeken we de mogelijkheden om als AEL-NL aan de Europese verkiezingen in 2004 deel te nemen.' "islamitische feestdagen verplichte vrije dagen worden" Waar halen ze het lef vandaan? Echt te brutaal voor woorden. Ik ben het zeker niet eens met de Christelijke feest (??) dagen,zij zijn uiteindelijk ook smerige indringers,maar toch, dit gaat toch echt iets te ver. Ahoewel ik best wel vind dat ze met sommige dingen gelijk hebben. Bijv :'een algehele boycot op de Zionistische entiteit' [Dit bericht is gewijzigd door Ragnarok op 16-06-2003 2:02] De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Maar kan de ongecoordineerdheid niet juist een groter gevaar zijn? Ik bedoel, de Sovjet-Unie was een duidelijk land waar alle pijlen op stonden gericht, die moslim bendes kun je niet traceren. Dus gaan de amerikanen en bondgenoten maar alle landen lastigvallen, intimideren of nog erger (binnenvallen). hierdoor ontstaat er een nog grotere spanningen en/of raken nog meer mensen onder de invloed van het fundamentalisme. het conflict is dus minder duidelijk omlijnd en kan overal en altijd uitbarsten. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 16-06-2003 16:24] |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=382154&page=1 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=613976 [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 17-06-2003 10:38] Touché, pussycat! |
|
Die Aboe Jahdjah verdient zowieso een nekschot! Waardeloze zak is het! Wat heb je nou aan zo'n persoon. Immortal Pride |
|
quote: Ah gossie, worden de Joodjes weer gepest Sorry hoor, maar dit is gewoon zielig doen van de bovenste plank. Met "jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst" weet ik wel wie ze bedoelen en ik heb toch lichtelijk het idee dat IEDEREEN hier de laatste tijd meer last van heeft. Als ik alleen maar vergelijk met mijn basisschool toen en nu, voor een kortere periode mijn middelbare school en nu....ik weet genoeg. Het CIDI zijn een stelletje zeurpieten met een paar zuur geworden pijpekrullen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |