IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wandelen in Jotunheimen Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-06-2003 17:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

sjezus, doe jij alleen maar onzettend gave dingen??

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-06-2003 17:20 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Nee, ik praat alleen nog over die weinige hoogtepunten in mijn saaie bestaan.

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 22-06-2003 17:20]

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-06-2003 18:47 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 21:16 schreef Iskariot het volgende:
Wat voor een project?
Bekijk www.glittertind.net

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 23-06-2003 8:11 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 18:47 schreef wladimir het volgende:

klinkt lekker! khou wel van noorse FOLK!!

een beetje a la Storm alleen wat minder black! goede kwaliteit mp3's trouwens!!

I Find That I Am Not There...

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 23-06-2003 8:14 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 17:12 schreef mislyd het volgende:
Jaaah!! Ik heb daar vorig jaar een gletsjerwandeling gedaan (op de 2de hoogste berg geloof ik). De hoogste berg beklimmen is een tocht van 16u, dacht ik..

Veel plezier daar! Het is echt wel een van de mooiste gebieden in Noorwegen imo.

thanks! nog maar 3 weekies en dan ga ik al! ik heb er rete veel zin in! ik ga met mijn broertje en die is er al 2 keer geweest en hij houd er nooit mee op om er over te praten! en zeer stoere fotos van je!!

o ja... ik heb effe je fotos hier aangepast zodat men ze allemaal ken zien!!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-06-2003 9:51 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Klinkt goed

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 26-06-2003 11:11 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

www.glittertind.net

shit dit klinkt echt cool!!!!

een ieder die dit leest checkt het uit!!!

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 26-06-2003 23:05 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

AAARRRGGG

dat ziet er mooi uit, ik wil ook naar Noorwegen! (misschien volgend jaar)

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-06-2003 0:27 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:

Oei dat vind ik echt niks.. Zo'n muziek hoor je ginder vaak op de radio.

(Of misschien heb ik net 1 slecht nummer gedownload)..

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 27-06-2003 9:44 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 0:27 schreef mislyd het volgende:
Oei dat vind ik echt niks.. Zo'n muziek hoor je ginder vaak op de radio.

(Of misschien heb ik net 1 slecht nummer gedownload)..

hmm.. ik vind het lekker klinken, luister eens naar Into The Fire of Om Kvelden Når Det Mörker.

Die vind ik wel mooi! mooie clean vocals!

ieder zo zijn smaak natuurlijk

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-06-2003 10:06 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Het is veels te vrolijk voor Mislyd.
En dit zou je nooit horen op de radio

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-06-2003 14:16 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Hmm.. Ik had dus 'Om Kvelden Når Det Mørker' gedownload, maar ik vind het dus absoluut niet passen bij de natuur daar.. Strange.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 08-07-2003 13:18 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Joepie!! over 4 dagen ga ik!!

kheb er zin in!!

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 20-07-2003 9:50 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Tja! Ik ben dan eindelijk in Jotunheimen geweest! wat rete gaaf is het daar! wel afzien met je tas van 25 kilo op je rug flinke bergen beklimmen maar o o o wat gaaf!
eerst de galdhøpiggen op geweest! verselijke klim maar het uitzicht is magistraal! We zitten nu al meer dan een week in Noorwegen en nog steeds is het overal 25 graden en strak blauwe lucht! Dus denk je in als je boven op die berg tsaat wat je allemaal kunt zien....
daarna een 4 daagse toch door jotunheimen gemaakt wat zeker gaaf was! heftig wandelen door de noorse wildernis!

Op dit moment zit ik in Trondheim in een interrail Hostel wat zeer zeer relaxed is! toen we binnen kwamen hier werd er in de societeit van het gebouw Anathema gedraaid dus dan is alles al snel goed! hier internet gratis voor de gasten. en goedkoop piek uur bier (25 NOK) want savonds is dit een studenten kroeg!! Trondheim is een mooi plaatsje dus zeker aan te raden! Ga dan zeker naar het scan-interail hostel!! goedkoop met overnachten en eten!!

Maandag weer terug naar OSlo om aldaar nog 2 dagen te vertoeven, waaronder ook een biertje drinken met een In The Woods... gast (Christer Andersson) die mij een Stille Øppror cd gaat verkopen voor weinig. Dan weer terug naar Stockholm....

(fotos volgen.. )

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 26-07-2003 20:33 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

plaatjes dan maar:

Op de top van de Galdhoppigen had ik dit uitzicht:

het was best aardig klimmen en klauteren:

de sneeuw was glibberig op weg naar de top:

ook al hebben wij geen regen gehad... toch hangt hier een aardige onweers bui. Zorgt voor een karakteristiek noorwegen plaatje:

ok, nog eentje dan: Mooie beloning als je bekaf aan de top van een pas aankomt:

Lalaith
Usericon van Lalaith
Posted 26-07-2003 20:51 by Lalaith Wijzig reactieProfiel van LalaithQuote dit bericht

Wat een ont-zet-tend gave foto's allemaal zeg!! *kwijl*

Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe...

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-07-2003 21:03 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Hele mooie foto's rvanderholst.
Ik ben echt jaloers!
Nu weet ik zeker dat ik nog eens daar heen ga!

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-07-2003 4:29 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Aaah, geweldig!! Heb zin om morgen m'n rugzak te pakken en naar ginder te vertrekken.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-07-2003 9:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hele mooie fotoos,ik kan al niet meer wachten om terug te gaan

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 27-07-2003 11:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ok, nog 3 kiekjes dan:

en:

en boven op de Galdhoppigen:

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 30-09-2003 10:05 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

godverdomme!!!!! ik wil er weer naar toe!!!!

mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 30-09-2003 10:08 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

Mooie fotos!
Ik bender een paar jaar geleden geweest, alleen ik had mezelf de 4e dag al verwond dus toen liep ik niet meer zo lekker..
Maar alsik dit zo zie dan wil ik toch graag weer trug!!

Ik heb gesproken

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-07-2005 16:48 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Woensdag vetrek ik naar Jotunheimen om daar een een huttentrektocht te gaan maken. Heb er al veel zin

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 03-07-2005 16:56 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 10:21 schreef rvanderholst het volgende:
ik ben van plan dus eerst een week te wandelen in Jotunheimen en daarna af te riezen naar Bergen om wat op de Harddangervidda rond te stampen! is ook mooi!

het leven is zo slecht nog niet!

check dit uit: http://www.traildatabase.org/jotunheimen2001/

Ik ben precies 't zelfde van plan. Alleen eindigt mijn rondstampen in een Hole in the Sky

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-07-2005 19:05 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Foto's van mijn vakantie in Jotunheimen:

Dit was in Gjendesheim (waar de trektocht begon):

Wandeling rond Gjendebu:

Wandeling naar Olavsbu (een zelfbedieningshut). Veel ploeteren door de sneeuw!

Wandeling van Olavsbu terug naar Gjendebu

Rendieren dus :D

Koeien staan in de weg...

Wandeling van Gjendebu naar Memurubu

Van Memurubu terug naar het beginpunt, Gjendesheim

Het lastige smalle stuk van de Besseggen zit erop.

Was een erg mooie omgeving

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com