![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
GRATIS BIER!!!! ![]() ![]() |
|
veel black terror metal bands veel naakte wijfen veel bier (en grolsch) en een wopper kraampje ![]() |
|
feestje in de achtertuin met paar goeie bands en goeie vrienden. uiteraard alleen goeie bm aanwezig hehe (hoe typerend ![]() Je moeder. ![]() |
|
hmm pizza en patat als eten, hertog jan bier, lekker vruchtensappies, ice tea, twixen en nuts als snacks. Bands: Moonspell, Type O Negative, Katatonia, de oude Paradise Lost, Burzum, Dissection, Emperor, en veel underground Black metal one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
hertog jan veel geile topless wijfe veel vreet tentjes zon, 20 graden 2 podia, bands spelen nooit op het zelfde tijdstip of overlappend. grrr ![]() |
|
een goeie variéteit aan muziek, een metaltent, folktent, gothic/wave zaal erbij en Beli is heel erg blij, maar helaas is zo'n festival redelijk onmogelijk ![]() ![]() EN GUINNESS natuurlijk, in iedere dranktent vijf Guinness tappen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 04-07-2003 0:32] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Veel viking, black en death, kan niet misgaan. ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
ik wil kunnen stoomfietsen... -mensen die mij bier geven -mensen die mij geld geven -mensen die mij complimenteren over hoe geweldig mijn haar vandaag weer zit -mensen die je heelerg hadrd kunt meppen... en constant op de achtergrond morbid angel... owja en het moet op het terrein waar nu nog min ex-ex-school staat ![]() totaat trui... en het moe nie te koud zijn... I am the 1%. ![]() |
|
Children Of Bodom Fear Factory Pantera Rammstein Disturbed ![]() |
|
quote: Heb jij nu per toeval een gebroken teen ? On topic: Manowar Judas Priest Primal Fear Thyrfing Amon Amarth Cradle Of Filth Goed weer En Jupiller ipv Maes. ![]() |
|
Veel truie bands, gratis bier en lekker weer. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Een festival is voor mij pas een festival als alleen ik mag komen. En ach...die bands hoeven van mij dan ook niet zo nodig! ![]() ![]() |
|
Veel Hertog, Morbid Angel, Slayer, Iron Maiden, Tristania etc... en leuke mensen en GEEN R. ! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: Vind je het leuk om jezelf met fruit te bekogelen? ![]() Mijn ultieme festival zou bestaan uit een stuk of zes podia die allemaal 24 uur openblijven met op ieder podium een andere muziekstijl (bijv: drie soorten metal en/of punk, en twee waarop verschillende alternatieve artiesten spelen, dan nog een voor alle reggae, soul, blues, jazz e.d. de podia staan ver genoeg van elkaar af zodat de optredens niet vermengen maar ook niet te ver af zodat je eeuwen moet lopen. Verder zal er ondergronds een bunker zijn waar 24 per dag (underground) D&B en Techno gedraaid wordt. Het bier (geen grolsch, geen amstel, geen bavaria, geen oranjeboom en vooral geen heineken) is maar 1 euro en voor twintig ingeleverde plastic bekertjes krijg je twee bier. Verder is er geen sterke drank, maar je mag een plastic fles (sterke) drank mee het terrein op nemen. Er wordt ook allerlei soorten fris geschonken en wijn. Er mag gecrowdsurfed worden bij de metal en punk podia, die mensen weten toch waar ze aan beginnen ![]() Eten is er ook vollop te verkrijgen, zowel voor vegetariers als overtuigd carnivoren. Het festival duur vier dagen maar de mensen mogen de dag van tevoren al komen en mogen de dag erna blijven. Softdrugs mogen, evenals paddo's en/of smartdrugs, geen harddrugs. Enne, maximaal 50.000 man "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
bier bier bier, blackmetal en een lekkere neukpartij, voorwaarde voor dat laatste is wel een goede douche aldaar. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
-Kaartjes winnen (incl. vrije consumptie ![]() -Droog weer, windstil, ong. 22 graden. -Bungalowtje midden op het terrein speciaal voor mij en aanhang met alles derop en deraan -Bands: *Emperor's allerlaatste optreden ![]() *Innerlogic als afsluiter (wijzelf ![]() ![]() *The Dillinger Escape Plan ![]() *Meshuggah *Satyricon *Behemoth *Decapitated *Motorpsycho *Dimmu Borgir *Windir *Helheim *Aeternus *Morbid Angel *Hate Eternal *Cryptopsy *Porcupine Tree *Absu *Darkthrone *Enslaved *Gehenna *Abigor en Limbonic Art als surprise-act Allen natuurlijk met een overweldigend goeie heldere sound! En de muziek tussendoor wordt natuurlijk verzorgd door ondergetekende. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
waarom toch naakte chicks? hoe zouden jullie het vinden als je de hele dag mannen zonder broek tegen zou komen? ![]() ![]() mijn paradijsje komt er aan... (nog 26 daagjes!) - 7 dagen feest.. voor bijna nix.. (66 pleuro entree) - 60 cent voor n halve liter bier - 7 dagen bands tot 3 uur 's nachts - overal eettenten - coctail barren - zwembad aanwezig - 13 podia aanwezig.. van jazz tot metal - 24 uur per dag, 7 dagen vermaakt worden, door bv optochten, modeshows, 100 internet computers, bands, enz - er zijn zelfs kinderopvang plaatsen aanwezig ![]() ![]() |
|
quote: Is dat dat sziget ofzoiets in tjechie? ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote:Omdat ik man ben en liever naakte chikc s zie dan naakte mannen! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: oh ja! Bedankt! Die was ik nog vergeten...en naakte chicks natuurlijk (mooie meisjes verplicht naakt; ik selecteer ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
het moet vooral droog zijn. niets zo erg, als 2 a 3 dagen als een verzopen kat op een festival rond denderen. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Bonobo HAAT festivals, dood aan alle festivals. Ik hoef niet zonodig 20 bands te zien tussen het klappend vee, teveel mensen, te duur bier en te weinig METALEN sfeer die veel beter tot zijn recht komt in kleinere zalen. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com ![]() |
|
quote: daar gaat het hier toch niet om! ik ben volgens mij zo'n 4 jaar geleden voor het laatst geweest, ik vind het ook gruwelijk en ga ook liever naar kleiene zalen, maar dat is niet de issue hier. áls ik zou gaan, zou ík graag willen dat het droog was. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Bonobos zijn aardige vriendelijke, vreedzame wezens die de hele dag door seks hebben... Iets zegt me dat jij nog geen greintje bonobo in je hebt. En de Bonobo die naast me woont heeft mij verteld dat ze nooit over zichzelf in de derde persoon praten... on-topic! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |