IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Scooter ongeluk.. Volgende pagina
metal blade
Usericon van metal blade
Posted 16-06-2003 12:23 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

In Almere(waar ik woon) is er een scooter ongeluk gebeurd..
En nu gaat er een discussie rond of het nou eigen schuld was of niet.
Wat vinden jullie ervan?


In stedenwijk-midden is vrijdag avond een erstig ongeluk gebeurd. Bij de busbaan tussen Alkmaargracht en Breukelengracht zaten 2 jongens op een scooter die te snel ging om op tijd voor een bus te stoppen.

2 Jongens tussen de 15 en 20 zaten op dezelfde scooter waarvan de bestuurder een helm op had maar niet vast. Toen hij opeens moest remmen voor de bus omdat die toch dichterbij was dan hij dacht vloog de jongen achterop van de scooter af door het ruit van de bus heen.
De bestuurder was er nog goed van af gekomen met snijwonden en een paar hoofdwonden... De andere jongen daarin tegen moest zwaargewond worden afgevoerd, in levensgevaar.
Hij lag ik een rare kronkel en de helf van zijn gezicht was weg. Hij droeg dus geen helm.
Of hij nog leeft weet ik niet.

Ik vind het zijn eigen schuld, had ie maar een helm moeten dragen, en niet te hard rijden!



[Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 16-06-2003 12:24]


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-06-2003 12:24 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Het is hun eigen schuld, je moet gewoon uitkijken als je op een scooter zit.
En je helm moet vastzitten, en zonder helm op een scooter zitten is gewoon stom.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 16-06-2003 12:25 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht



Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-06-2003 12:26 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:23 schreef metal blade het volgende:
In Almere(waar ik woon) is er een scooter ongeluk gebeurd..
En nu gaat er een discussie rond of het nou eigen schuld was of niet.
Wat vinden jullie ervan?


In stedenwijk-midden is vrijdag avond een erstig ongeluk gebeurd. Bij de busbaan tussen Alkmaargracht en Breukelengracht zaten 2 jongens op een scooter die te snel ging om op tijd voor een bus te stoppen.

2 Jongens tussen de 15 en 20 zaten op dezelfde scooter waarvan de bestuurder een helm op had maar niet vast. Toen hij opeens moest remmen voor de bus omdat die toch dichterbij was dan hij dacht vloog de jongen achterop van de scooter af door het ruit van de bus heen.
De bestuurder was er nog goed van af gekomen met snijwonden en een paar hoofdwonden... De andere jongen daarin tegen moest zwaargewond worden afgevoerd, in levensgevaar.
Hij lag ik een rare kronkel en de helf van zijn gezicht was weg. Hij droeg dus geen helm.
Of hij nog leeft weet ik niet.

Ik vind het zijn eigen schuld, had ie maar een helm moeten dragen, en niet te hard rijden!



de schade aan gezicht is sowieso eigen schuld, maar reed die scooter ook te hard ? (zoja is het denk ik snel bekeken)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 16-06-2003 12:28 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

De scooter reed idd te hard.
En kon niet zo snel remmen, maar daarvoor staan er ook stoplichten!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-06-2003 12:29 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:28 schreef metal blade het volgende:
De scooter reed idd te hard.
En kon niet zo snel remmen, maar daarvoor staan er ook stoplichten!

bedoel je dta de scooter te hard ging en de bus door rood ???


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 12:31 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Het is z'n eigen schuld. Scooters zijn idiote dingen.


mvg wk10


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 16-06-2003 12:31 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Scooters sucken, afschaffen die rommel!

Rij je op 't gemak door 't stad aan 50. Halen die je bv. in zonder helm, zonder licht en fuck you al hier en al ginder omdat we dan even klaxonneren. Worden ze dan omvergereden... 'blablabla zwakke weggebruiker'...

Liep ik paar jaar terug eens doorheen Kortrijk, waar ik langs een gabber-café passeerde. Begint er daar een nitwit van een gabber, notabene met dezelfe witgevlekte legerbroek, met uit te schelden, en dit in het bijzijn van de rest van z'n gabbers uiteraard. Wat dit heerschap niet wist, dat ik gezien had hoe hij daarnet z'n fellrooie scooter achter mijn wagen had geparkeerd. En dit in een donker hoekje van de parking. Hm, reed ik toevallig niet teveel achteruit zeker! Nog een geluk dat er een trekhaak op mijn wagen gemonteerd stond...

Idd, ik ben geen scooter-fanaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 16-06-2003 12:43]


Je kan me de bout hachelen!


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 12:33 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:31 schreef Legatius het volgende:
scooter sucken


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 16-06-2003 12:33 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

De scooter ging te hard, de achterste persoon op de scooter droeg geen helm(en hij is dood nu), en ze reden door rood!

De achterste persoon heette Abdul ofzo iets..

En hij vloog recht door de bus heen..

Eigen schuld


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 12:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ja, als je die scootergasten bezig ziet. die vinden het stoer om zo gevaarlijk mogenlijk te doen en dan moeten ze maar niet gaan janken als ze eens crashen.


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 16-06-2003 12:34 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Ja idd scooters zijn echt lelijke klote dingen, neem dan gewoon een puch
Maar ja dat zn bek open ligt is te verwachten als je zonder helm gaat rijden..


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 16-06-2003 12:35 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:34 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, als je die scootergasten bezig ziet. die vinden het stoer om zo gevaarlijk mogenlijk te doen en dan moeten ze maar niet gaan janken als ze eens crashen.


ja idd


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 12:35 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ze zullen de volgende keer wel beter opletten.

Het is iig de schuld van een paar onverantwoordelijke prutsers gelijk die, dat je in Belgie nu overal maar 70 meer mag rijden met de auto


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 12:35 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:33 schreef metal blade het volgende:
De scooter ging te hard, de achterste persoon op de scooter droeg geen helm(en hij is dood nu), en ze reden door rood!

De achterste persoon heette Abdul ofzo iets..

En hij vloog recht door de bus heen..

Eigen schuld

11 septembertoestanden


mvg wk10


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 12:36 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:35 schreef windkracht10 het volgende:
11 septembertoestanden


Zelfmoord aanslag: dader vergeet bom.


R.
Usericon van R.
Posted 16-06-2003 12:36 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

ZOals anton al zei!

Die bestuurder van de bus is een nationale held!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 16-06-2003 12:37 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Eigen schuld, dikke bult.


Bazzio Attacks!!!


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 16-06-2003 12:37 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:36 schreef R. het volgende:
ZOals anton al zei!

Die bestuurder van de bus is een nationale held!




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-06-2003 12:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

eigen schuld dikke bult

onverantwoord rijgedrag.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 12:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jep


Metal
Usericon van Metal
Posted 16-06-2003 12:39 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:35 schreef campske666 het volgende:
Ze zullen de volgende keer wel beter opletten.

Het is iig de schuld van een paar onverantwoordelijke prutsers gelijk die, dat je in Belgie nu overal maar 70 meer mag rijden met de auto


Wie heeft je dat wijsgemaakt? 50 in bebouwde kom 70 op binnenwegen, 90 buiten bebouwde kom en 120 op otostrade...TENZIJ anders aangegeven.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 12:42 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:39 schreef Metal het volgende:
Wie heeft je dat wijsgemaakt? 50 in bebouwde kom 70 op binnenwegen, 90 buiten bebouwde kom en 120 op otostrade...TENZIJ anders aangegeven.


Ik ben niet simpel ofzo, ik ken de snelheidsregeling echt wel. ( k zit de helft van de dag achter het stuur). Het gezeik is dat op de locale wegen nu bijna overal borden van 70 staan. En daar wordt ik gek van !


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 16-06-2003 12:44 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Scooters sucken, afschaffen die rommel!

Rij je op 't gemak door 't stad aan 50. Halen die je bv. in zonder helm, zonder licht en fuck you al hier en al ginder omdat we dan even klaxonneren. Worden ze dan omvergereden... 'blablabla zwakke weggebruiker'...

Liep ik paar jaar terug eens doorheen Kortrijk, waar ik langs een gabber-café passeerde. Begint er daar een nitwit van een gabber, notabene met dezelfe witgevlekte legerbroek, met uit te schelden, en dit in het bijzijn van de rest van z'n gabbers uiteraard. Wat dit heerschap niet wist, dat ik gezien had hoe hij daarnet z'n fellrooie scooter achter mijn wagen had geparkeerd. En dit in een donker hoekje van de parking. Hm, reed ik toevallig niet teveel achteruit zeker! Nog een geluk dat er een trekhaak op mijn wagen gemonteerd stond...

Idd, ik ben geen scooter-fanaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 16-06-2003 12:43]


Je kan me de bout hachelen!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 12:45 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:44 schreef Legatius het volgende: Hm, reed ik toevallig niet teveel achteruit zeker! Nog een geluk dat er een trekhaak op mijn wagen gemonteerd stond...
[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 16-06-2003 12:43]



mvg wk10


Lies
Usericon van Lies
Posted 16-06-2003 12:47 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:31 schreef Legatius het volgende:

quote:
Op 16 juni 2003 12:44 schreef Legatius het volgende:

Ik zie dubbel


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen