|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe groot de verleiding ook is, zal ik me er aan proberen te houden Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik zal minder zondigen [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 22-09-2001 22:03] Bazzio Attacks!!! |
|
is er ook een grens ?? bijvoorbeeld 5 smilies p/post ? of misschien elke maand 100 smilies per user. kan je geld vragen voor overgebruik. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Er zit geen maximum aan ... maar gewoon 20 headbang smilies of gun smilies achter elkaar is gewoon zwaar irritant. |
|
Ik zal het proberen, maar het is gewoon een verslaving ofzo! |
|
quote: Onder-mekaar mag wel ? God hates us all ! God hates us all ! |
|
Vast niet. Dat zal nog wel irritanter gevonden worden. Daarom staat er hierna ook gewoon maar één. |
|
HET IS NOG STEEDS NIET HELEMAAL DUIDELIJK DUS GOOI IK DIT TOPIC NOG MAAR EENS OMHOOG !!!! (en ja, ik vond het nodig om te schreeuwen ) [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 27-09-2001 21:37] |
|
quote: Wat je hier met schreven bedoeld is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik ben het wel met je eens. Mogen die leuke woorden door lachebekjes geschreven ook niet meer? |
|
quote:Alleen in dat topic |
|
quote:Meteen dat topic ff opgezocht en opgehoogd!! |
|
Je pakt dat ook verkeerd aan : LUISTER STELLETJE KLOOTZAKKEN, DE EERSTE DE BESTE DIE WEER GVD 20 SMILIES ACHTER MEKAAR GEBRUIKT, DIE KIJL IK GVD ZO HARD VAN DIT FORUM, EN VERVOLGENS SPOEL IK JE FUCKING KOP DOOR DE PLEE TERINGLEIER! Zoiets perhaps? God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote:mwoah ... zo kan het ook ja |
|
ik zal er voortaan ook op letten. eerlijk gezegd denk je er niet zo bij na. tenminste ik niet. lollig die dingen.. klik klik klik klik klik klik klik ow nu staan er al 20 tja nou ja ken wel. maar wat gematigder gebruik is inderdaad betersssss. DUS DE VOLGENDE DIE HET LEF HEEFT WORD FINAAL "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Ik ga gewoon overal smilies weghalen gna gna |
|
Hunt for the (red?) smilies! <- ben jij ff de lul God hates us all ! God hates us all ! |
|
Damn .. Maar ik zal em krijgen |
|
quote: Ik zal ff meehelpen met het hoog te houden. |
|
Is weer een post erbij he |
|
Wie denkt er eigenlijk serieus genomen te worden met al die smilies in z'n topics? Maar goed, Paul kan het ook wel...dreigen met boze smilies heh Paul. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dus voor elk bericht waar ik geen 'fucking veel smilies' gebruik krijg ik een van je? BETER! God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: - GNAGNAGNA come and get me God hates us all ! God hates us all ! |
|
Paul, ik wil een doodgeslagen smilie met veel bloed en ingewanden ... |
|
quote:Moet het allemaal weer zo gewelddagig |
|
Kanner een domkijkende smiley bij (Die heb ik nl. nogal eens nodig) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |