|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
JHVA ELOHIM METH! edit: of was dat nou herbreeuws? [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 30-06-2003 0:07] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Euhm ja. Dat is niet arabisch ofzo. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: HELEMAAL MEE EENS On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ben geen anti christ HAHAHA, maar wel anti Islam! Ik hang ook bsoluut geen satanisme aan, vind dat maar suf eigenlijk beetje zielig. maar goed topic ik vroeg me dat al tijden af al die suffe zgn. True BM muzikanten moeten zich nu eens tegen de Islam gaan keren da's veel gevaarlijker dan het Christendom. maar om een of andere (commerciele) reden durven ze dat niet. In Duitsland kom je al helemaal niet aan de bak als je anti islam lyrics hebt, dat wordt gelijk als racisme uitgelegd! |
|
quote:Ja, erg duf idd, er zijn nog steeds mensen die niet snappen dat ideolgie niet ras-gebonden is. Oftewel, er zijn mensen die eigenlijk zelf zo racistisch zijn te denken dat alleen bepaalde rassen (...) zo (dom? naief? bekrompen?) kunnen zijn om die achterhaalde middeleeuwse bende voor waarheid aan te nemen... Maar goed, het is een gevaarlijke totalitaire ideologie die van mij met wortel en al uitgeroeid mag worden; en van mij mogen er best een aantal bands zijn die hun melkgebitjes waarmee ze angstige Christenen hebben gebeten mogen inruilen voor de scherpe slagtanden die ze claimen te hebben maar blijkbaar niet in de islamietjes willen zetten! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Satyricon - Repined Bastard Nation vat ik ook meer op als een Anti-Moslim nummer dan Anti-Christelijk. En dan vooral dit stukje: It takes a non-poisoned creature to defeat and destroy a monster, that has grown and spawned a darkness, a darkness we can not tolerate 'monster' zie ik hier al de Islam, die zijn gegroeid (grown) en Darkness, tja, hun huidskleur he |
|
In essentie is Viking-metal net zo anti-islam als anti-kristen-crap. Nu ik erover nadenk is alle metal in essentie anti-kristen/anti-islam. Metal is namelijk nogal gesteld op vrijheid, individualisme en andere toffe dingen waar de woestijn-religies niet me kunnen lachen. Iedere keer als er plezier, sex of alcohol wordt vermeld in metal is dat op zich al een anti-islam statement. Ohja, en elke aanval op de bijbel kunnen de moslims ook niet mee lachen ( heb ik hier gemerkt toen ik tegen mijn moslim collega zij dat ik m'n gat afveeg met de bijbel, kon ie niet mee lachen blijkbaar.) |
|
Gelovigen kunnen simpelweg niet bevatten dat iemand een "heilig" boek als iets anders dan "heilig" kan behandelen. Zo ook alles wat "heilig" is; gewoonten, symbolen, alles. "Niet kunnen bevatten" is ook net zoiets als "een gedeelte van het menselijk brein uitschakelen". Ze staan in feite in de weg van de vooruitgang. |
|
quote: Hihi. Na al die jaren ben ik ervan overtuigd dat alle vormen van geloof symptomen zijn van dezelfde ziekte (die ik trouwens ook heb, iedereen die hersenen heeft). Hersenen kunnen niet anders dan in loops denken, en vooral bij geloof komt dat sterk naar voren. Alleen genieën kunnen heel af en toe loops doorbreken, andere verbanden leggen (en worden daarom meestal waanzinnig verklaard). [En dat nummer van Satyricon is idd overduidelijk.] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hersenen zijn volgens mij iets ingewikkelder dan dat. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Maar neen, alleen op technisch vlak, niet wat het resultaat betreft. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
OP "World ov worms" van Zyklon staat achteraan zo'n leuk icoontje: met "religion is no fun...." , en daar staan dus een kruis en een sikkelmaan (Islam toch?) in met een streep door: voilà Ook heeft Ancient Rites bijvoorbeeld enkele teksten die tegelijk tegen christendom en islam gericht zijn.... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-06-2003 17:39] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ben er niet echt tegen. Religie vind ik dwaas maar als er mensen zich daar goed bij voelen dan doen ze maar. Ik vind het niet nodig om dit onderwerp in metal te laten integreren er zijn al genoeg van die Satan-losers. Als de Islam een echte bedreiging vormt in de toekomst dan zal ik meehelpen om ertegen te vechten. Met teksten te schrijven hou je ze niet tegen, het verandert er geen bal aan en vind ik zwak. Als de dag komt dat we echt moeten strijden tegen de islam, wie van die mannekes zullen er staan? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Dat dacht ik ook, maar Satyr heeft een keer in een interview uitgelegd dat het niet om moslims ging of om vluchtelingen, maar over iets met de oude viking cultuur. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Uhm, de Nederlanders van sauron kennen m ook wel, een citaat van het nummer sauron.death.squad. We stride forth to rape christian land, a black souled horde strikes at our command. Kill every muslim, burn every fuckin' jew, slay every christian, it's vital to do!!! |
|
Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Hehe, ja, dat zegt ie *altijd*. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ook als die mensen zich er goed bij voelen als hun religie inhoud dat ze zelfmoord-aanslagen doen, dat ze de vrouwen onderdrukken, en nog meer van dat fraais ? Dacht het niet. |
|
Heb juist in boek van Nostradamus gelezen dat er in 2011 een wraakkruistocht tegen de moslims zou plaatsvinden. Het is dus nu het moment om alvast je zwaard uit de Large te bestellen. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote:jammer dat wraakkruistochten niet bestaan |
|
En Crusader van Saxon in de CD-speler te duwen. Crusader...Fight !! |
|
quote: ARE YOU READY FOR A WAR?!?! Laten we een 2e front beginnen, tegen zowel de moslims als de christenen |
|
quote: Wat denk jij dan dat de bedoeling van een kruistocht is ? knuffelen ? |
|
quote:nee, het verdelgen van antigristenen...maar een wraakkruistocht bestaat niet |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |