IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Schietpartij op Duitse school. Na onderzoek bleek dat de jongen(16) Heavy metal posters bij zich had en 'n boek over Satanisme. Vorige pagina | Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 03-07-2003 23:12 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik ga even postal2 doen, ajuu



eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 03-07-2003 23:13 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 23:07 schreef B6R6A6M het volgende:
Had hij ook niet toevallig een geweldadig computerspelletje in zijn tas zitten? Wat een onzin zeg...


Ik denk het wel, rayman ofzo.


grrr


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-07-2003 23:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

pffff.

Zonder boek en posters heb ik eigenlijk ook al zin om te gaan schieten op mensen in een duitsche school.



Oud Vuil.


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 03-07-2003 23:14 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 23:13 schreef webblaster wim het volgende:
pffff.

Zonder boek en posters heb ik eigenlijk ook al zin om te gaan schieten op mensen in een duitsche school.




Wie niet? Lekker je stern leeg schieten.


grrr


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 03-07-2003 23:19 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Een échte true metalhead had natuurlijk een Sus & Wis album en troetelbeertjesposters meegenomen, bij wijze van 'de laatste middelvinger'.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-07-2003 23:30 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 23:19 schreef mislyd het volgende:
Een échte true metalhead had natuurlijk een Sus & Wis album en troetelbeertjesposters meegenomen, bij wijze van 'de laatste middelvinger'.


Suske en Wiske en de Schietende Scholier




B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 03-07-2003 23:38 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 23:19 schreef mislyd het volgende:
Een échte true metalhead had natuurlijk een Sus & Wis album en troetelbeertjesposters meegenomen, bij wijze van 'de laatste middelvinger'.


Ik zou een live cd van de EO jongerendag en een Bijbel meenemen, zodat de christenen eindelijk eens de schuld zullen krijgen in plaats van de mensen die naar metal luisteren.
En ik zou een "ik ben tegen zinloos geweld" t-shirt (met een lieveheersbeestje) dragen, omdat het gaaf is.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 03-07-2003 23:42 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 3 juli 2003 23:38 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik zou een live cd van de EO jongerendag en een Bijbel meenemen, zodat de christenen eindelijk eens de schuld zullen krijgen in plaats van de mensen die naar metal luisteren.
En ik zou een "ik ben tegen zinloos geweld" t-shirt (met een lieveheersbeestje) dragen, omdat het gaaf is.

Komkom, niet altijd christenen pesten; die hebben zo al genoeg massamoorden op hun geweten.

Dat shirt is wel


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 04-07-2003 0:01 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 23:42 schreef mislyd het volgende:
Komkom, niet altijd christenen pesten; die hebben zo al genoeg massamoorden op hun geweten.

Dat shirt is wel


Christenen pesten is heel true hoor!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-07-2003 0:29 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Dan neem je de koran maar mee.


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 04-07-2003 0:30 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 23:30 schreef Bonnie het volgende:
Suske en Wiske en de Schietende Scholier


of Suske en Wiske en de knallende knul

[Dit bericht is gewijzigd door eukaryoot op 04-07-2003 0:30]


grrr


R.
Usericon van R.
Posted 04-07-2003 0:32 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

ah ik ruik nieuwe puske en puske traxxx


R.
Usericon van R.
Posted 04-07-2003 0:33 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

suske en wiske en de manische mentrix misser.


Plop
Usericon van Plop
Posted 04-07-2003 10:03 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 0:29 schreef wladimir het volgende:
Dan neem je de koran maar mee.


dan beschuldigen ze je van rascisme


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 04-07-2003 10:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 23:19 schreef mislyd het volgende:
Een échte true metalhead had natuurlijk een [...] troetelbeertjesposters meegenomen[...]
"Troetelbeertjes, straaaaaaaal!"


Touché, pussycat!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-07-2003 10:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 0:33 schreef R. het volgende:
suske en wiske en de manische mentrix misser.



Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-07-2003 16:55 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Maar ja, het is altijd weer hetzelfde liedje, ouders nemen geen verantwoording, kind loopt al jaren met depressie en eenzaamheid rond, heeft een voorliefde voor wapens en geweld, wordt constant gepest, genegeerd door familie...

Maar het is natuurlijk de METAL dat verantwoordelijk is

In ere van alle stupide idioten die muziek de schuld geven van zulke zaken...

, en dit nummer: Nightprowler van AC/DC


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-07-2003 16:57 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Dit bevestigd mijn vermoeden dat metal mensen niet normaal in de maatschappij kunnen functioneren, daarvoor ben ik voor een collectief metal verbod!!



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 04-07-2003 17:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 23:04 schreef webblaster wim het volgende:
posters bij zich, posters bij zich...

zullen wel posers geweest zijn...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-07-2003 13:54 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Godverdomme iedere keer als een metalfan zijn boekje te buiten gaat,staat het op de frontpagina van elke krant en tijdschrift.Over de massamoorden gepleegd door religieuze fanatici lees je echter nauwelijks iets!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


campske666
Usericon van campske666
Posted 06-07-2003 14:00 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Zo een 16jarig prutsertje dat geen blijf weet met zijn puberteit. Die juin luisterde waarsch alleen maar naar metal omdat dat stoer en "evil" is.
K heb er zo gisteren ook een paar gezien. Hopelijk plegen die ook zelfmoord, want anders zal ik hun moeten afmaken als ik ze nog eens zie.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 06-07-2003 14:05 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 6 juli 2003 14:00 schreef campske666 het volgende:
Zo een 16jarig prutsertje dat geen blijf weet met zijn puberteit. Die juin luisterde waarsch alleen maar naar metal omdat dat stoer en "evil" is.
K heb er zo gisteren ook een paar gezien. Hopelijk plegen die ook zelfmoord, want anders zal ik hun moeten afmaken als ik ze nog eens zie.


hoe kan jij aan iemand zien of dat die persoon alleen metal luisterd om erbij te horen/evil te zijn, of omdat hij/zij het gewoon mooie muziek vind en leuk vind naar de fests/concerten te gaan?



campske666
Usericon van campske666
Posted 06-07-2003 14:11 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 14:05 schreef Kramy het volgende:
hoe kan jij aan iemand zien of dat die persoon alleen metal luisterd om erbij te horen/evil te zijn, of omdat hij/zij het gewoon mooie muziek vind en leuk vind naar de fests/concerten te gaan?


Dat was gister echt duidelijk:

6 vlaamse prutsertjes die voor ons stonden bij alice cooper. Geschatte leeftijd: 16.
Mentale leeftijd: 3
Ze komen daar af met hun mini-hanekammetje, groen geverfd haar, jeans jasjes vol spikes, en dan begint het.
Constant andere mensen lastig vallen, stoer doen, lelijk kijken, aandacht vragen en meer van dat belachelijk gedrag. Ze hebben hoop en al 3 seconden van het optreden gezien, en dankzij hun belachelijk gedrag heb ik ook de helft gemist.
Ik ben geen goede mensen kenner, maar dat waren overduidelijk aandachts-idiootjes, en dat is niet alleen mijn mening, maar ook die van iedereen die er bijstond en de twijfelachtige eer had om het spectakel te aanschouwen.


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 06-07-2003 14:13 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Gebeurt binnenkort ook vast wel in Nederland...


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 06-07-2003 14:13 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 6 juli 2003 14:11 schreef campske666 het volgende:
Dat was gister echt duidelijk:

6 vlaamse prutsertjes die voor ons stonden bij alice cooper. Geschatte leeftijd: 16.
Mentale leeftijd: 3
Ze komen daar af met hun mini-hanekammetje, groen geverfd haar, jeans jasjes vol spikes, en dan begint het.
Constant andere mensen lastig vallen, stoer doen, lelijk kijken, aandacht vragen en meer van dat belachelijk gedrag. Ze hebben hoop en al 3 seconden van het optreden gezien, en dankzij hun belachelijk gedrag heb ik ook de helft gemist.
Ik ben geen goede mensen kenner, maar dat waren overduidelijk aandachts-idiootjes, en dat is niet alleen mijn mening, maar ook die van iedereen die er bijstond en de twijfelachtige eer had om het spectakel te aanschouwen.


Dat verklaart... maar veel wat oudere metalheads kijken je al raar aan als ze zien dat je nog geen volledig volgroeid lang haar hebt en er jonger uitziet dan 18... onzin...



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen