|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
sjezus, doe jij alleen maar onzettend gave dingen?? |
|
quote:Bekijk www.glittertind.net |
|
quote: klinkt lekker! khou wel van noorse FOLK!! een beetje a la Storm alleen wat minder black! goede kwaliteit mp3's trouwens!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: thanks! nog maar 3 weekies en dan ga ik al! ik heb er rete veel zin in! ik ga met mijn broertje en die is er al 2 keer geweest en hij houd er nooit mee op om er over te praten! en zeer stoere fotos van je!! o ja... ik heb effe je fotos hier aangepast zodat men ze allemaal ken zien!! I Find That I Am Not There... |
|
quote:Klinkt goed |
|
I Find That I Am Not There... |
|
AAARRRGGG dat ziet er mooi uit, ik wil ook naar Noorwegen! (misschien volgend jaar) |
|
quote: Oei dat vind ik echt niks.. Zo'n muziek hoor je ginder vaak op de radio. (Of misschien heb ik net 1 slecht nummer gedownload).. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: hmm.. ik vind het lekker klinken, luister eens naar Into The Fire of Om Kvelden Når Det Mörker. Die vind ik wel mooi! mooie clean vocals! ieder zo zijn smaak natuurlijk I Find That I Am Not There... |
|
Het is veels te vrolijk voor Mislyd. En dit zou je nooit horen op de radio |
|
Hmm.. Ik had dus 'Om Kvelden Når Det Mørker' gedownload, maar ik vind het dus absoluut niet passen bij de natuur daar.. Strange. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Joepie!! over 4 dagen ga ik!! kheb er zin in!! I Find That I Am Not There... |
|
Tja! Ik ben dan eindelijk in Jotunheimen geweest! wat rete gaaf is het daar! wel afzien met je tas van 25 kilo op je rug flinke bergen beklimmen maar o o o wat gaaf! eerst de galdhøpiggen op geweest! verselijke klim maar het uitzicht is magistraal! We zitten nu al meer dan een week in Noorwegen en nog steeds is het overal 25 graden en strak blauwe lucht! Dus denk je in als je boven op die berg tsaat wat je allemaal kunt zien.... daarna een 4 daagse toch door jotunheimen gemaakt wat zeker gaaf was! heftig wandelen door de noorse wildernis! Op dit moment zit ik in Trondheim in een interrail Hostel wat zeer zeer relaxed is! toen we binnen kwamen hier werd er in de societeit van het gebouw Anathema gedraaid dus dan is alles al snel goed! hier internet gratis voor de gasten. en goedkoop piek uur bier (25 NOK) want savonds is dit een studenten kroeg!! Trondheim is een mooi plaatsje dus zeker aan te raden! Ga dan zeker naar het scan-interail hostel!! goedkoop met overnachten en eten!! Maandag weer terug naar OSlo om aldaar nog 2 dagen te vertoeven, waaronder ook een biertje drinken met een In The Woods... gast (Christer Andersson) die mij een Stille Øppror cd gaat verkopen voor weinig. Dan weer terug naar Stockholm.... (fotos volgen.. ) I Find That I Am Not There... |
|
plaatjes dan maar: Op de top van de Galdhoppigen had ik dit uitzicht: het was best aardig klimmen en klauteren: de sneeuw was glibberig op weg naar de top: ook al hebben wij geen regen gehad... toch hangt hier een aardige onweers bui. Zorgt voor een karakteristiek noorwegen plaatje: ok, nog eentje dan: Mooie beloning als je bekaf aan de top van een pas aankomt: I Find That I Am Not There... |
|
Wat een ont-zet-tend gave foto's allemaal zeg!! *kwijl* Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
Hele mooie foto's rvanderholst. Ik ben echt jaloers! Nu weet ik zeker dat ik nog eens daar heen ga! |
|
Aaah, geweldig!! Heb zin om morgen m'n rugzak te pakken en naar ginder te vertrekken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hele mooie fotoos,ik kan al niet meer wachten om terug te gaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ok, nog 3 kiekjes dan: en: en boven op de Galdhoppigen: I Find That I Am Not There... |
|
godverdomme!!!!! ik wil er weer naar toe!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Mooie fotos! Ik bender een paar jaar geleden geweest, alleen ik had mezelf de 4e dag al verwond dus toen liep ik niet meer zo lekker.. Maar alsik dit zo zie dan wil ik toch graag weer trug!! Ik heb gesproken |
|
Woensdag vetrek ik naar Jotunheimen om daar een een huttentrektocht te gaan maken. Heb er al veel zin |
|
quote: Ik ben precies 't zelfde van plan. Alleen eindigt mijn rondstampen in een Hole in the Sky Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Foto's van mijn vakantie in Jotunheimen: Dit was in Gjendesheim (waar de trektocht begon): Wandeling rond Gjendebu: Wandeling naar Olavsbu (een zelfbedieningshut). Veel ploeteren door de sneeuw! Wandeling van Olavsbu terug naar Gjendebu Rendieren dus :D Koeien staan in de weg... Wandeling van Gjendebu naar Memurubu Van Memurubu terug naar het beginpunt, Gjendesheim Het lastige smalle stuk van de Besseggen zit erop. Was een erg mooie omgeving |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |