|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet al van een aantal mensen hoe ze er uit zien en als ik voor de rest op de camping of zo iemand Nederlands hoor praten, kan ik altijd nog ff gaan vragen of diegene toevallig van ZM is... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
we gingen toch ons haar opsteken , dan zijn we meteen herkenbaar Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
hm ik ben te herkennen aan half lang blond haar, spijkervest met nuclear assault - survive backpatch. da zegt ook veel he hier een foto http://members.lycos.nl/ielsch/Whitesnake/hans_sigaret.jpg http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: En ik loop daar ongetwijfeld wel ergens in de buurt. En mensen die ik wil kennen ken ik al. Life doesn't get much better than this! |
|
ik draag waarschijnlijk een Zm fest shirt "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
ja ik ben diegene met de patchjas.... |
|
quote:ik ook!! de vrouwelijke versie dan |
|
ik draag altijd spijkerjasje met groot embleem van Death, en ben daar wellicht ook wel bezopen, dus jah, zo lopen er 10 000 rond. Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Hmmm, ik denk dat ik jou sowieso wel herken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
makkelijk zat.. 90% van het zm forum ziet er zo uit: http://www.geocities.com/azurewrath667/I_000021.jpg Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
Die linker heeft zo te zien met ze bietjes gemorst. |
|
Ik heb kort bruin haar met natuurlijke blonde lok vanvoor, groene ogen, mager gebouwd. Ben 1m60. Konijnetanden, flaporen, al wat je wil. Ga een t-shirt dragen van Bob Marley of van Bon Jovi. Zal waarschijnlijk zo stoned zijn als een potvis, zoniet flip ik wel op bollen. En als ik de heer Bonobo tegenkom dan sla ik hem gegarandeerd in de sodemieter! See Ya mvg wk10 |
|
BON FUKKING JOVI!!?? |
|
quote: Hehe, dan ben je op Wacken in ieder geval wel te herkennen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hier is toch de ZM merchandise voor!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik ben de persoon die rasputin naar zijn tent kan slepen als hij over zijn nek is gegaan And my marlboro light |
|
quote: idem ik hoop trouwens mn saxon shirt tegen die tijd aan te hebben |
|
Maakt me niet uit of ik wel of niet mensen tgenkom. Iig een groep hollanders met 2 auto's en 1 busje en 2/3 partytenten zijn wij. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Ik ben op die metalfestivals altijd een van de weinigen met korte haren. Zoals het programma nu uitziet heb ik de eerste dag een Annihilator-longsleeve aan, de tweede dag de tweede dag een Iced Earth-shirt en een Sentenced-LS en de derde dag een Soilwork-LS |
|
euhm, ik daar een metalshirtje, (korte)broek, leger kisten, en heb redelijk lang haar. |
|
gij zult herkent worden |
|
ik ben wel makkelijk te herkenne, stukje voor op hooofd is nogal kort terwij lrest van haar wel lang is, tis geen geziht maar daarom wel herkenbaar Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Wohow, uniek enzo ,....gaan ze mij hopelijk niet voor jou nemen -no offense I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |