IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Schietpartij op Duitse school. Na onderzoek bleek dat de jongen(16) Heavy metal posters bij zich had en 'n boek over Satanisme. Volgende pagina
Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 03-07-2003 20:55 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht


Jongen van 16. Gekeerd tegen de religie.
Droeg altijd zwarte kleding, met Heavy metal opschriften erop. Hij schoot op twee leraressen en beroofde zichzelf van het leven. Heavy metal en Satanisme in opspraak in Duitsland. Waar hadden we dat niet meer gehoord.


GODLESS NORTH buy it now.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-07-2003 20:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

'Mandatory Suicide'




No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-07-2003 21:01 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Great, de ellende komt langzaam deze kant op.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-07-2003 21:01 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 20:55 schreef Captain Winter War het volgende:
Jongen van 16. Gekeerd tegen de religie.
Droeg altijd zwarte kleding, met Heavy metal opschriften erop. Hij schoot op twee leraressen en beroofde zichzelf van het leven. Heavy metal en Satanisme in opspraak in Duitsland. Waar hadden we dat niet meer gehoord.

Niet de eerste en lang niet de laatste keer dat metal zo in het nieuws komt, tsss, zielige figuren verkloten het altijd voor de rest, da's niet alleen het geval in metal.

Zo eentje die enkel en alleen in de metal zit omdat hij depri en verbitterd is, ga dan bij het vreemdelingenlegioen ofzo, zo kun je er genoeg overhoop knallen.

Ik hoor het hier en daar weer opduiken: licht verhoogde (anders onbestaande) "interesse" in hetgene "waar ik allemaal mee bezig ben" van familie en collega's (vrienden kennen me, ook de niet-metals)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-07-2003 21:05 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 20:55 schreef Captain Winter War het volgende:
Jongen van 16. Gekeerd tegen de religie.
Droeg altijd zwarte kleding, met Heavy metal opschriften erop.


DiMmU bOrGir.

Tss Loser 2 man maar, als je het doet doe het dan goed.


Bazzio Attacks!!!


Murderer
Usericon van Murderer
Posted 03-07-2003 21:05 by Murderer Wijzig reactieProfiel van MurdererQuote dit bericht

Ja het slaat ook nergens op.
Sommige mensen denken dat je satanist bent, omdat je naar metal luistert om maar als voorbeeld te stellen.
Dan denken ze automatisch dat je agressief bent en zelfs depresssief.
Hoe bedoel je onwetend.


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 03-07-2003 21:07 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Ik vind het wel grappig dat steeds zulke incidenten worden gerelateert met voorkeur van muziek en kleding. Zeker als de persoon in kwestie metal luisterd en zwarte kleding draagt.
Maar als een of andere trance homo iedereen neerschiet wat gaan ze dan zeggen? Dat het komt omdat hij alleen iglo pizzo's at in plaats van de ah


grrr


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-07-2003 21:11 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 21:07 schreef eukaryoot het volgende:
Ik vind het wel grappig dat steeds zulke incidenten worden gerelateert met voorkeur van muziek en kleding. Zeker als de persoon in kwestie metal luisterd en zwarte kleding draagt.
Maar als een of andere trance homo iedereen neerschiet wat gaan ze dan zeggen? Dat het komt omdat hij alleen iglo pizzo's at in plaats van de ah

Haha, helemaal gelijk. Ik weet niet meer wie die stelling uitte, maar een als een cowboy in Texas een bar binnenwandeld en daar zijn ex samen met haar nieuwe vriend overhoop schiet, gaan ze dat toch ook niet aan de country muziek linken



...zouden ze beter wel doen, altijd "and dmy darling wennaweee....." als ik dat de ganse tijd hoor wil ik ook moorden en zelf dood.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-07-2003 21:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Columbine 2?

Jammer dat zo'n wanker "Heavy Metal" weer in een kwaad daglicht stelt.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-07-2003 21:13 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 21:05 schreef Murderer het volgende:
Ja het slaat ook nergens op.
Sommige mensen denken dat je satanist bent, omdat je naar metal luistert om maar als voorbeeld te stellen.
Dan denken ze automatisch dat je agressief bent en zelfs depresssief.
Hoe bedoel je onwetend.


Maar zo plaats ook jij weer stereotypen tegenover anderen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Murderer
Usericon van Murderer
Posted 03-07-2003 21:25 by Murderer Wijzig reactieProfiel van MurdererQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 21:13 schreef No Nonsense het volgende:
Maar zo plaats ook jij weer stereotypen tegenover anderen.


Nee, ik vind van niet eigenlijk, want ik zeg niet dat iedereen dat doet, maar sommige mensen.
En die heb je in alle soorten en maten tussen ziten.
En daar ben ik zeker niet 1 van.
Ik stel niet van die eisen van dat je metal moet luisteren om dan vrienden met me te worden.
Zo heb ik verschillende vrienden en het belangrijkste is gewoon acceptatie en respect van beide kanten.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 03-07-2003 21:38 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Vast zo'n slipkont gay


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-07-2003 21:39 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 20:55 schreef Captain Winter War het volgende:
Jongen van 16. Gekeerd tegen de religie.
Droeg altijd zwarte kleding, met Heavy metal opschriften erop. Hij schoot op twee leraressen en beroofde zichzelf van het leven. Heavy metal en Satanisme in opspraak in Duitsland. Waar hadden we dat niet meer gehoord.





Alleen zichzelf was genoeg geweest.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-07-2003 21:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 21:39 schreef Nix het volgende:


Alleen zichzelf was genoeg geweest.


Hij was de enige, de ene lerares heeft hij gemist en de ander raAkte hij in haar dijbeen..

Gelukkig niet erger.. de FUCKER!

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-07-2003 21:47]


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-07-2003 21:43 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Mijn god, die topic-titel! Voor de rest is alles al wel gezegd (weinig, hè?).


Touché, pussycat!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-07-2003 21:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 21:41 schreef Snaack het volgende:
Hij was de enige, de ene lerares heeft hij gemist en de ander rakkte hij in haar dijbeen..

Gelukkig niet erger.. de FUCKER!


Poetic justice!! , rond het huis dat 200 meter achter het mijne staat, heeft er zich ooit een verijdeld gezinsdrama afgespeeld:

meneer-hoge pief bij rijkswacht- blijft wat lang rondhange in zn uniform, (k heb een mooi zicht vanuit de tuin), we horen later op de avond wat "slagen", "wat?....." :geschreeuw op straat, mensen er rond, direct ambulance, PLOTS gewapende flikken met kogelvrije vest rond het huis , Gunman iets meer weg van de scene: de lul had op zjn vrouw gevuurd, en zichzelf een luchtgaatje gemaakt. De vrouw overleefde en hun dochtertje was gelukkig onverwacht bij de buren gaan spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-07-2003 21:50]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


R.
Usericon van R.
Posted 03-07-2003 21:53 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Kill for satan, er zouden meer van dit soort kinderen moeten komen!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-07-2003 21:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 21:53 schreef R. het volgende:
Kill for satan, er zouden meer van dit soort kinderen moeten komen!


cut your flesh and worship satan





No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-07-2003 21:57 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 21:53 schreef R. het volgende:
Kill for satan, er zouden meer van dit soort kinderen moeten komen!


Dan ga je die lekker kweken.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-07-2003 22:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 21:57 schreef No Nonsense het volgende:
Dan ga je die lekker kweken.
lol


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-07-2003 22:58 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ja en dat ie misbruikt was door zijn stiefoom, buitengeloten werd vanwege zijn lange haar en ten onrechte van school zou moeten heeft er zeker niks mee te maken...








one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-07-2003 23:04 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

posters bij zich, posters bij zich...

zullen wel posers geweest zijn...


Oud Vuil.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 03-07-2003 23:05 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Die gast sleurde wel heel wat baggage mee om z'n plan uit te voeren.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-07-2003 23:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 23:04 schreef webblaster wim het volgende:
posters bij zich, posters bij zich...

zullen wel posers geweest zijn...


Nee man, posters van Limp Bizkit

Die gasten zijn ENG


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 03-07-2003 23:07 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Had hij ook niet toevallig een geweldadig computerspelletje in zijn tas zitten? Wat een onzin zeg...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-07-2003 23:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

de reincarnatie van robert steinhäuser?


Je moeder.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen