IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Ringworm Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2001 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie kent deze metalcore band ??
Ik zoek er al tijden meer van, maar heb pas 1 cd gevonden en er zijn er meer

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 18-11-2004 14:30]


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 24-09-2001 12:56 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik heb eens bij www.audiogalaxy.com gekeken en vind gelijk een hele waslijst met nummers van een band die Ringworm heet... Zal dan vast wel dezelfde band zijn??

Anyway: probeer deze link eens, want als het goed is, krijg je dan gelijk de goede pagina (en anders moet je het gewoon ff via de audiogalaxysite doen)

http://www.audiogalaxy.com/list/artistInfo.php?&r=738969&fromSearchClick=1

suc6


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2001 13:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ik had het een keer eerder geprobeerd, maar kreeg toen maar een aantal nummers
maar ik probeer het effe, als iemand trouwens titels van cd's weet, moet ie het ff posten/meelen


Devoraz
the Transgressor
Usericon van Devoraz
Posted 26-09-2001 0:54 by Devoraz Wijzig reactieProfiel van DevorazQuote dit berichthttp://www.nightmarepatrol.net

Op 23 oktober gaat de CD "Birth Of Pain" officieel in premiere en zal ook de nieuwe website operationeel worden. Misschien heb je daar wat aan. Waarschijnlijk zal er ook wel een discografie op staan. Je moet alleen even wachten tot 23 oktober

De website is overigens http://www.ringworm13.com

suc6


I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-09-2001 0:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jenje is U eeuwig dankbaar ..


Count Ischbrak
Usericon van Count Ischbrak
Posted 05-07-2004 16:02 by Count Ischbrak Wijzig reactieProfiel van Count IschbrakQuote dit berichthttp://www.devious.nl

quote:
Op 21 september 2001 22:15 schreef Jenje het volgende:
Wie kent deze blackmetalcore band ??
Ik zoek er al tijden meer van, maar heb pas 1 cd gevonden en er zijn er meer


Wat de neuk is BLACKMETALCORE?

haha, ouwe topics doen herleven heerscht


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 05-07-2004 20:36 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Blackmetalcore?!?! Bwhahaha...

On-topic: gitarist Frank toert momenteel met Terror door europa...


We don't take it, we just fake it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-07-2004 20:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

jeugdzonde


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 05-07-2004 22:42 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

Deze band ooit eens zien staan in oud hardcore topic en was toen van alles wat aan downloaden voor feest. Klonk best lekker toch maar eens weer opzetten



r.j.
Usericon van r.j.
Posted 30-07-2004 18:09 by r.j. Wijzig reactieProfiel van r.j.Quote dit berichthttp://www.strikefirsthardcore.com

en er is meer van hun:

ringworm-the promise (re-released met demo`s)
ringworm-birth is pain
ringworm/terror 7"
ringworm/ cold as life 7"

super vette band.

clevo-style !

check ook integrity (behalve integrity2000 en
closer !!!)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2004 18:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Integrity2000 heerscht anders behoorlijk ...


en je vergeet Flatline van Ringowrm ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-07-2004 18:14]


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 30-07-2004 18:17 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Kep toen ik kind was wel eens ringworm gehad!!!!!



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-07-2004 19:01 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vind Integrity 2000 ook behoorlijk zuigen, Those Who Fear Tomorrow blijft de beste, gewoon een baanbrekende CD. Ringworm heerschte ook toendertijd, heb ze beide twee keer live mogen aanschouwen in 1995 toen Integrity net Systems Overload uit had gebracht. Vooral in Maasmechelen te Belgiƫ was het een erg bruut avondje.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2004 20:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Systems Overload is het album wat mij toch de metalcore ingetrokken heeft wat een album is dat!! Ouder werk is op zich tof alleen die producti .. ze zouden ze opnieuwe moeten opnemen


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-07-2004 22:05 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat is inderdaad een bruut album. Maar het kan niet tippen aan het duistere Those Who Fear Tomorrow.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 31-07-2004 16:33 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

What the fuck..We hadden het hier de hele tijd over Ringworm Cleveland hardcore? Blackmetalcore band??
damn, gewoon Fuckin hardcore ja..en hoe!
Krijg binnekort Flatline nog..echt dit is H.A.R.D!


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 01-08-2004 12:13 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Ringworm is echt niet 'gewoon fucking hardcore'. Als dat zo was zou men er nu niet nog zo wild om doen. Die gasten deden destijds iets bijzonders...

Trouwens, het laatste Ringworm-nieuws:

RINGWORM is in the studio, as we speak, recording the new album tentively entitled "JUSTICE REPLACED BY REVENGE". WORM has chosen Spider Studios to record this new effort. Engineer Ben Shiegal will be at the helm working on this with us, so we are pretty amped about the new record. It will contain at least 11 brand new tracks and "HOUSE OF HELL" and "NO DIES ALONE" featured on a split 7" w/ L.A.'s TERROR. The new stuff is sick. Fast and pissed with a couple of headbangers thrown in. The new album is gunna crush. NO CHANGES, NO COMPRIMISES, JUST SICK-ASS HARDCORE. The way it is meant to be. NO SELL OUTS.

The artwork will be completed within the next 2 weeks as will about 80% of the record. As far as, release date, unsure at the moment, but we gaurantee it'll be worth the wait.

Here's a tentative track listing:

1.NO MORE HEROES
2.GOD EAT GOD
3.JUSTICE REPLACED BY REVENGE
4.DIOBOLICAL STIGMATA
5. HOUSE OF HELL
6.VOLUTARY HUMAN EXTINCTION
7.INTERCHANGABLE VALUES
8.VICTORY THROUGH HATE
9.NO ONE DIES ALONE
10.LIFE AFTER THE END OF THE WORLD
11.PATRIOPSYCOTIC
plus 2 more as yet titled

ALSO: new drummer Danny Zinc has joined rinworm and will play drums on the new album.



We don't take it, we just fake it...


Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 01-08-2004 18:55 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2004 12:13 schreef VivaHate het volgende:
Ringworm is echt niet 'gewoon fucking hardcore'. Als dat zo was zou men er nu niet nog zo wild om doen. Die gasten deden destijds iets bijzonders...

Trouwens, het laatste Ringworm-nieuws:

RINGWORM is in the studio, as we speak, recording the new album tentively entitled "JUSTICE REPLACED BY REVENGE". WORM has chosen Spider Studios to record this new effort. Engineer Ben Shiegal will be at the helm working on this with us, so we are pretty amped about the new record. It will contain at least 11 brand new tracks and "HOUSE OF HELL" and "NO DIES ALONE" featured on a split 7" w/ L.A.'s TERROR. The new stuff is sick. Fast and pissed with a couple of headbangers thrown in. The new album is gunna crush. NO CHANGES, NO COMPRIMISES, JUST SICK-ASS HARDCORE. The way it is meant to be. NO SELL OUTS.

The artwork will be completed within the next 2 weeks as will about 80% of the record. As far as, release date, unsure at the moment, but we gaurantee it'll be worth the wait.

Here's a tentative track listing:

1.NO MORE HEROES
2.GOD EAT GOD
3.JUSTICE REPLACED BY REVENGE
4.DIOBOLICAL STIGMATA
5. HOUSE OF HELL
6.VOLUTARY HUMAN EXTINCTION
7.INTERCHANGABLE VALUES
8.VICTORY THROUGH HATE
9.NO ONE DIES ALONE
10.LIFE AFTER THE END OF THE WORLD
11.PATRIOPSYCOTIC
plus 2 more as yet titled

ALSO: new drummer Danny Zinc has joined rinworm and will play drums on the new album.


Ben benieuwd.
Geen gewone hardcore?denk het wel, maar dan gewoon geniaal wat in die tijd opmerkelijk was. Er zit wel wat aparts aan ja, dat wel.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 01-08-2004 22:06 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2004 18:55 schreef Ringworm het volgende:
Ben benieuwd.
Geen gewone hardcore?denk het wel, maar dan gewoon geniaal wat in die tijd opmerkelijk was. Er zit wel wat aparts aan ja, dat wel.


Nee Ringworm speelt Black Metal met een scheutje hardcore roaoaoaoooar eigenlijk bstaat deze band dan nog


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 01-08-2004 22:49 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

en gaat het jullie alleen om de muziek die zo goed schijnt te beuken, of kan iemand me ook vertellen of de teksten nog ergens over gaan? en zo ja, waarover


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 02-08-2004 12:35 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Bij 'gewone' hardcore (lees: ouderwetse) denk ik aan Antidote en urban Waste. Ringworm (en Integrity bijvoorbeeld) vermengden die ouderwetse sound met flink wat scherpe metal en versmolten het tot iets redelijk nieuws wat nog beukte als een tierelier ook.
Dat maakt die band zo bijzonder...


We don't take it, we just fake it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-08-2004 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ringworm is echt geen normale hardcore ...

Werden Integrity en Ringworm niet behoorlijk hard uitgescheten door de 'normale' HC-bands?


Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 02-08-2004 16:34 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2004 12:55 schreef Jenje het volgende:
Ringworm is echt geen normale hardcore ...

Werden Integrity en Ringworm niet behoorlijk hard uitgescheten door de 'normale' HC-bands?
Integrity weet ik zo snel niet, maar Ringworm in ieder geval niet.


Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 08-08-2004 13:08 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

Jenje, even zonder onzin, ik heb hier Flatline van Ringworm liggen.. Misschien heb je wat moois te ruil??


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2004 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ik heb flatline al


Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 08-08-2004 17:07 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

Is gewoon hetzelfde als The Promise, alleen op Flatline staan 2 extra nummers aangezien het van Lost&Found komt..


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen