![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Wandelt er nog weleens iemand? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
Zie het sporttopic! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Sinds ik het niet meer doe is wandelen gay en overrated. Als je dik bent moet je gewoon minder eten. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion. |
|||||||||
|
quote: Dan is een half uurtje typen op je toestenbord ook sport zeker? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
Ik ben net nog op hike vakantie geweest, maar dan wel naar Mallorca. Je moet ook wat zon en zee in de strijd kunnen gooien imo. Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Gemiddeld zo'n 15 km per dag op de zaak. En 's avonds na het eten nog wel eens een blokje om. Het is prima zo. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Loop de boel niet zo op te naaien, man! samen voor ons eigen |
|||||||||
|
NL = NIET LOPEN Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion. |
|||||||||
|
Die stickers zijn meteen niet meer verplicht gemaakt, toen. Ik wandel niet, dat heb ik veel moeten doen toen ik moest revalideren en ik vond het vreselijk, zodra het niet meer hoefde, klaar ermee. Ik loop ook veel op mijn werk en aangezien mijn evenwicht niet goed meer werkt is dat al vermoeiend genoeg. Gelukkig kan ik niet meer rennen, dan val ik. Rennen suckte sowieso altijd al. samen voor ons eigen |
|||||||||
|
Jij antiloop. Oh wacht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
swaar! samen voor ons eigen |
|||||||||
|
quote: Een Nederlandse kennis van me zei dat toen ik hem op een terras tegenkwam, nadat ik drie kilometer naar het volgende dorp gelopen was (want prima wandeling en zonde van het geld voor een taxi), "ik ben anti-lopen." Mijn brein dacht, wacht, maar je bent in je eentje. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
| Index / Algemeen |