|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
o In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
ik zie trouwens wel een jongetjes lopen met en manowar t-shirt maar thrash bands op kiddo t-shirts nog niet gezien. ze zijn nog in de power metal fase denk ik |
|
quote:tHrash!! [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 21-06-2003 23:02] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik hou niet zo van old skool thrash. Bands als No Return en the Haunted gaan nog. Maar Exodus bijv. ik heb ze gezien bij Xmass metalfest en heb me compleet doodverveeld terwijl ze daar vooraan allemaal stonden te moshen... EDIT: Dew-Scented was live WEL bruut [Dit bericht is gewijzigd door Carnivore Cunt op 21-06-2003 23:03] In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
TRASH BESTAAT NIET IN METAL (ohja toch wel, zie Metallica) HET IS THRASH GVD. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 21-06-2003 23:03] Bazzio Attacks!!! |
|
wat is trash? |
|
quote: dat wat je in de trashcan gooit |
|
thrash blijft mijn favoriete genre... exodus, dark angel, forbidden, dat is het Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: JUIST! |
|
ach die fout maken ze zoveel ook al is het heiligschennis! Do androids dream of electric sheep? |
|
Onkruid vergaat niet...... |
|
quote: **springt in lucht en steekt haar vinger op** ik had het goed!!!! |
|
Exodus, Fear Factory, Slayer, Pantera, etc... zucht 800ste post \\o/ [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 21-06-2003 23:18] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
5710e post, lol. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Euhm, noem jij FF en Pantera tHrash??? |
|
Zeker! Wat is het volgens jou dan? [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 21-06-2003 23:25] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: 10867 |
|
geen 'echt' leven? Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Echte Thrash, stamt uit de jaren 80.... |
|
Goede oude tijd? Je weet nieteens hoe je het moet spellen, laatstaan dat je die tijd heb meegemaakt. |
|
quote: zoals ikke |
|
Nu thrash dan [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 21-06-2003 23:30] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: en ik uit de jaren 70 |
|
quote: snel veranderen he [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 21-06-2003 23:31] |
|
quote: Blind typ foutje tresj Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |