|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
voor heel dit topic |
|
quote: Neemt niet weg dat grafschennis (in dit geval lijkenschennis) niet verteerbaar is. Daarnaast heeft hij gewoon inbraak gepleegd om in die mortuarium te komen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heeft mischien ooit klein zusje van de ander verkracht? zoiets... laat maar, ik ben weer aan het opgaan in mijn eigen gezwam. mvg wk10 |
|
Black metal en vikingen .. waar halen jullie het vandaan .. |
|
bwo, als ik dood ben mn kop op een BM concert???......vinnik wel vet, als ze hem achteraf weer terug stoppen [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-06-2003 12:02] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Als die zatlappen er maar niet mee gaan voetballen op zo'n optreden. Komt hard aan zo'n kop. mvg wk10 |
|
quote: Niet zo hard als een schapenkop medunkt: http://www.aftenposten.no/english/local/article.jhtml?articleID=505796 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Drugs |
|
quote: Whaha zieke shit. Het zal je maar gebeuren. Sta je ook raar te kijken als je ineens in op de grond bij en concert van mayhem wakker word en iedereen je verteld dat je net door een schapenhoofd bent geraakt en snel naar het ziekenhuis moet Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Gewoon ziek Ik laat me gewoon cremeren, kan mij zoiets nooit overkomen |
|
quote: Dan schudden ze waarschijnlijk je assen in de rookmachiene. |
|
quote: mvg wk10 |
|
quote:Foei! Verkeerde link! http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1106.html I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: juist, iemand die het snapt maar niet serieus neemt. Je moeder. |
|
Hagen is irritated over one thing, though: Doctors had to shave off half of his long dark hair before they could patch him up. "Now I'll probably have to shave the rest of it off, too" he groaned haar-leed! Dit slaat nergens op. |
|
wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
gave actie Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Of ze stoppen me tussen de wiet en roken me op |
|
is ongeveer wat er heir in Belgiä al gebeurd op heavy SOund festival anno1985 fo zo... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
lijken?..damn..dat is toch wel heel erg sneu. HEERSCHT |
|
Dit slaat nergens op. |
|
Echt sneu.blackmetal muziek is wel oke..maar dat gayass zooi eromheen is zo sneu man...net of er nou mensen thuis zitten zo van "wow dat zijn gevaarlijke mannen" damn ze zijn alleen maar fokking sneu. [Dit bericht is gewijzigd door Thommortal op 19-06-2003 13:54] HEERSCHT |
|
Ehehe, stomme klootzak. Zulk soort gasten zorgen voor die vooroordelen. Gewoon triest. Moet je nagaan hoe zon gast in zijn eentje met zo'n stinkend lijk loopt te slepen, wat zou hij zich beroerd gevoeld hebben |
|
Het lijkt me leuk als mijn as op een festival, of bij een ac/dc concert wordt uitgestrooit, misschien (het lijkt me onwaarschijnlijk) wilde de man van wie dat hoofd was hetzelfde, maar op een andere manier. Zo niet is het slechts grafschennis en dus verkeerd. simple as that "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |