|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Demoncy, Godless North, Hate Forest en Mysticum spelen in een woestijn. Geen bier. Gratis wiet. Ongeveer 25 graden. En ik als enige bezoeker. |
|
quote: Wat zul jij een droge bek krijgen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Op het ultieme festival delen ze ook nog flyers uit met de lyrics van Hate Forest Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Droog weer,lekker en betaalbaar eten en drinken.Daarnaast een goeie akoestiek zodat de bands beter tot hun recht komen.Verder : veel old skool death metaloptredens,stevige black metalconcerten en een grote tent waar je kunt dansen op underground eightieswave Helaas,dat zal wel bij een droom blijven... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Douches, jazeker. Dit slaat nergens op. |
|
quote: sziget in hongarijen jah! |
|
Powermetal en frikadellen en natuurlijk GEEN REGEN Bruce Banner |
|
Het ultieme festival? Grolsch beugels voor 'n euro, veel grindcore en veel vrouwen.... |
|
quote: SSSSSSSSSST. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-07-2003 12:47] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Trash-Fest!!! Bands : Metallica ( die allleen nummers spelen van de 1e 4 cd's ) Slayoooooorrrrrrrrr! Exodus Venom Testament Destruction Callenish circle Hertog Jan voor een halve euro Broodjes Beenham voor een euro!! Ik moet wel vooraan kunnen staan. Dus het mag niet TE druk zijn....nouja, zolang ik maar vooraan kan staan En het moet wel een festival zijn van 3 dagen en dan dat je een dag van te voren er al kan staan, en een dag erna pas weg gaat. |
|
kreator sadistik exekution exodus rose tattoo bestial warlust grave sodom ulver (oude stijl) dark angel sod deathrow coroner hellhammer mysticum autopsy toxik winter autopsy een beetje ivb het feit dat de helft niet meer bestaat maar ja Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
ik zal een festival organiseren met heel veel verschillende, niet bij elkaar passende stijlen. maar boeie: headliner : SONATA ARCTICA verder: Stratovarius Opeth Iced earth (met Matthew) Amon Amarth Finntroll Vintersorg Borknagar Vomitory Rompeprop Kamelot DreamEvil In Flames Amorphis Katatonia |
|
quote: ik denk dat daar ooknog achter moet [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-07-2003 12:47] |
|
" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
mijn favo festival word destruction kreator sodom venom possessed slayer overkill entombed motorhead saxon exodus nuclear assault death angel dark angel deadhead no return flesh made sin onkel tom tankard morbid angel deicide desaster destroyer 666 forgotten tomb arch enemy rockbitch en als headliner mijn eigen bandje. oja ieder bandje moet 2 uur spelen en eten moet uitgedeeld worden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
+ gratis bier en shirts. + suprise optreden van Slaughter Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
goedkoop ... en veel thrash bands .. en GWAR, geen wachtrijden en een BurgerKing om de hoek ... heaven some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
WOA met als bands: KISS Death SS (nog nog nog nog!!!!) Attacker (w/ John Leone) Brocas Helm Manilla Road Sacred Blade Armoured Angel Steel Assassin Morbid Saint Believer Seven Witches Zandelle Trouble Mortal Sin Vavel Westfalen The Rods White Spirit Detente Powerlord zo als ik dit al zou overleven stel ik graag een afiche voor't jaar erna op en oja, in mn achtertuin ipv 800 km verderop [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 08-07-2003 13:51] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Geen bier, geen alcohol, geen drugs etc. Macdonalds en Pizzahut (met de normale prijzen) op het terrein. Kraampjes met betaalbare shirts en patches etc. Bands: Type O Negative Crematory My Dying Bride Shape of Despair L'ame Immortelle Ikon Sonata Arctica Iris Wolfsheim Skepticism Darkthrone Decapitaded Battlelore Fleshfield Nou, dat zijn er wel genoeg..natuurlijk zijn er nog veel meer bands maar die komen maar bij het volgende festival |
|
ZM vrij |
|
quote: Geen Bier??? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Zet dat hier maar in de tegengestelde vorm Bier, alcohol, geen MacDonnalds, geen pizzahurt Best wel een leuke combinatie van bands Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
en een stuk van de camping die geluidsdicht is: voor zij die wel willen tukken (was behoorlijk moe, vandaar ). ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
mijn ideale festival? Cannibal Corpse open air en natuurlijk gesponsord door grolsch [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 10-07-2003 12:11] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |