IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Antichristenen; wanneer gaat men eindelijk massaal aan het anti-moslimfundamentalisme? Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 30-06-2003 0:07 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

JHVA ELOHIM METH!

edit: of was dat nou herbreeuws?

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 30-06-2003 0:07]

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 30-06-2003 0:08 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 juni 2003 20:34 schreef impaled succubus het volgende:
zijn er toch wel?
in mij omgeving is iedereen zwaar anti moslim
echt waar joh

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-06-2003 0:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 30 juni 2003 0:07 schreef Sater het volgende:
JHVA ELOHIM METH!

edit: of was dat nou herbreeuws?

Euhm ja. Dat is niet arabisch ofzo.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-06-2003 6:55 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 juni 2003 13:59 schreef Mutilator het volgende:
Zie titel! Metal is al decennia lang anti-christelijk en in het kader van het vrije denkproces is dat een zeer goede ontwikkeling! Echter; de boodschap is wel gemaakt en de kerken stromen leeg dus het christendom is de vijand niet meer -een enkele nastuip in een bepaald gebied na- maar spot etc. is prima mogelijk!

De islam echter is een veel groter -en groeiend- gevaar voor het vrije denken! Ik kom echter nauwelijks bands/ songs tegen die de islam bestrijden!!!! WAAR BLIJVEN ZE!?!

HELEMAAL MEE EENS

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 30-06-2003 8:08 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ben geen anti christ HAHAHA, maar wel anti Islam!

Ik hang ook bsoluut geen satanisme aan, vind dat maar suf eigenlijk beetje zielig.

maar goed topic ik vroeg me dat al tijden af al die suffe zgn. True BM muzikanten moeten zich nu eens tegen de Islam gaan keren da's veel gevaarlijker dan het Christendom.

maar om een of andere (commerciele) reden durven ze dat niet.

In Duitsland kom je al helemaal niet aan de bak als je anti islam lyrics hebt, dat wordt gelijk als racisme uitgelegd!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-06-2003 9:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 8:08 schreef enforcer het volgende:
In Duitsland kom je al helemaal niet aan de bak als je anti islam lyrics hebt, dat wordt gelijk als racisme uitgelegd!
Ja, erg duf idd, er zijn nog steeds mensen die niet snappen dat ideolgie niet ras-gebonden is. Oftewel, er zijn mensen die eigenlijk zelf zo racistisch zijn te denken dat alleen bepaalde rassen (...) zo (dom? naief? bekrompen?) kunnen zijn om die achterhaalde middeleeuwse bende voor waarheid aan te nemen...

Maar goed, het is een gevaarlijke totalitaire ideologie die van mij met wortel en al uitgeroeid mag worden; en van mij mogen er best een aantal bands zijn die hun melkgebitjes waarmee ze angstige Christenen hebben gebeten mogen inruilen voor de scherpe slagtanden die ze claimen te hebben maar blijkbaar niet in de islamietjes willen zetten!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 30-06-2003 9:50 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Satyricon - Repined Bastard Nation vat ik ook meer op als een Anti-Moslim nummer dan Anti-Christelijk.
En dan vooral dit stukje:

It takes a non-poisoned creature
to defeat and destroy a monster,
that has grown and spawned
a darkness, a darkness we can not tolerate

'monster' zie ik hier al de Islam, die zijn gegroeid (grown)
en Darkness, tja, hun huidskleur he

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-06-2003 9:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

In essentie is Viking-metal net zo anti-islam als anti-kristen-crap.
Nu ik erover nadenk is alle metal in essentie anti-kristen/anti-islam. Metal is namelijk nogal gesteld op vrijheid, individualisme en andere toffe dingen waar de woestijn-religies niet me kunnen lachen.
Iedere keer als er plezier, sex of alcohol wordt vermeld in metal is dat op zich al een anti-islam statement.
Ohja, en elke aanval op de bijbel kunnen de moslims ook niet mee lachen ( heb ik hier gemerkt toen ik tegen mijn moslim collega zij dat ik m'n gat afveeg met de bijbel, kon ie niet mee lachen blijkbaar.)

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-06-2003 10:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Gelovigen kunnen simpelweg niet bevatten dat iemand een "heilig" boek als iets anders dan "heilig" kan behandelen. Zo ook alles wat "heilig" is; gewoonten, symbolen, alles.

"Niet kunnen bevatten" is ook net zoiets als "een gedeelte van het menselijk brein uitschakelen". Ze staan in feite in de weg van de vooruitgang.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 30-06-2003 12:29 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 30 juni 2003 10:05 schreef MBMarduk het volgende:
"Niet kunnen bevatten" is ook net zoiets als "een gedeelte van het menselijk brein uitschakelen". Ze staan in feite in de weg van de vooruitgang.

Hihi. Na al die jaren ben ik ervan overtuigd dat alle vormen van geloof symptomen zijn van dezelfde ziekte (die ik trouwens ook heb, iedereen die hersenen heeft). Hersenen kunnen niet anders dan in loops denken, en vooral bij geloof komt dat sterk naar voren. Alleen genieën kunnen heel af en toe loops doorbreken, andere verbanden leggen (en worden daarom meestal waanzinnig verklaard).

[En dat nummer van Satyricon is idd overduidelijk.]

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-06-2003 12:33 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Hersenen zijn volgens mij iets ingewikkelder dan dat.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 30-06-2003 12:35 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 30 juni 2003 12:33 schreef Claw het volgende:
Hersenen zijn volgens mij iets ingewikkelder dan dat.

Maar neen, alleen op technisch vlak, niet wat het resultaat betreft.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-06-2003 17:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

OP "World ov worms" van Zyklon staat achteraan zo'n leuk icoontje: met "religion is no fun...." , en daar staan dus een kruis en een sikkelmaan (Islam toch?) in met een streep door: voilà

Ook heeft Ancient Rites bijvoorbeeld enkele teksten die tegelijk tegen christendom en islam gericht zijn....

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-06-2003 17:39]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 30-06-2003 19:17 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Ik ben er niet echt tegen. Religie vind ik dwaas maar als er mensen zich daar goed bij voelen dan doen ze maar.

Ik vind het niet nodig om dit onderwerp in metal te laten integreren er zijn al genoeg van die Satan-losers.

Als de Islam een echte bedreiging vormt in de toekomst dan zal ik meehelpen om ertegen te vechten. Met teksten te schrijven hou je ze niet tegen, het verandert er geen bal aan en vind ik zwak. Als de dag komt dat we echt moeten strijden tegen de islam, wie van die mannekes zullen er staan?

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 30-06-2003 19:41 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 9:50 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Satyricon - Repined Bastard Nation vat ik ook meer op als een Anti-Moslim nummer dan Anti-Christelijk.
En dan vooral dit stukje:

It takes a non-poisoned creature
to defeat and destroy a monster,
that has grown and spawned
a darkness, a darkness we can not tolerate

'monster' zie ik hier al de Islam, die zijn gegroeid (grown)
en Darkness, tja, hun huidskleur he

Dat dacht ik ook, maar Satyr heeft een keer in een interview uitgelegd dat het niet om moslims ging of om vluchtelingen, maar over iets met de oude viking cultuur.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Blastmania
Usericon van Blastmania
Posted 30-06-2003 19:59 by Blastmania Wijzig reactieProfiel van BlastmaniaQuote dit bericht

Uhm, de Nederlanders van sauron kennen m ook wel, een citaat van het nummer sauron.death.squad.

We stride forth to rape christian land, a black souled horde strikes at our command. Kill every muslim, burn every fuckin' jew, slay every christian, it's vital to do!!!

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 30-06-2003 20:08 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 30-06-2003 23:06 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 30 juni 2003 19:41 schreef Aeolus het volgende:
Dat dacht ik ook, maar Satyr heeft een keer in een interview uitgelegd dat het niet om moslims ging of om vluchtelingen, maar over iets met de oude viking cultuur.

Hehe, ja, dat zegt ie *altijd*.

campske666
Usericon van campske666
Posted 01-07-2003 8:19 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 19:17 schreef Mortanius het volgende:
Ik ben er niet echt tegen. Religie vind ik dwaas maar als er mensen zich daar goed bij voelen dan doen ze maar.

Ook als die mensen zich er goed bij voelen als hun religie inhoud dat ze zelfmoord-aanslagen doen, dat ze de vrouwen onderdrukken, en nog meer van dat fraais ?
Dacht het niet.

Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 01-07-2003 11:50 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

Heb juist in boek van Nostradamus gelezen dat er in 2011 een wraakkruistocht tegen de moslims zou plaatsvinden. Het is dus nu het moment om alvast je zwaard uit de Large te bestellen.

And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-07-2003 11:51 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 11:50 schreef Marco_Filth het volgende:
Heb juist in boek van Nostradamus gelezen dat er in 2011 een wraakkruistocht tegen de moslims zou plaatsvinden. Het is dus nu het moment om alvast je zwaard uit de Large te bestellen.
jammer dat wraakkruistochten niet bestaan

campske666
Usericon van campske666
Posted 01-07-2003 11:51 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

En Crusader van Saxon in de CD-speler te duwen.

Crusader...Fight !!

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 01-07-2003 11:52 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 11:50 schreef Marco_Filth het volgende:

ARE YOU READY FOR A WAR?!?!

Laten we een 2e front beginnen, tegen zowel de moslims als de christenen

campske666
Usericon van campske666
Posted 01-07-2003 11:53 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 11:51 schreef Elfensteen het volgende:
jammer dat wraakkruistochten niet bestaan

Wat denk jij dan dat de bedoeling van een kruistocht is ? knuffelen ?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-07-2003 11:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 11:53 schreef campske666 het volgende:
Wat denk jij dan dat de bedoeling van een kruistocht is ? knuffelen ?
nee, het verdelgen van antigristenen...maar een wraakkruistocht bestaat niet

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com