IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Insane Clown Posse euro tour!! Vorige pagina | Volgende pagina
Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 02-07-2003 20:18 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

stonden geloof ik een keer op dynamo toch?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-07-2003 20:19 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Toen hebben ze idd nog vreselijk bonje staan maken met Dimmu Borgir, daarna mochten ze niet meer op Dynamo komen

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-07-2003 20:19 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Klopt ja, dat was ook een groot feest

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 03-07-2003 15:21 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 20:19 schreef aerodis het volgende:
Toen hebben ze idd nog vreselijk bonje staan maken met Dimmu Borgir, daarna mochten ze niet meer op Dynamo komen

what happened? De frisdrank ging niet over het publiek heen maar over Dimmu Borgir? En toen liep de corpsepaint uit en plakte het?

Of was er wat anders aan de hand?

R.
Usericon van R.
Posted 03-07-2003 15:22 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ze doen hun bandnaam eer aan.

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 03-07-2003 15:25 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ziet er niet uit, een beetje met zo een springende auto in een clip met die schminck

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-07-2003 15:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Met een zwaardje in je klauw wel dan?

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 03-07-2003 15:52 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Jij bent er altijd weer als eerste bij he,
nee een vetnek met een bril is ook nep,
(beetje op jouw niveau reageren)

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 03-07-2003 15:53 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

En trouwens, waar heb jij me met een zwaard gezien?

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 03-07-2003 16:32 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 12:51 schreef IceQueen het volgende:
Hoe kan je nu naar ICP luisteren én naar Darkthrone...???Staat MIJLENVER van elkaar verwijdert,heeft geen zak met elkaar te maken en de vgl is belachelijk... XnegativeX,luister wat je wil man,maar ik blijf erbij dat ICP hier niet thuishoort en als ik mod geweest was,was dit tpic al lang gesloten!

* McDoom rolt lachend over de vloer *

OMG ik voel me direct stukken beter.

campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 16:34 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 15:52 schreef elmar het volgende:
Jij bent er altijd weer als eerste bij he,
nee een vetnek met een bril is ook nep,
(beetje op jouw niveau reageren)

I like you.

R.
Usericon van R.
Posted 03-07-2003 16:34 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 15:32 schreef Jenje het volgende:
Met een zwaardje in je klauw wel dan?

Steven seagal heeft gesproken

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-07-2003 16:37 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 19:33 schreef Jenje het volgende:
Misschien onder je capslock toets.

ZEIK NIET RETARD!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

R.
Usericon van R.
Posted 03-07-2003 17:01 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

JUGALOOOOOOO
Usericon van JUGALOOOOOOO
Posted 04-07-2003 20:12 by JUGALOOOOOOO Wijzig reactieProfiel van JUGALOOOOOOOQuote dit bericht

WAT ZIELIG T GAAT IEDER ALLEEN MAAR OM Z`N IMAGE LOL LOSERS I.C.P. RULES THE SHIT FROM D IS RUNNING WITH THE HATCHET WE LOVE THE DEAD BODY BITCHESSS YEAH THAT`S THE SHIT MAN KOM GEZELLIE FEESTERN DE 11DE VAN NOVEMBER YES YOU WILL FUCKING LOVE IT

JUGALOOOOOOO
Usericon van JUGALOOOOOOO
Posted 04-07-2003 20:15 by JUGALOOOOOOO Wijzig reactieProfiel van JUGALOOOOOOOQuote dit bericht

OF NOG BETER BLIJF MAAR WEG DES TE BETER KUNNEN DE ECHTE JUGALOOS EN JUGALETTES DE DOPE SHIT MEEMAKEN MUHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAA

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 04-07-2003 20:32 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

chimairaan
Usericon van chimairaan
Posted 08-07-2003 19:07 by chimairaan Wijzig reactieProfiel van chimairaanQuote dit berichthttp://www.otep.com

Faygo is wat nie te drinken, ik denk dat het slootwater na graspop lekkerder is.

theo!
Hammertime
Usericon van theo!
Posted 31-07-2003 14:05 by theo! Wijzig reactieProfiel van theo!Quote dit berichthttp://www.signoflife.nl

ik ga mee!
maar dat wist xpositivex al...
ik ben ook niet zo mannelijk trouwens..sorry

signature

Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 31-07-2003 14:17 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 19:39 schreef Verval het volgende:
Dit topic kan wel naar Onzin verhuist worden lijkt me.

hmmz.. of naar concerten

Don't touch me. I'm evil.

latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 31-07-2003 14:18 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 20:15 schreef JUGALOOOOOOO het volgende:
OF NOG BETER BLIJF MAAR WEG DES TE BETER KUNNEN DE ECHTE JUGALOOS EN JUGALETTES DE DOPE SHIT MEEMAKEN MUHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAA

Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 31-07-2003 14:20 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 20:12 schreef JUGALOOOOOOO het volgende:
WAT ZIELIG T GAAT IEDER ALLEEN MAAR OM Z`N IMAGE LOL LOSERS I.C.P. RULES THE SHIT FROM D IS RUNNING WITH THE HATCHET WE LOVE THE DEAD BODY BITCHESSS YEAH THAT`S THE SHIT MAN KOM GEZELLIE FEESTERN DE 11DE VAN NOVEMBER YES YOU WILL FUCKING LOVE IT

BAN

volslagen debiele idioot, lul gvd eens normaal man

Don't touch me. I'm evil.

juggalo
chainsaw boogie
Usericon van juggalo
Posted 31-07-2003 15:55 by juggalo Wijzig reactieProfiel van juggaloQuote dit bericht

sup yall

i'm there dudes

clown luv to al juggalo/ettes

MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?.

latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 31-07-2003 16:04 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 15:55 schreef juggalo het volgende:
sup yall

i'm there dudes

clown luv to al juggalo/ettes

i sjizzel mij nizzel in tha dizzel of the prensil

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 31-07-2003 16:10 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Nou, veel insaner moet het ook niet worden zeker...

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com