|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
You'd better run I ain't no nice guy back at the funny farm dancing on your grave bomber wat een generalisatie om zo'n statement te maken pure onzin! |
|
Lemmy had op Sweden Rock wel overal begeleiding nodig.. Leek wel of ie anders gewoon de struiken in zou wandelen.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 23-06-2003 18:00] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Jack The Ripper |
|
Poeh hee, 013 is wel aan het uitpakken in het kader van hun 5-jarig bestaan: 22-10: Motörhead + support I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: GAAF!!! |
|
da's het probleem met MOtorhead ze spelen een beetje te vaak in NL! Ik heb ze al zo vaak gezien dat het gewoon niet leuk meer is! |
|
quote: en wat dacht je dan van "Death angel" en "Testament"? |
|
quote: ik heb motorhead nu zo`n 10 keer gezien ofzo maar vin het nog steeds wel leuk om ze een paar keer per jaar te zien. `t is er altijd wel gezellig |
|
Ik heb ze 11 keer gezien maar moet zeggen dat de verveling nu toch wel snel toeslaat, zeker met de huidige entreeprijzen vind ik het bijna onverantwoord! |
|
quote: quote: jaja, de eerste keer was het al duidelijk |
|
quote: Dan moet je minder gaan! [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 21-07-2003 20:06] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Niet zeuren, we gaan gewoon I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Tja wat kan ik daar nu tegenin brengen |
|
je hebt helemaal gelijk: niets!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
weet iemand meer over de nieuwe tourdates "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Een gezellige avond is nooit weg al heb ik ze al 100 keer gezien, nu nog Rose tattoo mee in het voorprograma! |
|
quote: Precies! *gaat morgen maar eens beginnen met solliciteren* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ja dat solliciteren is wel nodig HAHAHAAH, een standaard concert kost al snel 30-35 LOL |
|
€ 33,00 + € 3,20 service I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
jezus voor MOtorhead? da's bijna 80 piek! De laatste keer dat ik naar AC/DC was het 60 piek ex bespreek HAHAHAHAHAHA |
|
quote: tja er is veel veranderd sinds 1985 hé.... [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 24-07-2003 16:45] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
LOL ik ben geen graftak, dat was in 2001 |
|
Motorhead Helaas kon ik niet naar bospop |
|
Motorhead heerscht! Ace of Spades, Dr Rock was gaaf op Bospop |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |