IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Aantal meldingen antisemitische incidenten gestegen Vorige pagina
Lies
Usericon van Lies
Posted 16-06-2003 0:18 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 0:16 schreef Ragnarok het volgende:
Hmm ik was net bezig ook een soortgelijke lijst op ZM te gooien .

Zeggen ja


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 16-06-2003 0:18 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 0:18 schreef Lies het volgende:
Zeggen ja






De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-06-2003 0:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 0:11 schreef bonobo het volgende:
Nogmaals, ik heb niets met de joden en orthodoxe joden gun ik niets anders dan een verblijf in een geinige gaskamer, maar het gevaar komt in de eerste plaats uit de islamitische kringen. De bewijzen zijn evident (natuurlijk - aangeleverd door de joodse media).

Net zo 'evident' als het 'grote joodse complot', oh aangeklede aap. Kan best zijn dat een hoop joden elkaar de huid volschelden, maar ze zijn vooralsnog veel machtiger dan die op hun oliebronnen zittende arabieren.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-06-2003 0:24 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 0:13 schreef Gwath het volgende:
...
http://bbs.anus.com/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=7&t=001484


Indrukwekkende compilatie. Ik vraag mij alleen wel af of er niet net zoveel mensen van andere religieuze overtuigingen verantwoordelijk zijn voor erge gebeurtenissen in onze geschiedenis.

Enne wat betekent "ZOG"?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-06-2003 0:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 0:24 schreef MBMarduk het volgende:
"ZOG"?

Zionist Occupational Government, algemene benaming gebruikt voor joods/Israelisch beleid, regering, etc. ZOG is zeg maar de belichaming van de grote 'jewish conspiracy'.

Meestal gebruikt door mensen uit extreem-rechtse hoek (ook door GBK bijvoorbeeld, 'Holy Mary Mother of ZOG' in eh, 'Satanicunt' geloof ik)


Lies
Usericon van Lies
Posted 16-06-2003 0:26 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 0:24 schreef MBMarduk het volgende:
Indrukwekkende compilatie. Ik vraag mij alleen wel af of er niet net zoveel mensen van andere religieuze overtuigingen verantwoordelijk zijn voor erge gebeurtenissen in onze geschiedenis.

Katholieken bijvoorbeeld. Je moet alles natuurlijk in z'n context van actie-reactie zien he. Represailles e.d.m.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-06-2003 0:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 0:26 schreef Lies het volgende:
Katholieken bijvoorbeeld. Je moet alles natuurlijk in z'n context van actie-reactie zien he. Represailles e.d.m.

Nee nee, die katholieken werden aangespoord door de ZOG, zie .


Lies
Usericon van Lies
Posted 16-06-2003 0:31 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Oh. Ja. Dank je.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Gwath
Usericon van Gwath
Posted 16-06-2003 0:35 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 0:11 schreef bonobo het volgende:
...joodse lobby in de VS is een zeer divers gezelschap (die ook regelmatig elkaar de huid volschelden)


Dat lijkt maar zo; naar buiten toe, naar het Goyim, zijn ze 'links', modern en vooruitstrevend.
naar binnen, voor de uitverkorenen zijn ze erg behoudend.

quote:
Nogmaals, ik heb niets met de joden en orthodoxe joden gun ik niets anders dan een verblijf in een geinige gaskamer.

Wat tolerant van je


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-06-2003 0:41 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Effe iets anders: Heeft de septagon (symbool) een NS/racistische betekenis


Gwath
Usericon van Gwath
Posted 16-06-2003 0:49 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 0:41 schreef MBMarduk het volgende:
Effe iets anders: Heeft de septagon (symbool) een NS/racistische betekenis


Deze zeer objectieve site zegt er niks over: http://www.adl.org/hate_symbols/default_graphics.asp

Of anders op: http://www.symbols.com/encyclopedia/27/2725.html


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 16-06-2003 1:53 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

De Nederlandse tak van de Arabisch-Europese Liga (AEL-NL) roept Nederlanders op tot een boycot van Israël en Israëlische producten. Ook pleit zij voor een drastische verscherping van het Nederlandse alcohol- en drugsbeleid.

AEL-NL deed zijn oproep tijdens het oprichtingscongres dit weekeinde in Wageningen. Ongeveer zestig voornamelijk jonge moslims scherpten het partijprogramma van AEL-NL nog eens flink aan. Als het aan AEL-NL ligt komt er 'een algehele boycot op de Zionistische entiteit'. Het partijbestuur vergelijkt deze boycot tegen Israël met die tegen Zuid-Afrika ten tijde van het apartheidsregime.

Daarnaast zal AEL-NL er voor ijveren dat islamitische feestdagen verplichte vrije dagen worden. Ook wil de partij dat de onderwijsinspectie gaat toezien op discriminerend en racistisch gedrag van leraren.

De waarnemend voorzitter benadrukte dat AEL-NL de komende tijd actief leden gaat werven. Of de partij zich ook zal inschrijven voor verkiezingen, beslist zij pas volgend jaar.

Abou Jahjah: 'De verkiezingen in 2006 zijn een reële optie. Daarnaast onderzoeken we de mogelijkheden om als AEL-NL aan de Europese verkiezingen in 2004 deel te nemen.'



"islamitische feestdagen verplichte vrije dagen worden"

Waar halen ze het lef vandaan?
Echt te brutaal voor woorden.
Ik ben het zeker niet eens met de Christelijke feest (??) dagen,zij zijn uiteindelijk ook smerige indringers,maar toch, dit gaat toch echt iets te ver.
Ahoewel ik best wel vind dat ze met sommige dingen gelijk hebben.
Bijv :'een algehele boycot op de Zionistische entiteit'


[Dit bericht is gewijzigd door Ragnarok op 16-06-2003 2:02]


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 16-06-2003 2:27 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

O ja,voor de liefhebbers trouwens : http://www.jdate.com



De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 8:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 23:56 schreef Dwaallicht het volgende:
Geloof je echt dat de islam een gecoördineerd gevaar kan betekenen voor Amerika/Israel?


Maar kan de ongecoordineerdheid niet juist een groter gevaar zijn? Ik bedoel, de Sovjet-Unie was een duidelijk land waar alle pijlen op stonden gericht, die moslim bendes kun je niet traceren. Dus gaan de amerikanen en bondgenoten maar alle landen lastigvallen, intimideren of nog erger (binnenvallen). hierdoor ontstaat er een nog grotere spanningen en/of raken nog meer mensen onder de invloed van het fundamentalisme. het conflict is dus minder duidelijk omlijnd en kan overal en altijd uitbarsten.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 16:19 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 16-06-2003 16:24]


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-06-2003 10:29 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 1:53 schreef Ragnarok het volgende:
AEL-bla


http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=382154&page=1

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=613976


[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 17-06-2003 10:38]


Touché, pussycat!


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 20-06-2003 8:56 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Die Aboe Jahdjah verdient zowieso een nekschot! Waardeloze zak is het! Wat heb je nou aan zo'n persoon.


Immortal Pride


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 20-06-2003 9:19 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 15:46 schreef wladimir het volgende:
Aantal meldingen antisemitische incidenten gestegen
...
"Net als vorig jaar is een belangrijk deel van de incidenten veroorzaakt door jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst. Dit gebeurt op steeds jongere leeftijd, blijkens de klachten die het CIDI kreeg over de problemen die joodse kinderen van medeleerlingen ondervinden op scholen", adus het CIDI in haar verslag. Vooral als jood herkenbare personen worden het slachtoffer van scheldpartijen en bedreigingen met geweld.

...

Wat is jullie mening hier over?
Zijn jullie het eens met het CIDI?
Of totaal tegen?

Ah gossie, worden de Joodjes weer gepest Sorry hoor, maar dit is gewoon zielig doen van de bovenste plank. Met "jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst" weet ik wel wie ze bedoelen en ik heb toch lichtelijk het idee dat IEDEREEN hier de laatste tijd meer last van heeft. Als ik alleen maar vergelijk met mijn basisschool toen en nu, voor een kortere periode mijn middelbare school en nu....ik weet genoeg.
Het CIDI zijn een stelletje zeurpieten met een paar zuur geworden pijpekrullen


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen