|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
euh, tmdc doet aardig zijn best. Oud Vuil. |
|
quote: Daar dacht ik ook aan, maar het antimoslimfundamentalisme zou zo ondertussen een grotere stroming mogen zijn dan het antichristelijke; de christenen zijn op hun plaats gewezen als zijnde een stroming ipv de stroming; het moslimfundamentalisme heeft echter de arrogantie hier de boel te willen overnemen! Wat zo'n Abu Jar Jar ( ) wil invoeren nl. geen scheiding van staat & religie is toch een aanval op het vrije denken? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-06-2003 14:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Is metal niet gewoon anti-religieus? "[insert black metal band here] is against any form of organized religion" ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat kan wel gesteld worden, maar dat is lang niet duidelijk genoeg geprofileerd richting het moslimfundamentalisme! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik denk dat men vooral bang is voor de eventuele reacties. Als je het christendom loopt af te zeiken heb je geen probleem denk ik, maar o wee als je iets verkeerd zegt over de islam. Heb je meteen de halve islamitische wereld op je dak en ben je in no-time op Salman Rushdiaanse wijze vogelvrij verklaard. Nu, het blijft een intolerante, achterlijke kutgodsdienst. Alleen mag je dat niet luidop zeggen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Vroeger was antichristelijk zijn niet zo veilig als nu; metalfans werden in afkickkampen gezet; documentaire vroeger over gezien (ging over bands als Iron Maiden & Metallica); toen had men kennelijk lef en nu is men schijterig geworden???? Het lijkt er wel op; tijd voor meer lef in metal! (Ook op artistiek vlak!!!) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Juist.. (wtf.. ben ik het wéér met Claw eens.. het word nu echt eng..) |
|
Nou, I'm in! |
|
Clandestine Blaze is tegen de islam! Fist Of The Northern Destroyer Purging fist of the northern destroyer dominates with force tears down grotesque synagogues Culture of Zion was never meant to be here Bringer of misery to those who oppose Fist of the northern destroyer Bringer of torture to those who don't fear Fist of the northern destroyer Islamic plague raising Spreading it dirty seed Violent Intolerance as reward For their holy secret war Bringer of death to those who don't run Fist of the northern destroyer Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Oh nee, als we maar zorgen dat we vijanden houden want anders kunnen we nergen meer tegenaan trappen! Zielig zooitje. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Moslimfundamentalisten stellen zichzelf al op als vijanden; voor hen zijn wij allemaal christenen en dus ongelovigen als het erop aankomt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-06-2003 17:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wel opletten dat je niet te paranoïde wordt. Dat staat niet true. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik wacht er met smart op... Heb zelf ook al eens wat anti-islamitische teksten geschreven, maar ik ben niet zo heel goed in teksten schrijven eigenlijk, en heb nog geen echt bandje waar ik in zit. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
After Forever/Sahara Dust hebben ook lyrics die naar de Islam verwijzen. Follow in the Cry Behind your facade hides an indomitable lust for power and tyranny Taking advantage of your pendencies Fear is the doom, doom of us all Instead of exterminating the weed We allow it to overgrow our function All means are justified for the "djihad fi sabil Allah" I embrace you, accept my soul I shall make my life subordinate to you Live like your rules and laws prescribe and follow you wherever I go Follow in the cry Hang this heretic who's indulged in unchaste thoughts Silence him such as the laws of the vellums prescribe Pusillanimous massacres the order of the day On behalf of power-hungry fundamentalists Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Het viel me alleen op dat dit onderwerp zo weinig voorkomt; alsof het doodgezwegen wordt... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Crissis, als je het over paranoïde hebt. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Het is logisch dat metal uitgesproken anti-christelijk is, omdat het christendom zo diep geworteld is in onze maatschappij, terwijl moslimfundamentalisme van buitenaf komt. Maar iig is metal toch eenvoudigweg anti-religieus, zoals al gezegd werd. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik denk niet dat het als relevant gezien wordt. De 'strijd' tegen het christendom, anti-christelijke teksten, etc.: het is meestal ideologie. Het is de kwaadheid over het statische wereldbeeld, over de zwakte die het onderwerpen aan god inhoudt, over de geestelijke beperking. Christendom is dan het meest veelzeggend voor de westerse mens om als 'handvat' voor de metafoor te gebruiken, omdat onze maatschappij doordrenkt is van het christendom. 'Tegen de islam' is veel meer een politiek ipv een ideologisch statement: dit komt door de manier waarop islam een gevaar is/het zich in onze maatschappij manifesteert. Wij bemerken slechts iets van de islam op straat; 'invasies' in bepaalde wijken, moskeeën die opduiken, (in NL) lastige Marrokkanen op straat, etc. maar het heeft geen invloed op het denkpatroon, het nestelt zich niet in 'het Europese bewustzijn' -- het gevaar van de islam is op straat & in de politiek, niet interessant dus om kunst over te maken (dat verandert nl. al vrij snel in propaganda). Bij het christendom is dat wel zo -- christelijke normen en waarden zijn de fundamenten waarop onze maatschappij - nog steeds- is ingericht; de kerken mogen dan wel leegstromen, de actieve belijdenis mag dan wel overzijn -- het heeft zich teruggetrokken in het on/onderbewuste. Nog steeds vreet men christelijke culturele uitingen (teksten van populaire artiesten, 'coole' negers die R&B maken en behangen zijn met kruizen, Hollywoodfilms waarin de christelijke moraal nog steeds hoogtij viert, series als Dawson's Creek en Buffy the Vampire Slayer waarvoor hetzelfde geldt, etc.) terwijl islamitische culturele uitingen geen voet aan de grond krijgen. Die 'problemen' bevinden zich op een ander vlak dan het artistiek-culturele, denk ik zo. |
|
The Kovenant - Jihad |
|
Orphaned land-El meod na'ala. Denk ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Clawfinger - Two Sides heeft ook anti Allah teksten ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Pas maar op, i.t.t. christenen vechten die Islam-boys wel terug. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: Zo zie ik t ook of je nu in god gelooft of in allah t is allebei even ziek (zielig) |
|
zijn er toch wel? in mij omgeving is iedereen zwaar anti moslim |
|
quote: 1: Ik ben het helemaal eens met de stelling dat de islam een steeds groter gevaar wordt (of al is). Nog steeds is iedere vorm van georganiseerd geloof in mijn ogen een maatschappelijk gevaar, maar inderdaad het christelijke manifisteert zich steeds minder onderdrukkend. 2: Er zijn toch wel degelijk heel wat bands die zich afzetten tegen de islam. Met name dan met het veroordelen van 11 sept. Toegegeven, dit is (nog) niet echt schoppen tegen het zere been van de islamietjes, maar ik ben overtuigd dat dit alleen maar meer zal worden. 3: Hypnos heeft ook wel een aardige anti islamietische text. Van The Revenge Ride (vet album btw): HEROISM OF NEW ERA Glorify new heroes, down with moral cries our era began in time material frenzy contra terroris(la)m self-satisfaction suicide REF: See through the lies, old hero dies consuming kind, purulent find Dogmatic wars, criminal source suicidal art of new era No more days of peace time-bomb friend pays ticket to Paradise Really shall we have to read between the li(n)es of Koran? Fundamentally blind REPEAT REF: Kill, kill in the name of Jihad kill for your delusions You've got the right to finish with everyone Blocked in rudiment mind, you're the king of wimps REF: Wide open eyes, new hero dies, absent smile, heaven's trial Dogmatic wars, criminal source suicidal art of new era Murder in the front row....... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |