![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ugg oi je vergeet iets ik moet er ook kunnen waterfietsen en metallica met hun oude nummers hoord er ook bij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja oke en er moet veel bier aanwezig zijn... maar dat is alijd zo ![]() Op zich zou bungeejumpen ook wel wreed zijn ![]() [Dit bericht is gewijzigd door GalleryOfSuicide op 03-07-2003 19:52] " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" ![]() |
|
Grolsch moet gratis zijn ![]() Vrije gift ofzo ![]() ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Deze was al een keer opgekotst door Heer Krieg. En het is: jouw. ![]() |
|
Alles behalve heineken " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" ![]() |
|
quote: O mijn god mijn oprechte excuses het pijt me vergeef me ![]() [Dit bericht is gewijzigd door GalleryOfSuicide op 03-07-2003 19:54] " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" ![]() |
|
Er moeten heel veel mensen zijn, en een podium waar men rondomheen kan staan, en er moeten veel kraampjes staan waar je gratis rotte tomaten en eieren en dergelijke af kan halen, zoveel als je wil, en dan moeten alle mensen die onnutige topics starten op het podium gaan staan, zonder ook maar iets ter bescherming, en dan mag iedereen gaan gooien met hun voedsel. ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
En het moet 100m vanaf mn huis zijn ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
oja ik wil er ook legaal mensen kunnen neerschieten ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: O mijn god ik denk dat kramy et heeft voorzien op driekwart van heel zm... " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" ![]() |
|
quote: ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
En ik wil op lars ulrichs hoofd pissen en in kerry kings bek scheiten ![]() |
|
quote: spot niet met kerry king! kale metalheads rulen ![]() ![]() ![]() ![]() et is veel leuker om die nieuwe van Metallica in ze bek te schijte ![]() " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" ![]() |
|
Trouwens dat topic van Heer Krieg is al helemaal bejaard volgens mij... " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" ![]() |
|
quote: ![]() blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! ![]() |
|
quote: En als je naar huis wil klik je drie maal met je hakjes?!? Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Mhh, om te beginnen: inkom max €50 voor een dag of twee Biertjes max €1, vretens aan gewone fritkot-prijzen. camping met toegang voor campers/bestelwagentjes en motorfietse, kan ik eindelijk leuk en comfy zonder gezeul (lui-stand vdaag) mijn tentje opstellen en afbreken. Bands: een goede mix van death, thrash, heavy, black, power, symfo/prog, met hier een daar een uitschietertje (beetje nadrukkelijk folk invloed ofzo), een paar groten erbij, maar die hoeven niet per sé bovenaan de billing. Ook een beter mix van internationaal en nationaal in het muziekaanbod zou mooi zijn. Haal es een boel minder grote bands bij elkaar, dat is vaak boeiender, er komt iets minder volk en dat is zaaalig (voor mij, niet voor de org) Met een wat andere afsluiter dan het normale,...pak zo'n knaller van een tijd terug ofzo... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: nee met me m.e kisten ![]() " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" ![]() |
|
*klik* *klak* " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" ![]() |
|
quote: Ja lekker, heb je 's nachts al dat dronken tuig in je achtertuin staan kotsen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Beetje gevarieerde bands. Mooi weertje, niet te duur. Koud bier. Dan vind ik het wel prima. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" ![]() |
|
![]() dus boeiend ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ik val in herhaling ![]() ![]() ![]() |
|
Doom metal festival met ook wat death, folk en viking metal bandjes. Verder hertog jan uit de tap, 50 eurocent de glas. Veel shoarma tenten en pizza tenten. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |