|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een stukske metal-geschiedenis waar ik helaas niks van weet , vertel.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Black Metal les 1: Kerk = symbool van gristendom gristondom is gay (untrue©) = vernietigen Kerk in fik = symbolisch vernietigen gristendom dus true© Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dat zal dan wel zo zijn. Maar je vernietigt er ook een stuk bijzondere architectuur en kunst mee. Ik geniet bijvoorbeeld wel van de indrukwekkende constructies waarmee sommige kerken gebouwd zijn. Dit geldt ook voor de vrij unieke Noorse houten kerken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Met de bouw van de kerk zelf werd er ook wat vernietigd; Een geloof, een cultuur, natuur, enzovoorts. Maar goed, daar ging de topic niet over. |
|
quote: En dat is nu juist het mooie, die houten krengen branden heerlijk. Mhowhahahahahahahahahahahahahahaha. Bazzio Attacks!!! |
|
Weer een mooi voorbeeld van de triestheid van 90% van de blekkies. |
|
quote: Jij weet het |
|
ruim 10 jaar geleden hebben fans van Carcass dit al eens gedaan in Engeland bij een optreden.De fans gingen met benen en armen gooien in de pit... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
quote: Dachten de christenen daar ook aan toen ze de oude tempels verpulverde? |
|
quote: |
|
Bekrompen katholieke klootzakken Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Zenial |
|
quote: klopt, heb er ook iets van vernomen, de fans braken de gravzen open op het kerkhof van Roeselare en zaten met de schedels te voetballen , dat was dan ook het einde van dat festival Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: zie mijn vorige post. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Voetballen met schedels? ai, mijn voeten. Ik zou ze eerder meenemen als decoratie Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: als je combats aanhebt voel je daar niet zo veel van hoor allé, dat denk ik toch, heb er zelf nog geen ervaring mee. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-06-2003 19:27] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Aja, kdacht al van 'hoe weet die dat nu weer?' Btw: onder en naast de BBQ was er vroeger ook een kerkhof, de vorige eigenaar ken ik en die heeft me verteld dat hij er nog opgegraven heeft vroeger en verkocht, hij heeft er enkele zelf gehouden. Jammer dat we er toen niet bij waren anders konden we een voetbalmatch organiseren 'Club De schedelschoppers' tegen 'FC Grafzerk' Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: maar we dwalen af, ik noem het meer een, hoe zou ik het zeggen van dat metalconcert in Noorwegen, eerder ongepast, stel je het maar eens voor in de Biebob dat er daar plotseling een true BM gastje binnenkomt met een afgehakt hoofd onder de arm, ik kan er niet aan denken , wat ze in Roeselare gedaan hebben was tenminste met schedels waar alles afgerot is, maar met een echt hoofd, neen, dank je. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik heb er geen last van, ik ben dat gewoon [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 19-06-2003 19:39] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Beli check your sources, 't was in Poperinge, en dat Schedeltrappen (waha) is wsl een bijverzinsel). Enfin twas een club die wat te ver was gegaan door een stiff aan hun gardeboe te hangen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Over het lijken-incident: Over kerken: Niet in de fik steken, leegruimen heeft een beter effect, dan gaan de mensen tenminste niet klagen over het vernietigen van een prachtig stuk architectuur.... Razzia's zijn ook effectief Do or do not. There is no try. |
|
Staafkerken QUOTE -->Voor zover bekend zijn dit de eerste gevallen van grove schennis van dode lichamen die in verband gebracht kunnen worden met Noorse black-metal. De muziekstroming deed eerder echter van zich spreken door satanistische rituelen. Duivelverafgoders die aangaven uit black-metalkringen te komen staken begin jaren negentig tientallen eeuwenoude staafkerken in brand. Bij een van de arrestanten werden satanische symbolen en sieraden, gemaakt van menselijke beenderen, aangetroffen.<-- Uiteraard is dit weer de veronderstelling Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Was dat niet met een concert van Slayer? Ik kan me herinneren dat men na het optreden naar het plaatselijke kerkhof is gegaan, en men heeft daar 2 lijken opgegraven. Om tevens deze twee lichamen bij de plaatselijke kroeg op de bartafel te gooien, en dan vragen of je een biertje mag. Er is hier ook een bootleg lp van! Captor of sin heet ie volgens mij. Immortal Pride |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |