|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Naar welk concert? Bon jovi? |
|
ik vraag me altijd af in wat voor wereld dergelijke figuren leven.. zouden zij zichzelf echt als incarnaties van de oude Vikingen zien en willen proberen de judeo-christelijke maatschappij omver te werpen ofzo? Niet dat dit dan de manier is trouwens |
|
Ze waren onder invloed van XTC en alcohol... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
@shelman: ik denk dat hij het sarcastisch bedoelde (hem kennende) @snaack: wat heeft zo een belachelijke daad met vikings of (anti) christen-ding te maken ? |
|
quote: I know, maar dat zegt nog niets over hun wereldbeeld.. |
|
quote: Dat vraag ik me dus ook af indien zij zichzelf werkelijk als neo-Vikingen zien die de judeo-christen maatschappij willen verwoesten en de Noorse Kvltvvr in ere willen herstellen |
|
quote: Nee, maar in combinatie met de cultuur waar ze uit voorkomen + een factor "uit de hand lopen"... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Als een band slecht is, gooi ik met bierbekertjes naar het podium. mvg wk10 |
|
quote: Ik altijd met een uitgerukte lever, dat is blijkbaar veel meer uber-viking-true |
|
quote:Hij zat aan de drugs en dit heeft niks met neo-vikingen te maken. |
|
quote: Tenzij het de lever van Prometheus is. Dan lijk je meer op een slappe Griek. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Bestaat dat echt ? |
|
neoormannen mvg wk10 |
|
quote: Dus Neo-vikingen gebruiken geen drugs? |
|
quote:Nee, Snaack loopt maar wat te fantaseren. |
|
grappig, blijkbaar wordt fantasie realiteit als je weg bent van de drugs... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Zijn het dan Vikingen in de traditionele Noorse monarchistische versie of de Ijslandse republikeinse chieftains????? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee hoor, maar op XTC, ik begrijp het niet echt. Op XTC zie ik nog eerder iemand dat lijk neuken in het mortuarium dan het de kop afhakken. mvg wk10 |
|
quote: Meer vikingen in de Hagar neemt XTC traditie |
|
quote: Het zal te zien zijn welke fantsie iemand had. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Idd, XTC = Love drug... maar heft alcohol het effect van XTC niet op? |
|
quote: Ik denk dat ik mie straks ook maor een lekker plakie mayham op mien twentsche boterham doe quote: agree |
|
quote: rofl Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: en dat zegt iemand die zichzelf einsatzcommando noemt. I welcome you to a world pitch black |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |