|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
how low can you bonobo? oh, sorry, on-topic! Oud Vuil. |
|
wim, het verbaast me niet in de geringste mate dat een analfabete mongool als jij nooit boeken leest. Jij KAN geen boeken lezen; daar heb jij te weinig functionele hersencellen voor. Het zij zo. mejuf bazzio, het is nochtans niet mijn probleem dat u nooit verder gekomen bent dan Donald ruk en Shemale anal fistfuck fantasies deel 79. 0turd-lerence, natuurlijk lees jij uitsluitend vaklectuur op jouw vakgebied: 'Raamprostitutie voor dummies'. Naar de ovens met jullie allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door bonobo op 26-06-2003 23:56] Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
hahahahahaahaha Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ban! |
|
Nee, absoluut niet. DIt is geweldige humor, de beste die ik ooit op ZM heb gezien. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hmmz, Banobo. Bazzio Attacks!!! |
|
Hij kan alleen maar zeiken... In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
Kijk, alweer een typisch joodse reactie (achterbaks iemand willen verstoten met hulp van derden) van Warrior_Jodin. Gelukkig dat het AIDS-virus binnenkort zijn goede werk kan afmaken op hem. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
accipiter's back? |
|
quote: Oud Vuil. |
|
quote: WOW, hoe is deel 80 dan?! jij bent immers al VEEL verder . |
|
IK heb wel alles van Gerard Reve gelezen .. tig keer beter dan WF |
|
quote: Bah, die vuile pedo... |
|
quote:Och vond zijn boekene wel geinig, zit rare humor in. |
|
ik heb ooit werkstug gemaakt over hermans, als ik toen wist dat banobo het ook las, had ik het nooit gemaakt Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Ik heb Werther Nieland gelezen. Vies boekje over een joch van tien dat met allerlei seksuele dingen te maken krijgt, zoals dicht tegen elkaar aankruipen bij verstoppertje spelen en een rare bobbel bij het vriendje voelen, en een moeder van dat vriendje die op rare plekken tast enzo. Bah, vieze ouwe vent. |
|
quote:Tja .. Reve schrijft erg autobiografisch ... |
|
EN hij is een vieze ouwe vent. Die vriend van hem, Joop Schafthuizen, is ook al pedofiel. Die is bezig geweest met een jochie (zijn woorden: 'een pielemuisje bewonderen'). Zeven maanden voorwaardelijk. Bah! |
|
quote: En daarmee dus rijp voor de ovens (incl. boeken). Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Klopt .. is idd niet kuis. Vond zijn boeken toendertijd leuk om te lezen. |
|
pedo=ovens. makkelijk zat. Oud Vuil. |
|
aaaaaaaaaah, lekker slow-chatten. en als het niet mag van nonono (hit van 2unlimited) is het nog lekkerder. Oud Vuil. |
|
Als bogogo maar niet boos wordt nu....Brrrrrrr. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:LOL inderdaad Pedo's moeten idd aant gas. Maar ik vond de boeken leuk om te lezen. Niet alle boeken gaan over seksualiteit. Hermans heb ik alleen de obvious gelezen ... mooi verhaal, maar echt meer een verhaal |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |