|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat moet wel heel fijn zijn geweest |
|
vorig jaar @ graspop gezien "I feel a pagan breeze from the storms of the northern sea" |
|
In 1987 met destruction en king diamond gezien. Zo, weten we dat ook weer. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dus ook 2x Mikkey Dee? Of speelde hij toen nog niet bij Brommerhoofd? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volgens mij zat hij toen nog niet in het hoofd. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Mikkey doe t goed daar! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
http://lemmymovie.com/ edit: die mop... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-06-2008 21:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:tering toen hingen de meesten die hier posten nog aan de tiet. nou ja, motorhead, nooit wat aan gevonden dus. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gaylord! |
|
Ja inderdaad, als je fanaat bent van iets met een gitaar er in MOET je wel van motorhead houden.. |
|
Inderdaad |
|
Mental houd trouwens helemaal niet van gitaren hij is meer van de Djembé. |
|
quote: En sommigen hielden toen alwéér van tieten spelfout weggehaald... |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik heb niks met gays, maar ik heb gewoon geen smaak. dat kan toch ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het schijnt dat de nick wansmaak weer vrij is... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik heb GEEN smaak, zelfs geen WANsmaak. Fuck the world and fuck you |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hoewel ik sommige oude nummers van Motorhead wel kan waarderen, kan ik er geen cd van uitzitten, toch vreemd, als je bednkt dat hardcore ook meer van hetzelfde is, net als de muziek van Motorhead.KILLED BY DEATH !!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tja, dat heb je met die rock n roll-helden Zo is Steven Adler van Guns N Roses ook om die reden uit de band geknikkerd. Om over Mötley Crüe nog maar te zwijgen, als het om ongelimiteerd drugsgebruik gaat hehe Maar goed, Philthy "animal" Taylor heerst! Ik vind dat hij alsnog bij Motörhead terug moet keren. Hier nog een filmpje van de meester: http://nl.youtube.com/watch?v=KKQruZlmGQA en hier als achtergrondzanger in een onderonsje met Girlschool hehe http://nl.youtube.com/watch?v=4RSQnYFdyF0 Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Motorhead is 'n BEGRIP ! Kan niet zeggen wat ik 't beste vind.... Ik vind ALLES Goed ! Hun latere werk is vooral qua teksten errug VET! Ook die ballads doet NIEMAND ze na! Lemmy is een van de betere en hardste ! |
|
|
|
Against God and Government |
|
Vet, ja! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |