IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Insane Clown Posse euro tour!! Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2003 21:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 21:55 schreef XnegativeX het volgende:
Helemaal zelf bedacht? Knap hoor.

Als ik kan ga ik zeker heen. Dit wil ik voor geen goud missen!!!

What is a jugallo? I don't know but he's down with the clown and he's down for life yo.

Waar haar je deze info trouwens weg Posman?
Opvallend dat zodra het over ICP gata Neggie ineens onbegrijpelijk engels blaat ....

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 26-06-2003 23:03 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Dit zijn toch die trieste gozers met die "clown" smink in die clip met die trieste "clown" smink op dat meisje die door zo'n school loopt en dan helemaal uitgescholden wordt door de medestudenten en leraren. Waaronder ze dan een beetje zitten te blaten (rappen in dit geval) en een beat eronder leggen..........

Als dit het geval mocht zijn

GETVRD

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 26-06-2003 23:15 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

hej das wel weer leuk... denk dat ik daar maar es naar toe ga... lijkt me lachen

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-06-2003 23:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2003 23:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:03 schreef NolthuarII het volgende:
Dit zijn toch die trieste gozers met die "clown" smink in die clip met die trieste "clown" smink op dat meisje die door zo'n school loopt en dan helemaal uitgescholden wordt door de medestudenten en leraren. Waaronder ze dan een beetje zitten te blaten (rappen in dit geval) en een beat eronder leggen..........

Als dit het geval mocht zijn

GETVRD
Clown smink en dan blaten dat black metal krieg is, is zeker wel prima?

Smink = verbergen = bang zijn om voor je woorden uit te komen.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-06-2003 23:41 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

uh, insaneclownposse.com, Neg

quote:
Op 26 juni 2003 23:15 schreef XdeckX het volgende:
hej das wel weer leuk... denk dat ik daar maar es naar toe ga... lijkt me lachen

cya there homie! peace!

R.
Usericon van R.
Posted 26-06-2003 23:42 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Jenje toch, wat een simpele geest.
Blackmetal leeft rond zijn acts. Zal zonde zijn als het zo saai als deathmetal word.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-06-2003 23:42 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 26 juni 2003 23:30 schreef Misanthrope het volgende:

what it is u dont get?

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 26-06-2003 23:43 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:40 schreef Jenje het volgende:
Clown smink en dan blaten dat black metal krieg is, is zeker wel prima?

Smink = verbergen = bang zijn om voor je woorden uit te komen.

Mwah dat ziet er nog wel ok uit meestal niet zo mega mega lelijk.....

Wat versta jij precies onder blaten dat black metal krieg is?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2003 23:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:43 schreef NolthuarII het volgende:
Mwah dat ziet er nog wel ok uit meestal niet zo mega mega lelijk.....

Wat versta jij precies onder blaten dat black metal krieg is?
Ik moest gewoon iets blacks opnoemen.

Ik vind die BM-ertjes ook zo soft als de pest, beetje grote bek op zetten maar wel hun naam veranderen en een emmer flexa op hun porem zodat niemand ze herkent.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-06-2003 23:48 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

insane clown mothafuckah like mojo, yo yo!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2003 23:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:48 schreef XPositiveX het volgende:
insane clown mothafuckah like mojo, yo yo!
Wat voor taal is dat?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 23:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:50 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat voor taal is dat?

Het zijn gewoon witte negers man...

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-06-2003 23:52 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

on topic you bitch!

just kidding

attila_de_hun
Posted 26-06-2003 23:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:51 schreef Dwaallicht het volgende:
Het zijn gewoon witte negers man...

Wigga's!!! Net zoals Fred Durst!
en dan moet de "taal" Ebonics zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-06-2003 23:54]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2003 23:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:53 schreef attila_de_hun het volgende:
ROFLMAO

Ok nu wachten op de reactie van Neggie

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-06-2003 23:54 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 26 juni 2003 23:53 schreef attila_de_hun het volgende:
en dan moet de "taal" Ebonics zijn.

oh ja, ja ja..

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 26-06-2003 23:57 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

ICP was vermakelijk... De laatste tijd nix meer gehoord of iig iets nieuws...

(Moest bij Doa hun colaflessen verplaatsen, damn wat een druk op die flessen)

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-06-2003 23:57 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

clowns zijn bijzonder eng, zeker als ze ook nog eens muzikale aspiraties hebben.

Oud Vuil.

R.
Usericon van R.
Posted 27-06-2003 0:01 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Yes! komen ze eindelijk in nederland! Ik heb al de cd's van deze heerschende band! Hahah ik ben echt blij.. dat ik het amper kan uiten . Ik smacht met al mijn hart en ziel naar een goed optreden van deze gestoorde clown posse. Voor iedereen die zegt dat het voor puber meisjes is "val dood" want het is juist voor het volwassen volk!!! Ik ben in ieder geval er bij! all hail the icp!

not

attila_de_hun
Posted 27-06-2003 0:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 0:01 schreef R. het volgende:
Yes! komen ze eindelijk in nederland! Ik heb al de cd's van deze heerschende band! Hahah ik ben echt blij.. dat ik het amper kan uiten . Ik smacht met al mijn hart en ziel naar een goed optreden van deze gestoorde clown posse. Voor iedereen die zegt dat het voor puber meisjes is "val dood" want het is juist voor het volwassen volk!!! Ik ben in ieder geval er bij! all hail the icp!

not

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 27-06-2003 9:56 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Ik ken ICP door m,n ex-schoolgenoten.
Vond het wel lachen, maar verder niets eigenlijk.
Enigste wat ik leuk vind aan deze topic is zijn de reacties : blaat :

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 27-06-2003 12:13 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Dat gaat lekker zo... Slipknot fans (noem maar een voorbeeld) afkraken maar wel rap muziek luisteren

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 27-06-2003 12:17 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:42 schreef R. het volgende:
Jenje toch, wat een simpele geest.
Blackmetal leeft rond zijn acts. Zal zonde zijn als het zo saai als deathmetal word.

En zo word het muziekale aspect weer eens zorgvuldig van tafel geveegd.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 27-06-2003 12:18 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

kheb nog nooit bvb slipknot fans afgekraakt. zelf hou ik niet van rap of hiphop (ok, vroeger luisterde ik weleens naar de OP, maar goed..) ICP vind ik wel erg vet and i dont give a fuck

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com