|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: k Moet bekennen dat ik ook nog ergens een verdwaalde eminem cd heb. Maar deze ligt gelukkig gewoon stof te verzamelen en niet in mn cd speler Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
ze bestaan zeker al lang, sinds hun 13e zijn ze al bezig, alleen toen onder een andere naam. Ze geven zo belachelijk veel uit, van sokken tot condooms tot bordspelen van ICP, echt geweldig. |
|
Zwaremetalen.com - Heavy Metal - Gothic - Black Metal - Dark Wave - Death Metal - Power Metal Waarom is deze nog open? |
|
grote jongen, waarom ben jij in dit topic? |
|
quote: Waarom zijn alle onzintopics dan nog open? Ik zie er ook geen "Onzin" tussen staan namelijk... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ok, Aerodis, Claw...Pak 'm! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: On topic! |
|
quote: fuck you! beter iets over muziek dan weer een-of-ander onzin topic. hehehe. ICP condooms/sokken? nooit van gehoord. en eminem (of hoe je dat ook schrijft) zuigt! |
|
aaargh als ik 1 band haat... http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Haha, icp is echt belachelijk tering troep. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: Ik heb dan liever een onzin topic, ICP is nog lager van niveau dan de onzin topics... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ok, we weten je mening over deze band. Ga naar een ander topic aub? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Bijna iedereen hier zit te zeiken over die band... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
BIJNA iedereen. |
|
quote: Ja, dat zeg ik toch, dan moet Claw dat tegen al die lui zeggen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: quote: quote: Dat is wel genoeg, ok? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hij/zij heeft er zeker een verleden mee? |
|
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt. ICP zijn gewoon een paar gasten die lekker idioot doen. Het is gewoon lekker lomp en onbenullig. Misschien wordt het tijd dat de mensen hier van hun kortzichtigheid/superioriteit afstappen en een gevoel voor humor laten groeien. Even ontopic, ik las dat Anybody killa ook meekomt. Dat is echt super!!! Wat een feest gaat dat worden! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik doe niet idioot. Ik WIL wel, daar niet van...maar ja gebruik m'n tijd ergens anders voor (ademen ofzo). |
|
And your point is...? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ICP is best grappig, maar ik vind ze niet grappig genoeg om hier heen te gaan. |
|
I.C.P. rules i`m surely gonna be there I want to see the Faygo flying through the air Yes the CLOWNS will be back in the Netherlands PEACE to all jugaloos and jugalettes and dont forget the Ninja |
|
quote: Nee, ik zit me gewoon te vervelen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Insane clown posse sorry,maar hiermee afkomen op zware METALEN Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |