IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Antichristenen; wanneer gaat men eindelijk massaal aan het anti-moslimfundamentalisme? Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2003 13:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zie titel! Metal is al decennia lang anti-christelijk en in het kader van het vrije denkproces is dat een zeer goede ontwikkeling! Echter; de boodschap is wel gemaakt en de kerken stromen leeg dus het christendom is de vijand niet meer -een enkele nastuip in een bepaald gebied na- maar spot etc. is prima mogelijk!

De islam echter is een veel groter -en groeiend- gevaar voor het vrije denken! Ik kom echter nauwelijks bands/ songs tegen die de islam bestrijden!!!! WAAR BLIJVEN ZE!?!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-06-2003 14:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

euh, tmdc doet aardig zijn best.

Oud Vuil.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2003 14:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2003 14:05 schreef webblaster wim het volgende:
euh, tmdc doet aardig zijn best.

Daar dacht ik ook aan, maar het antimoslimfundamentalisme zou zo ondertussen een grotere stroming mogen zijn dan het antichristelijke; de christenen zijn op hun plaats gewezen als zijnde een stroming ipv de stroming; het moslimfundamentalisme heeft echter de arrogantie hier de boel te willen overnemen!

Wat zo'n Abu Jar Jar ( ) wil invoeren nl. geen scheiding van staat & religie is toch een aanval op het vrije denken?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-06-2003 14:12]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 29-06-2003 14:10 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Is metal niet gewoon anti-religieus?

"[insert black metal band here] is against any form of organized religion" ?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2003 14:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2003 14:10 schreef Claw het volgende:

Dat kan wel gesteld worden, maar dat is lang niet duidelijk genoeg geprofileerd richting het moslimfundamentalisme!

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-06-2003 14:13 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik denk dat men vooral bang is voor de eventuele reacties. Als je het christendom loopt af te zeiken heb je geen probleem denk ik, maar o wee als je iets verkeerd zegt over de islam. Heb je meteen de halve islamitische wereld op je dak en ben je in no-time op Salman Rushdiaanse wijze vogelvrij verklaard.
Nu, het blijft een intolerante, achterlijke kutgodsdienst. Alleen mag je dat niet luidop zeggen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2003 14:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2003 14:13 schreef Count Usher het volgende:
Ik denk dat men vooral bang is voor de eventuele reacties. Als je het christendom loopt af te zeiken heb je geen probleem denk ik, maar o wee als je iets verkeerd zegt over de islam. Heb je meteen de halve islamitische wereld op je dak en ben je in no-time op Salman Rushdiaanse wijze vogelvrij verklaard.
...

Vroeger was antichristelijk zijn niet zo veilig als nu; metalfans werden in afkickkampen gezet; documentaire vroeger over gezien (ging over bands als Iron Maiden & Metallica); toen had men kennelijk lef en nu is men schijterig geworden????

Het lijkt er wel op; tijd voor meer lef in metal! (Ook op artistiek vlak!!!)

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-06-2003 16:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:

Juist..

(wtf.. ben ik het wéér met Claw eens.. het word nu echt eng..)

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-06-2003 16:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nou, I'm in!

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 29-06-2003 16:26 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Clandestine Blaze is tegen de islam!

Fist Of The Northern Destroyer

Purging fist of the northern destroyer
dominates with force
tears down grotesque synagogues
Culture of Zion was never meant to be here

Bringer of misery
to those who oppose
Fist of the northern destroyer

Bringer of torture
to those who don't fear

Islamic plague raising
Spreading it dirty seed
Violent Intolerance as reward
For their holy secret war

Bringer of death
to those who don't run

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 29-06-2003 16:33 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Oh nee, als we maar zorgen dat we vijanden houden want anders kunnen we nergen meer tegenaan trappen!

Zielig zooitje.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2003 17:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2003 16:33 schreef No Nonsense het volgende:
Oh nee, als we maar zorgen dat we vijanden houden want anders kunnen we nergen meer tegenaan trappen!

Zielig zooitje.

Moslimfundamentalisten stellen zichzelf al op als vijanden; voor hen zijn wij allemaal christenen en dus ongelovigen als het erop aankomt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-06-2003 17:26]

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-06-2003 17:26 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Wel opletten dat je niet te paranoïde wordt. Dat staat niet true.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 29-06-2003 17:26 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik wacht er met smart op... Heb zelf ook al eens wat anti-islamitische teksten geschreven, maar ik ben niet zo heel goed in teksten schrijven eigenlijk, en heb nog geen echt bandje waar ik in zit.

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 29-06-2003 17:27 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

After Forever/Sahara Dust hebben ook lyrics die naar de Islam verwijzen.

Follow in the Cry

Behind your facade hides an indomitable
lust for power and tyranny
Taking advantage of your pendencies

Fear is the doom, doom of us all
Instead of exterminating the weed
We allow it to overgrow our function

All means are justified for the "djihad fi sabil Allah"

I embrace you, accept my soul
I shall make my life subordinate to you
Live like your rules and laws prescribe
and follow you wherever I go

Follow in the cry

Hang this heretic who's indulged in unchaste thoughts
Silence him such as the laws of the vellums prescribe
Pusillanimous massacres the order of the day
On behalf of power-hungry fundamentalists

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2003 17:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2003 17:26 schreef mislyd het volgende:
Wel opletten dat je niet te paranoïde wordt. Dat staat niet true.

Het viel me alleen op dat dit onderwerp zo weinig voorkomt; alsof het doodgezwegen wordt...

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 29-06-2003 17:32 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 17:27 schreef Mutilator het volgende:
Het viel me alleen op dat dit onderwerp zo weinig voorkomt; alsof het doodgezwegen wordt...

Crissis, als je het over paranoïde hebt.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-06-2003 17:39 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:

Het is logisch dat metal uitgesproken anti-christelijk is, omdat het christendom zo diep geworteld is in onze maatschappij, terwijl moslimfundamentalisme van buitenaf komt.
Maar iig is metal toch eenvoudigweg anti-religieus, zoals al gezegd werd.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-06-2003 17:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:

Ik denk niet dat het als relevant gezien wordt.

De 'strijd' tegen het christendom, anti-christelijke teksten, etc.: het is meestal ideologie. Het is de kwaadheid over het statische wereldbeeld, over de zwakte die het onderwerpen aan god inhoudt, over de geestelijke beperking. Christendom is dan het meest veelzeggend voor de westerse mens om als 'handvat' voor de metafoor te gebruiken, omdat onze maatschappij doordrenkt is van het christendom.

'Tegen de islam' is veel meer een politiek ipv een ideologisch statement: dit komt door de manier waarop islam een gevaar is/het zich in onze maatschappij manifesteert. Wij bemerken slechts iets van de islam op straat; 'invasies' in bepaalde wijken, moskeeën die opduiken, (in NL) lastige Marrokkanen op straat, etc. maar het heeft geen invloed op het denkpatroon, het nestelt zich niet in 'het Europese bewustzijn' -- het gevaar van de islam is op straat & in de politiek, niet interessant dus om kunst over te maken (dat verandert nl. al vrij snel in propaganda).

Bij het christendom is dat wel zo -- christelijke normen en waarden zijn de fundamenten waarop onze maatschappij - nog steeds- is ingericht; de kerken mogen dan wel leegstromen, de actieve belijdenis mag dan wel overzijn -- het heeft zich teruggetrokken in het on/onderbewuste. Nog steeds vreet men christelijke culturele uitingen (teksten van populaire artiesten, 'coole' negers die R&B maken en behangen zijn met kruizen, Hollywoodfilms waarin de christelijke moraal nog steeds hoogtij viert, series als Dawson's Creek en Buffy the Vampire Slayer waarvoor hetzelfde geldt, etc.) terwijl islamitische culturele uitingen geen voet aan de grond krijgen. Die 'problemen' bevinden zich op een ander vlak dan het artistiek-culturele, denk ik zo.

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-06-2003 18:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

The Kovenant - Jihad

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-06-2003 18:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Orphaned land-El meod na'ala. Denk ik.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 29-06-2003 19:03 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Clawfinger - Two Sides

heeft ook anti Allah teksten ...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 29-06-2003 19:10 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

Pas maar op, i.t.t. christenen vechten die Islam-boys wel terug.

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 29-06-2003 20:33 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

quote:

Zo zie ik t ook of je nu in god gelooft of in allah t is allebei even ziek (zielig)

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-06-2003 20:34 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

zijn er toch wel?
in mij omgeving is iedereen zwaar anti moslim

Moridin
Usericon van Moridin
Posted 29-06-2003 20:35 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 13:59 schreef Mutilator het volgende:
Zie titel! Metal is al decennia lang anti-christelijk en in het kader van het vrije denkproces is dat een zeer goede ontwikkeling! Echter; de boodschap is wel gemaakt en de kerken stromen leeg dus het christendom is de vijand niet meer -een enkele nastuip in een bepaald gebied na- maar spot etc. is prima mogelijk!

De islam echter is een veel groter -en groeiend- gevaar voor het vrije denken! Ik kom echter nauwelijks bands/ songs tegen die de islam bestrijden!!!! WAAR BLIJVEN ZE!?!

1: Ik ben het helemaal eens met de stelling dat de islam een steeds groter gevaar wordt (of al is). Nog steeds is iedere vorm van georganiseerd geloof in mijn ogen een maatschappelijk gevaar, maar inderdaad het christelijke manifisteert zich steeds minder onderdrukkend.

2: Er zijn toch wel degelijk heel wat bands die zich afzetten tegen de islam. Met name dan met het veroordelen van 11 sept. Toegegeven, dit is (nog) niet echt schoppen tegen het zere been van de islamietjes, maar ik ben overtuigd dat dit alleen maar meer zal worden.

3: Hypnos heeft ook wel een aardige anti islamietische text. Van The Revenge Ride (vet album btw):

HEROISM OF NEW ERA

Glorify new heroes, down with moral cries
our era began in time
material frenzy contra terroris(la)m
self-satisfaction suicide

REF: See through the lies, old hero dies
consuming kind, purulent find
Dogmatic wars, criminal source
suicidal art of new era

No more days of peace
time-bomb friend pays ticket to Paradise
Really shall we have to read between the li(n)es of Koran? Fundamentally blind