IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Motörhead Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-12-2009 23:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik liet het net aan mijn eega horen en ook zij vond het geweldig! Uitbrengen als singel, zou ik zeggen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 12-12-2009 10:10 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire





Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 12-12-2009 11:19 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Mayhem praktijken?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-03-2010 17:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik ben danig onder de indruk van "motorizer"en "inferno". zijn er nog meer cd's van de "nieuwe" motorhead met ongeveer dezelfde kwaliteit?


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-03-2010 17:14 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 17:12 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben danig onder de indruk van "motorizer"en "inferno". zijn er nog meer cd's van de "nieuwe" motorhead met ongeveer dezelfde kwaliteit?


Ik vind persoonlijk Kiss Of Death erg goed.


Bareuh...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-03-2010 17:14 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 17:12 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben danig onder de indruk van "motorizer"en "inferno". zijn er nog meer cd's van de "nieuwe" motorhead met ongeveer dezelfde kwaliteit?


Kiss Of Death is zo'n beetje het beste wat ze ooit gemaakt hebben.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-03-2010 17:15 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 17:14 schreef Verval het volgende:
Kiss Of Death is zo'n beetje het beste wat ze ooit gemaakt hebben.




Bareuh...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-03-2010 17:15 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Meneer Ulk was me voor.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-03-2010 17:19 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik ben al lang blij dat er eindelijk eens iemand is die er ook zo over denkt.


Bareuh...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-03-2010 17:21 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 17:19 schreef De Ulk het volgende:
Ik ben al lang blij dat er eindelijk eens iemand is die er ook zo over denkt.


Zoveel agressie en sterke nummers verdient gewoon waardering.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-03-2010 17:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 17:14 schreef De Ulk het volgende:
Ik vind persoonlijk Kiss Of Death erg goed.


staat genoteerd! (kies maar, verval ook)


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-03-2010 17:22 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-03-2010 17:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 17:21 schreef Verval het volgende:
Zoveel agressie en sterke nummers verdient gewoon waardering.

kan me gewoon niet voorstellen dat er een beter nummer op zou staan dan "rock out" of "terminal show" (niet dat ik klaag als dat zou gebeuren )


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-03-2010 17:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ikzelf ben dol op het Sacrifice album, is wat ouder natuurlijk.
Ik weet niet, fantastische sfeer of zo. Verder ken ik vrij weinig


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-03-2010 17:29 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Sacrifice is inderdaad ook erg goed, en uiteraard Bastards, 1916 en Orgasmatron ook. Maar die zijn nóg ouder.

Ik reken zelf trouwens alles vanaf "1916" tot de latere Motörhead.


Bareuh...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-03-2010 17:30 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 17:24 schreef attila_de_hun het volgende:
kan me gewoon niet voorstellen dat er een beter nummer op zou staan dan "rock out" of "terminal show" (niet dat ik klaag als dat zou gebeuren )


Het openingsnummer rockt behoorlijk de ballen uit je broek in ieder geval. Doe een poging zou ik zeggen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-03-2010 17:32 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 17:24 schreef attila_de_hun het volgende:
kan me gewoon niet voorstellen dat er een beter nummer op zou staan dan "rock out" of "terminal show" (niet dat ik klaag als dat zou gebeuren )


Ik vind zelf "Trigger" en "Christine" van Kiss Of Death erg goed, en uiteraard het prachtige "God Was Never On Your Side".


Bareuh...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-03-2010 17:37 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 17:32 schreef De Ulk het volgende:
Ik vind zelf "Trigger" en "Christine" van Kiss Of Death erg goed, en uiteraard het prachtige "God Was Never On Your Side".


God..., Dat is een hele mooie inderdaad.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-11-2010 21:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

heeft iemand de nieuwe van motorhead al gehoord? kan haast niet wachten....


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 25-11-2010 21:01 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 21:01 schreef attila_de_hun het volgende:
heeft iemand de nieuwe van motorhead al gehoord? kan haast niet wachten....
Ja, klinkt net zoals de andere 666 platen.


Zoveelste mentalkloon.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-11-2010 21:04 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 november 2010 21:01 schreef Murder Junkie het volgende:
Ja, klinkt net zoals de andere 666 platen.


Het mooie is dat Motörhead als een van de weinige bands daar gewoon mee weg komt.

Van mij mogen ze nog 1000 platen a la Kiss of Death maken hoor.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-11-2010 21:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Inferno was ook best in orde. Paar beste uitschieters als The terminal show, Down on me en In the name of tragedy.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-11-2010 21:13 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Die vond ik iets minder maar ook geen verkeerde plaat inderdaad.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-11-2010 22:05 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

WAT?! Is er een nieuwe?

*gaat als een speer downloaden*


Bareuh...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-11-2010 22:08 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 22:05 schreef De Ulk het volgende:
WAT?! Is er een nieuwe?

*gaat als een speer downloaden*


Ah, al binnen. NP


Bareuh...


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen