|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is hun eigen schuld, je moet gewoon uitkijken als je op een scooter zit. En je helm moet vastzitten, en zonder helm op een scooter zitten is gewoon stom. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: de schade aan gezicht is sowieso eigen schuld, maar reed die scooter ook te hard ? (zoja is het denk ik snel bekeken) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
De scooter reed idd te hard. En kon niet zo snel remmen, maar daarvoor staan er ook stoplichten! |
|
quote: bedoel je dta de scooter te hard ging en de bus door rood ??? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Het is z'n eigen schuld. Scooters zijn idiote dingen. mvg wk10 |
|
Scooters sucken, afschaffen die rommel! Rij je op 't gemak door 't stad aan 50. Halen die je bv. in zonder helm, zonder licht en fuck you al hier en al ginder omdat we dan even klaxonneren. Worden ze dan omvergereden... 'blablabla zwakke weggebruiker'... Liep ik paar jaar terug eens doorheen Kortrijk, waar ik langs een gabber-café passeerde. Begint er daar een nitwit van een gabber, notabene met dezelfe witgevlekte legerbroek, met uit te schelden, en dit in het bijzijn van de rest van z'n gabbers uiteraard. Wat dit heerschap niet wist, dat ik gezien had hoe hij daarnet z'n fellrooie scooter achter mijn wagen had geparkeerd. En dit in een donker hoekje van de parking. Hm, reed ik toevallig niet teveel achteruit zeker! Nog een geluk dat er een trekhaak op mijn wagen gemonteerd stond... Idd, ik ben geen scooter-fanaat. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 16-06-2003 12:43] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: |
|
De scooter ging te hard, de achterste persoon op de scooter droeg geen helm(en hij is dood nu), en ze reden door rood! De achterste persoon heette Abdul ofzo iets.. En hij vloog recht door de bus heen.. Eigen schuld |
|
ja, als je die scootergasten bezig ziet. die vinden het stoer om zo gevaarlijk mogenlijk te doen en dan moeten ze maar niet gaan janken als ze eens crashen. |
|
Ja idd scooters zijn echt lelijke klote dingen, neem dan gewoon een puch Maar ja dat zn bek open ligt is te verwachten als je zonder helm gaat rijden.. |
|
quote: ja idd |
|
Ze zullen de volgende keer wel beter opletten. Het is iig de schuld van een paar onverantwoordelijke prutsers gelijk die, dat je in Belgie nu overal maar 70 meer mag rijden met de auto |
|
quote: 11 septembertoestanden mvg wk10 |
|
quote: Zelfmoord aanslag: dader vergeet bom. |
|
ZOals anton al zei! Die bestuurder van de bus is een nationale held! |
|
Eigen schuld, dikke bult. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: |
|
eigen schuld dikke bult onverantwoord rijgedrag. |
|
Jep |
|
quote: Wie heeft je dat wijsgemaakt? 50 in bebouwde kom 70 op binnenwegen, 90 buiten bebouwde kom en 120 op otostrade...TENZIJ anders aangegeven. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Ik ben niet simpel ofzo, ik ken de snelheidsregeling echt wel. ( k zit de helft van de dag achter het stuur). Het gezeik is dat op de locale wegen nu bijna overal borden van 70 staan. En daar wordt ik gek van ! |
|
Scooters sucken, afschaffen die rommel! Rij je op 't gemak door 't stad aan 50. Halen die je bv. in zonder helm, zonder licht en fuck you al hier en al ginder omdat we dan even klaxonneren. Worden ze dan omvergereden... 'blablabla zwakke weggebruiker'... Liep ik paar jaar terug eens doorheen Kortrijk, waar ik langs een gabber-café passeerde. Begint er daar een nitwit van een gabber, notabene met dezelfe witgevlekte legerbroek, met uit te schelden, en dit in het bijzijn van de rest van z'n gabbers uiteraard. Wat dit heerschap niet wist, dat ik gezien had hoe hij daarnet z'n fellrooie scooter achter mijn wagen had geparkeerd. En dit in een donker hoekje van de parking. Hm, reed ik toevallig niet teveel achteruit zeker! Nog een geluk dat er een trekhaak op mijn wagen gemonteerd stond... Idd, ik ben geen scooter-fanaat. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 16-06-2003 12:43] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: mvg wk10 |
|
quote: quote: Ik zie dubbel [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |