IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Darkened Nocturn Slaughtercult Volgende pagina
JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 02-07-2003 12:42 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Nog geen topic over deze band? Schandalig.

Vrij extreme Black Metal uit Duitsland.

www.slaughtercult.de

Weet iemand hoe het staat met de nieuwe cd?


this user is dead


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-07-2003 12:44 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

dns heerscht


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-07-2003 12:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Goeie band, vooral live zijn ze een lust voor oog en oor.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-07-2003 12:46 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

voor oog vond ik wat minder, ik vind haar totaal niet een mooi figuur hebben maar het podium is wel leuk/mooi aangekleed.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 02-07-2003 12:48 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Fedaykin en ik hebben nog steeds een stukje van het Mariabeeldje wat aan Onheilige Gruzelementen is geslagen in Arnhem tijdens wtd4 Dat was wel een gaaf concert.


this user is dead


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-07-2003 12:50 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

heerschde inderdaad hard


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-07-2003 13:38 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Geniale band en super relaxte gasten..
ze kunnen goede bbq feestjes geven, waar herr Macabre en ik nog leuke herinnereingen aan hebben (nog bedankt voor de heersende foto's mister Macabre!!!)


en het hoofd van het Maria beeldje van arnhem siert nu mijn schoorsteenmantel!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-07-2003 14:03 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 12:46 schreef impaled succubus het volgende:
voor oog vond ik wat minder, ik vind haar totaal niet een mooi figuur hebben ....

Dude, ik bedoelde NIET Onielar. Gewoon de show in het algemeen met dat beeldje als hoogtepunt.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-07-2003 14:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

whaha
net zo sneu!

Onielar heerst de pannen van het dak..


ik zal de bbq foto's maar niet posten aangezien ze dan weer gebruikt worden door viktor voor masturbatie materiaal!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-07-2003 14:17 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Argh, mensen ik bedoelde OOK niet dat zij lelijk is of zou zijn. Met al dat paint enzo kon ik niks over haar vermeende schoonheid opmaken. Al dat fixatie op de vrouw


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-07-2003 14:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 juli 2003 14:06 schreef irritante klootzak het volgende:
whaha
net zo sneu!

Onielar heerst de pannen van het dak..


ik zal de bbq foto's maar niet posten aangezien ze dan weer gebruikt worden door viktor voor masturbatie materiaal!




Je moeder.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 02-07-2003 14:27 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 14:17 schreef MBMarduk het volgende:
Argh, mensen ik bedoelde OOK niet dat zij lelijk is of zou zijn. Met al dat paint enzo kon ik niks over haar vermeende schoonheid opmaken. Al dat fixatie op de vrouw



Ze heeft wel verdomd lang haar. En ze kan hard schreeuwen


this user is dead


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 02-07-2003 17:07 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

DNS RULES HELL'S DOMAIN!!! Binnenkort (geloof ik) komt er een split 10" van hun uit (met natuurlijk nog een andere band, waarvan ik de naam alweer vergeten ben). Ik heb daar al iets van gehoord. Erg sfeervol dit keer. Nieuwe full-lenght gaat wederom god's vervloekte creatie aan gruzelementen stampen! All hail Slaughtercult!

@ Nachtraaf: geen dank!


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 23-05-2004 18:41 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Nieuwe album is voor 99% opgenomen:

http://www.slaughtercult.de/neu/index.html


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 24-05-2004 7:52 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Ze waren zaterdag ook nog in de goudvishal.


Op je knie en pijp voor genade!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-05-2004 8:03 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Raar dat ik hier nog niet heb gereageerd

Heb ze één keer live gezien in Gent (was vorig jaar, hetzelfde weekend als The Invitation, begin maart dus) en die waren verdomd goed oldschool black metal


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-05-2004 14:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ze gaan wer spelen.

welliswaar in Duitsland en in Frankrijk... maar ze zijn binnekort weer live te zien....




renter grilling for satan!

under the black grill of death and pestilence!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 24-05-2004 14:16 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Heb ze in Arnhem live gezien. Was echt gaaf, met met die zieke heksenkrijs! Wel een van de betere Nederlandse Blackmetal bands denk ik.


Signature


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 24-05-2004 14:16 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 14:16 schreef enlil het volgende:
Heb ze in Arnhem live gezien. Was echt gaaf, met met die zieke heksenkrijs! Wel een van de betere Nederlandse Blackmetal bands denk ik.


Het zijn Duitsers!


Op je knie en pijp voor genade!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-05-2004 14:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 14:16 schreef enlil het volgende:
Heb ze in Arnhem live gezien. Was echt gaaf, met met die zieke heksenkrijs! Wel een van de betere Nederlandse Blackmetal bands denk ik.
rolf


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 24-05-2004 14:45 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Duitsers? Ik dacht altijd dat het een Nederlande band was. Evengoed, geweldig!


Signature


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-05-2004 14:46 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ze zijn zeker goed! Een keer in Baroeg gezien, heerschende zangeres/gitariste overigens.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 24-05-2004 14:47]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-05-2004 14:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 14:45 schreef enlil het volgende:
Duitsers? Ik dacht altijd dat het een Nederlande band was. Evengoed, geweldig!


De URL van hun website genoemd in de eerste post van deze thread bevatte toch wel een aanwijzing...


edit: De rest van de post ook trouwens...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 24-05-2004 14:51]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 24-05-2004 14:53 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Je hebt gelijk, maar ik lees nooit alles door dus hehe.


Signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-05-2004 14:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 14:53 schreef enlil het volgende:
Je hebt gelijk, maar ik lees nooit alles door dus hehe.


Ja, da's wel duidelijk...


ontopic: Ik was er toen ook bij in de Baroeg en ik sloeg steil achterover. Ik kende de band vantevoren alleen van naam (wel eens op het forum voorbij zien komen) en verwachtte er eigenlijk niet zo veel van. Het was ook "maar" de support act. Suicidal Winds en Bestial Mockery waren de headliners, maar vergeleken bij DNS vond ik daar geen reet meer aan...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 24-05-2004 15:12 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

zijn er nog meer bands met vrouwelijke grunt/screams? Weet dat Arch Enemy dat heeft (gehad?), Verder nog Izegrim (NL) en ik heb nog een demootje liggen van ene Dracena.


Signature


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen