IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : W.F. Hermans Volgende pagina
bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 26-06-2003 22:23 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

De grote inspirator van mijn cynisme is de wijlen schrijver/wetenschapper/publicist/provocateur W.F. Hermans. Zijn beste boeken zijn:

1. De donkere kamer van Damokles
2. Een heilige van de horlogerie
3. Onder professoren
4. Het behouden huis
5. Ruisend gruis
6. De elektriseermachine van Wimshurst
7. Nooit meer slapen
8. Au pair
9. Uit talloos veel miljoenen
10. Ik heb altijd gelijk.

Nog meer literair hoogbegaafden op dit forum?

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 27-06-2003 12:21]


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 26-06-2003 22:25 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Nr. 4 en 7 gelezen, wel aparte boeken, doch niet fascinerend goed.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 26-06-2003 22:26 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

De donkere kamer van Damokles heb ik voor m'n boekenlijst 3 jaar terug gelezen, vond het wel een aardig werk, heel bizar


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-06-2003 22:29 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik heb ook nr.4 en 7 gelezen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 26-06-2003 22:29 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

1,3,4 en 8 gelezen en hij schrijft fantastish


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-06-2003 22:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

1e ooit voor een boekenlijst gehad, nooit gelezen, veel te dik


"This one is older than shit, heavier than time!"


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 26-06-2003 22:40 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Ik heb 1 en 8 gelezen. 1 vond ik wel erg leuk om te lezen , 8 wat minder.


Moridin
Usericon van Moridin
Posted 26-06-2003 22:49 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

heb De Donkere kamer gelezen. Vond het ruk. Ik heb sowieso een hekel aan "literatuur", en lees liever fantasy (ter ontspanning), en gebruik mijn overigens zeer actieve hersencellen liever voor iets nuttigs. Dus aan de heer Hermans:


Murder in the front row.......


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 26-06-2003 22:51 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Test hier uw eruditie:

8-10 boeken van W.F. Hermans gelezen - bonobo trakteert u op een goed glas whisky

6 of 7 boeken.. - bonobo trakteert u op een glas bier

3-5 boeken.. - bonobo erkent uw bestaan

1 of 2 boeken - bonobo meent dat u slechts hebt voldaan aan uw HAVO-eindexamen Nederlands

0 boeken - u solliciteert naar een klap op uw onderkaak met een honkbalknuppel

'ik lees nooit boeken' - u verdient ingespoten te worden met het AIDS-virus


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 26-06-2003 22:53 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Rustig maar Bonobo ieder zijn eigen hobbies...


Dennis
n00!!!!
Usericon van Dennis
Posted 26-06-2003 22:54 by Dennis Wijzig reactieProfiel van DennisQuote dit berichthttp://hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ga je me nou slaan?


*zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2003 22:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 22:53 schreef Warlock het volgende:
Rustig maar Bonobo ieder zijn eigen hobbies...


Waar jij graag naar kijkt is overigens geen groot raadsel!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-06-2003 22:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

W.F. Hermans is gay!

Mulisch, dat is pas een Auteur


Carnivore Cunt
Usericon van Carnivore Cunt
Posted 26-06-2003 22:55 by Carnivore Cunt Wijzig reactieProfiel van Carnivore CuntQuote dit berichthttp://www.carnivore666.tk

Telt de donald duck ook???

EDIT: Niet zo snel posten mensen!! Ik reageerde op die ene dude zijn bericht over die honkbalknuppel op mijn onderkaak

[Dit bericht is gewijzigd door Carnivore Cunt op 26-06-2003 22:57]


In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward!


Dennis
n00!!!!
Usericon van Dennis
Posted 26-06-2003 22:58 by Dennis Wijzig reactieProfiel van DennisQuote dit berichthttp://hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

quote:
Op 26 juni 2003 22:55 schreef Carnivore Cunt het volgende:
Telt de donald duck ook???


hoop het
anders gaat die me dalijk slaan


*zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 26-06-2003 23:04 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

quote:
Op 26 juni 2003 22:55 schreef Snaack het volgende:
W.F. Hermans is gay!

Mulisch, dat is pas een Auteur


Snaakt, ik heb veel zwakzinnige posts op dit forum gezien, maar die van jou spant toch wel de kroon, totale imbeciel die je bent.

Harry 'de communist' Mulisch is een hypocriete, overgewaardeerde seniele balzak die teveel middelmatige boeken heeft geschreven. Niet voor niets steunde Mulisch Fidel Castro terwijl Hermans zich toen al (terecht) afzette tegen de polieke correctheid.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Carnivore Cunt
Usericon van Carnivore Cunt
Posted 26-06-2003 23:07 by Carnivore Cunt Wijzig reactieProfiel van Carnivore CuntQuote dit berichthttp://www.carnivore666.tk

Nou... ik vind die Mullisch best een coole gast eigelijk..... Ben ik nu ook een impotente teelbal of wat je ook zei??

Lekker intelectueel: 'als je die gast goed vind ben je een behaarde teelbal' of\zo


In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 23:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmmmm. Ik vind Hermans ERG grappig, toffe boeken schrijft-ie. Maar een groot literator, nou eh nee, niet bepaald. Het leest vrij ontspannen en makkelijk weg (iedereen die fantasy 'ter ontspanning' leest omdat literatuur te dik/moeilijk/saai is dient overigens door de plee gespoeld te worden), erg cynisch, heerlijke humor.

Ik wil hem wel eren door wat-ie met 'Onder Professoren' geflikt heeft, dat boek bezorgde mij af en toe de slappe lach.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-06-2003 23:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 22:51 schreef bonobo het volgende:
Test hier uw eruditie:

8-10 boeken van W.F. Hermans gelezen - bonobo trakteert u op een goed glas whisky

6 of 7 boeken.. - bonobo trakteert u op een glas bier

3-5 boeken.. - bonobo erkent uw bestaan

1 of 2 boeken - bonobo meent dat u slechts hebt voldaan aan uw HAVO-eindexamen Nederlands

0 boeken - u solliciteert naar een klap op uw onderkaak met een honkbalknuppel

'ik lees nooit boeken' - u verdient ingespoten te worden met het AIDS-virus


pff nerd, ik lees liever boeken die wat toevoegen aan mijn vakgebied dan verhaaltjes gaan zitten lezen van 500-600 bladzijden!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 23:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:16 schreef 0Tolerence het volgende:
pff nerd, ik lees liever boeken die wat toevoegen aan mijn vakgebied dan verhaaltjes gaan zitten lezen van 500-600 bladzijden!

Wie is er nou een nerd .


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-06-2003 23:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:04 schreef bonobo het volgende:
Snaakt, ik heb veel zwakzinnige posts op dit forum gezien, maar die van jou spant toch wel de kroon, totale imbeciel die je bent.



Dank je. Het is mijnheer SnaacK voor jou trouwens.

quote:

Harry 'de communist' Mulisch is een hypocriete, overgewaardeerde seniele balzak die teveel middelmatige boeken heeft geschreven. Niet voor niets steunde Mulisch Fidel Castro terwijl Hermans zich toen al (terecht) afzette tegen de polieke correctheid.


Wow.. Nu heb je me overtuigd!

Dat ik dat niet gezien heb zeg


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-06-2003 23:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Wie is er nou een nerd .


T'is maar hoe je er tegenaan kijkt


"This one is older than shit, heavier than time!"


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-06-2003 23:25 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Heb alleen de Donkere kamer van Damokles gelezen en heb toch echt mn VWO gehaald


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-06-2003 23:27 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmz, ik heb slechts voldaan aan mijn MAVO-eindexamen Nederlands.

He Bohomo, je favoriete boek is zeker nr.10

"Ik heb altijd gelijk"


Bazzio Attacks!!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-06-2003 23:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

bohomo,

ik krijg een spuitje, ik krijg een spuitje, hoi hoi hoi.

ik heb nix van die man gelezen.



Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2003 23:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:25 schreef Iskariot het volgende:
Heb alleen de Donkere kamer van Damokles gelezen en heb toch echt mn VWO gehaald
Jij ook al ?

Kan iemand de topictitel aanpassen? Mr. Bollebob maakt de regels hier niet.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen