|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Laten we een Mjolnirtocht gaan doen (De Heidense tegenhanger van de Kruistocht ) |
|
quote: |
|
quote: Ja geaf,jammer dat er nooit iemand echt iets regelt/organiseert (hoor ik dus ook bij) De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Maak er dan een March against Religions van ... Heb je alle onzin in 1x te pakken. En je beledigt lekker vlele mensen dus rellen gegarandeert |
|
quote: Noem het dan tenminste March Against Desert-Religions. Dat ze zeker doorhebben over wie het gaat. |
|
quote:March against "enter religions here* Alle religies zuigen IMHO |
|
quote: Neenee, "georganiseerd" is wel een woord wat erbij moet vind ik. Laat iedereen maar lekker geloven in hun woonkamertje ... vind ik dan. (hoe achterlijk het ook is) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Mjoa .. deal .. sluit ik me wel bij aan. Zodra er prietsers (of hoe dat dan mag heten) of kerken (of hoe dat dan mag heten) aan te pas komt vind ik het niks ... |
|
quote: Ik weet het niet eigenlijk. Dingen gelijk Boedhisme, vallen ook onder religie, en dat kan je nu niet echt achterlijk/fout/schadelijk noemen. |
|
quote: Neen, hoewel ik weinig weet van Boedhisme, heb ik wel de neiging om daar iets meer respect voor te hebben idd ... laten we maar gewoon beginnen met het Christentuig en de Moslimhonden te slachten ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Woehahahaha En zo pijnlijk en bloederig mogelijk. Odin will have them all!! |
|
Ik zou zeggen, alle steun aan bonobo met zijn nieuwe band. De (Nederlandse) teksten gaan voor een deel over het islamitisch kankergezwel. een excerpt: "Van het bloed dat door en door onrein is Van het ras dat kruipt langs de minaretten Door woorden van leprozen gevoed Juicht het krioelend addergebroed.." Dood aan de islam! Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Nou z'n idee is niet eens zo gek. Ben 2e jaars psychologiestudent, en ben zelf ook overtuigd dat sommige psychologische ziektes komen omdat mensen in loops denken (en dat zo kleine dingen tot een ernstige storing uitgroeien, denk bv aan trauma's waar gebeurtenissen continu afgespeeld worden omdat telkens geen beter uitweg gevonden wordt bij dat afspelen). ====================================== Overigens dacht ik aantal maanden terug toen op IRC vertoefde dat de trend in bands al begonnen was. Vond namelijk nummer genaamd RetAllahttack van Axis of Advance (band had vnl militair lyrics thema), en Arab Kabab. Toen post over gemaakt op metal-rules forum, maar bleek dat nummer ergens anders over te gaan. Kan echter nergens (inclusief boekje van cd in winkel) lyrics vinden, en versta ze ook niet. Arab Kabab is echter onvervalste anti-islam grindcore, met titels zoals 'The Jenin Massacre was cool' en 'Pearl Dildo Up An Arab's Nose' (maar ook: 'Suicide Bombings Are Fucking Gay' en 'Smells Like Arabian Spirit'). Maar dat bleek dus een Israelische band te zijn die klinkt als Anal Cunt. |
|
quote: 20 november ik amsterdam? [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 01-07-2003 21:13] |
|
quote: Offtopic: interessant, is hier onderzoek of literatuur over bekend? Ik had hier al eerder over nagedacht, maar dan in het kader van andere trauma's: de kruisiging van grristus en de holocaust parade elk jaar. Ontopic: Omdat we hier met een christelijke cultuur te maken hebben waaruit metal ontstond als tegenreactie. Deze cultuur is verder verspreid dan binnen de kerk, 1000 jaar christelijk gedachtengoed laat zo z'n sporen achter in een cultuur en de manier waarop mensen denken en worden opgevoed. Islam is daarvoor te kort aanwezig hier, maar afkomstig uit dezelfde ellendige woestijn en heeft een aantal grondslagen die gelijk zijn. Misschien dat je kunt argumenteren dat metal daarom indirect ook daartegen gericht is, al wordt allah niet bij naam genoemd? *Dethrone the prophet of aLLah* The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
quote: Ha nee, want ik heb het uitgevonden. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hm, ik dacht zelf iets in de trend van: een verwerkings proces moet een aantal fasen doorlopen om succesvol te worden afgesloten, als dit niet gebeurt... Ok, na deze professionele voorzet aan jou de eer er een mooi boek van te schrijven The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
quote: Offtopic: tja het was ook meer iets wat ik zelf had uitgedacht, heb zelf ook iets dergelijks meegemaakt, waarbij telkens iets weer in m'n gedachten afgespeeld werd maar telkens niet naar voldoening. Misschien is het gewoon wat ze 'closure' noemen, wat nodig is, en dus gangbare theorie. Ontopic: ik denk dat voorlopig we ons makkelijker op kunnen winden over wat de christenen al millenia uitgevoerd hebben dan wat de moslims kunnen gaan doen, of die vliegtuigjes die zich in de Amerikaanse symbolen van kapitalisme en imperialisme geboord hebben. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |