|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit zijn toch die trieste gozers met die "clown" smink in die clip met die trieste "clown" smink op dat meisje die door zo'n school loopt en dan helemaal uitgescholden wordt door de medestudenten en leraren. Waaronder ze dan een beetje zitten te blaten (rappen in dit geval) en een beat eronder leggen.......... Als dit het geval mocht zijn GETVRD |
|
hej das wel weer leuk... denk dat ik daar maar es naar toe ga... lijkt me lachen REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Clown smink en dan blaten dat black metal krieg is, is zeker wel prima? Smink = verbergen = bang zijn om voor je woorden uit te komen. |
|
uh, insaneclownposse.com, Neg quote: cya there homie! peace! |
|
Jenje toch, wat een simpele geest. Blackmetal leeft rond zijn acts. Zal zonde zijn als het zo saai als deathmetal word. |
|
quote: what it is u dont get? |
|
quote: Mwah dat ziet er nog wel ok uit meestal niet zo mega mega lelijk..... Wat versta jij precies onder blaten dat black metal krieg is? |
|
quote:Ik moest gewoon iets blacks opnoemen. Ik vind die BM-ertjes ook zo soft als de pest, beetje grote bek op zetten maar wel hun naam veranderen en een emmer flexa op hun porem zodat niemand ze herkent. |
|
insane clown mothafuckah like mojo, yo yo! |
|
quote:Wat voor taal is dat? |
|
quote: Het zijn gewoon witte negers man... |
|
on topic you bitch! just kidding |
|
quote: Wigga's!!! Net zoals Fred Durst! en dan moet de "taal" Ebonics zijn. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-06-2003 23:54] |
|
quote:ROFLMAO Ok nu wachten op de reactie van Neggie |
|
quote: oh ja, ja ja.. |
|
ICP was vermakelijk... De laatste tijd nix meer gehoord of iig iets nieuws... (Moest bij Doa hun colaflessen verplaatsen, damn wat een druk op die flessen) |
|
clowns zijn bijzonder eng, zeker als ze ook nog eens muzikale aspiraties hebben. Oud Vuil. |
|
Yes! komen ze eindelijk in nederland! Ik heb al de cd's van deze heerschende band! Hahah ik ben echt blij.. dat ik het amper kan uiten . Ik smacht met al mijn hart en ziel naar een goed optreden van deze gestoorde clown posse. Voor iedereen die zegt dat het voor puber meisjes is "val dood" want het is juist voor het volwassen volk!!! Ik ben in ieder geval er bij! all hail the icp! not |
|
quote: |
|
Ik ken ICP door m,n ex-schoolgenoten. Vond het wel lachen, maar verder niets eigenlijk. Enigste wat ik leuk vind aan deze topic is zijn de reacties : blaat : |
|
Dat gaat lekker zo... Slipknot fans (noem maar een voorbeeld) afkraken maar wel rap muziek luisteren Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: En zo word het muziekale aspect weer eens zorgvuldig van tafel geveegd. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
kheb nog nooit bvb slipknot fans afgekraakt. zelf hou ik niet van rap of hiphop (ok, vroeger luisterde ik weleens naar de OP, maar goed..) ICP vind ik wel erg vet and i dont give a fuck |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |