|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik jou was zou ik een Mjollnir rond je nek hangen, als de Jotuns dat zien laten ze je wel met rust. |
|
quote: Thanks for the tip, Dude!!! I Find That I Am Not There... |
|
Lol, in ieder geval veel plezier |
|
quote: Dat zal wel lukken denk ik! met 2 andere metalaars door de ruige natuur van noorwegen rossen!! eens kijken of ik kleine lichte boxjes ken vinden die ik op mijn discman ken aansluiten en bovenop de Kalthöpingen us effe lekker black metal draaien!!! I Find That I Am Not There... |
|
Ben wel wezen wandelen in Hardangervidda(iets zuidelijker dan Jotunheimen).Machtig mooie natuur daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub jij en wandelen? Dat had ik nou nooit achter jou gezocht. |
|
quote:Haha,ik doe heel veel dingen welke mensen niet achter mij zoeken hehe.Maar inderdaad,ik doe graag in de natuur wandelen en ik ben nu 13 keer naar Noorwegen geweest en daar is de natuur nog echt mooi en wild. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik moet er ook eens heen. Niet voor te wandelen. Maar voor en whisky te zuipen. (feest vieren dus) En daar nieuwe mensen te leren kennen. |
|
quote: neem je geld mee dan!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Is mijn pinpasje ook goed? |
|
Wat is Jotunheimen (vast een domme vraag)? Ik dacht dat dat de wereld was waar de reuzen rondliepen in de noorse mythologie. Net als Midgard het mensenrijk was en Whalhalla het godenrijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Jotunheimen is een gebied in Noorwegen(in de buurt ten westen van Lillehammer). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Klopt, hub is ook 13 cm gegroeit sinds de 1e keer dat ie naar noorwegen ging. |
|
quote:In de breedte ja,van al het bier wat ik daar gezopen heb. Hansa rules supreme Maar ontopic,in de buurt van Gudvangen is het ook heel mooi wandelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zo hoort het! heb ik zelf ook in Nederland gedaan. Gewoon wachten totdat het regent. Naar het natuur gebied gaan en als het opgehouden is met regenen is het prachtig en rustig |
|
alleen de kans dat je een verloren ziel tegenkomt in nederland is toch wel wat groter dan op Jotunheimen! he he! ik ben van plan dus eerst een week te wandelen in Jotunheimen en daarna af te riezen naar Bergen om wat op de Harddangervidda rond te stampen! is ook mooi! het leven is zo slecht nog niet! check dit uit: http://www.traildatabase.org/jotunheimen2001/ I Find That I Am Not There... |
|
effe om de smaak te pakken te krijgen: shit het plaatje werkt niet! [Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 19-06-2003 14:14] I Find That I Am Not There... |
|
quote: Moet je daarvoor naar Noorwegen? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:Bergen is een geweldige stad Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Vet heerschend landschap |
|
quote: idd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Glittertind de hoogste top is ook een project van iemand, die gek is op dat deel van Noorwegen dus. Mooi landschap |
|
quote:Wat voor een project? |
|
Ik heb 10 jaar geleden eens zo'n 5-daagse huttentrektocht gedaan in Jotunheimen. Geweldige natuur daar. |
|
Jaaah!! Ik heb daar vorig jaar een gletsjerwandeling gedaan (op de 2de hoogste berg geloof ik). De hoogste berg beklimmen is een tocht van 16u, dacht ik.. http://home.no/mislyd/norge/jotunkikut.jpg http://home.no/mislyd/norge/brevandring.jpg Veel plezier daar! Het is echt wel een van de mooiste gebieden in Noorwegen imo. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |