IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Schietpartij op Duitse school. Na onderzoek bleek dat de jongen(16) Heavy metal posters bij zich had en 'n boek over Satanisme. Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 06-07-2003 14:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 14:13 schreef Kramy het volgende:
Dat verklaart... maar veel wat oudere metalheads kijken je al raar aan als ze zien dat je nog geen volledig volgroeid lang haar hebt en er jonger uitziet dan 18... onzin...


Daar heb ik het niet over, een ventje van 13 dat naar metal luisterd is OK in mijn boek, als ie het voor de muziek doet.
D'er waren trouwens ook zeikerts van het zelfde kaliber aanwezig die kwa leeftijd een stuk in de 20 zaten, maar nog altijd dat zelfde puberaal gedrag vertoonden. Bende simpele bavianen!!!


R.
Usericon van R.
Posted 06-07-2003 14:17 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Waarom zeggen ze eigelijk dat ie naar metal luisterde. Als een rapper iemand afknalt(wat veel vaker gebeurd)staat er toch ook niet "rapper knalt bendelid neer".

Maarja, ik vind het niet erg. Laten ze ons maar vrezen hahaha


Nix
Usericon van Nix
Posted 06-07-2003 14:19 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Waarom neemt die gast posters mee naar en schietpartij


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


campske666
Usericon van campske666
Posted 06-07-2003 14:20 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 14:19 schreef Nix het volgende:
Waarom neemt die gast posters mee naar en schietpartij


Hij had nog geen band-shirt, en wou toch true uitzien.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 06-07-2003 14:56 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

hmm...

Columbine werd ook door Marilyn Manson-fans gepleegd, zo bleek het later.

Ik denk dat het excuses zijn om het feit te verdoezelen dat je met je rotte christelijke moraal gebaseerd op een 2000 jaar oud stel regeltjes in deze samenleving jammerlijk faalt in het opvoeden van je kinderen.

Depressie? Wie had daar nu ooit van gehoord toen de bijbel werd geschreven!? Dat was Baal die je bezat. Oei, oei... wat een probleem is het toch dat je tegenwoorig niet elke non-conformiteit op de brandstapel mag flikkeren, dat was lekker makkelijk. 'Reign of terror' zeg maar...

Maar nu, tja, nu zijn de mensen die zo fijn naar zelfmoord-promotende muziek luisteren op hun zielige teentjes getrapt als er eens iemand de daad bij het woord voegt.

Dat is net zo flauw als dat het feit dat de gek in kwestie van metal hield zo buitenproportioneel in de media brengen.


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 06-07-2003 14:57 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 6 juli 2003 14:11 schreef campske666 het volgende:
Dat was gister echt duidelijk:

6 vlaamse prutsertjes die voor ons stonden bij alice cooper. Geschatte leeftijd: 16.
Mentale leeftijd: 3
Ze komen daar af met hun mini-hanekammetje, groen geverfd haar, jeans jasjes vol spikes, en dan begint het.
Constant andere mensen lastig vallen, stoer doen, lelijk kijken, aandacht vragen en meer van dat belachelijk gedrag. Ze hebben hoop en al 3 seconden van het optreden gezien, en dankzij hun belachelijk gedrag heb ik ook de helft gemist.
Ik ben geen goede mensen kenner, maar dat waren overduidelijk aandachts-idiootjes, en dat is niet alleen mijn mening, maar ook die van iedereen die er bijstond en de twijfelachtige eer had om het spectakel te aanschouwen.


Slappeling, sla ze tegen de grond in de door jouzelf uitgeroepen 'pit'... en ga verder AC kijken, als jij de controle niet kan hebben over je eigen concert kan je beter binnen blijven.


Dit slaat nergens op.


campske666
Usericon van campske666
Posted 06-07-2003 15:02 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 14:57 schreef mörke het volgende:
Slappeling, sla ze tegen de grond in de door jouzelf uitgeroepen 'pit'... en ga verder AC kijken, als jij de controle niet kan hebben over je eigen concert kan je beter binnen blijven.


Als ik iedereen had moeten daal-slaan die mij op mijn zenuwen werkten had ik helemaal geen tijd gehad om een optreden te zien.
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel controle jij hebt gehad als je vooraan mij maiden stond.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 06-07-2003 15:05 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 6 juli 2003 15:02 schreef campske666 het volgende:
Als ik iedereen had moeten daal-slaan die mij op mijn zenuwen werkten had ik helemaal geen tijd gehad om een optreden te zien.
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel controle jij hebt gehad als je vooraan mij maiden stond.



Ik haat Maiden.
Maar ik kreeg de indruk dat er dus 3 16-jarige jonngetejs stonden irritant te wezen, dan zeg ik dus, sla er op.


Dit slaat nergens op.


campske666
Usericon van campske666
Posted 06-07-2003 15:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 15:05 schreef mörke het volgende:
Ik haat Maiden.
Maar ik kreeg de indruk dat er dus 3 16-jarige jonngetejs stonden irritant te wezen, dan zeg ik dus, sla er op.


Het scheelde niet veel, maar ik heb me kunnen beheersen.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 06-07-2003 15:58 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

OK, maar je hebt zoals je net zegt, wel je concert laten verneuken.


Dit slaat nergens op.


Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 06-07-2003 21:08 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

als er iemand wordt neergeschoten zeggen ze niks bijzonders erbij, maar zodra de desbetreffende persoon metal luisterde wordt dat erbij betrokken.


Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 07-07-2003 21:26 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 6 juli 2003 14:56 schreef mörke het volgende:
hmm...

Columbine werd ook door Marilyn Manson-fans gepleegd, zo bleek het later.

Ik denk dat het excuses zijn om het feit te verdoezelen dat je met je rotte christelijke moraal gebaseerd op een 2000 jaar oud stel regeltjes in deze samenleving jammerlijk faalt in het opvoeden van je kinderen.

Depressie? Wie had daar nu ooit van gehoord toen de bijbel werd geschreven!? Dat was Baal die je bezat. Oei, oei... wat een probleem is het toch dat je tegenwoorig niet elke non-conformiteit op de brandstapel mag flikkeren, dat was lekker makkelijk. 'Reign of terror' zeg maar...

Maar nu, tja, nu zijn de mensen die zo fijn naar zelfmoord-promotende muziek luisteren op hun zielige teentjes getrapt als er eens iemand de daad bij het woord voegt.

Dat is net zo flauw als dat het feit dat de gek in kwestie van metal hield zo buitenproportioneel in de media brengen.

dat manson fan was waarschijnlijk gewoon verzonne. het was voor de amerikanen te hard om te bedenken dat het kwam doordat die gasten zwaar gepest werden daar en daardoor zo depressief waren. daar heeft een manson verder niks mee te maken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2003 21:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

komt gewoon door de taboe sfeer die die gristeren creeeren, raken die kindjes gefrustreerd van


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 14-07-2003 18:00 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 7 juli 2003 21:27 schreef ghoulliette het volgende:
komt gewoon door de taboe sfeer die die gristeren creeeren, raken die kindjes gefrustreerd van

en dankjewel


yo yo wassup nigga bitches in da house


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 14-07-2003 18:01 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 3 juli 2003 21:01 schreef No Nonsense het volgende:
Great, de ellende komt langzaam deze kant op.


De ellende was er in duitsland al. Of was men vergeten dat bepaalde 'violent computer-games' daar al niet verkocht mogen worden?


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 14-07-2003 18:05 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 6 juli 2003 14:57 schreef mörke het volgende:
Slappeling, sla ze tegen de grond in de door jouzelf uitgeroepen 'pit'... en ga verder AC kijken, als jij de controle niet kan hebben over je eigen concert kan je beter binnen blijven.


Ja, en dan erachter komen dat ze niet alleen irritant zijn, maar a) ook nog vriendjes hebben, of b) een mes op zak hebben.

Persoonlijk zeg ik dan, ga ergens anders staan. Of ligt de bewaking in. Ik ken een aantal gasten die in de bewaking werken, en ze vinden het echt geweldig als ze dit soort types eindelijk eens naar buiten mogen werken.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-07-2003 18:13 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 21:26 schreef arrebar het volgende:
dat manson fan was waarschijnlijk gewoon verzonne. het was voor de amerikanen te hard om te bedenken dat het kwam doordat die gasten zwaar gepest werden daar en daardoor zo depressief waren. daar heeft een manson verder niks mee te maken.


Hmm.. ik weet niet of het verzonnen is of niet dat die Columbine lui Manson fans waren.. hoe dan ook, metal wordt (zeker in amerika) als iets negatiefs gezien, en als zo'n einzelganger die het vuur op zijn schoolgenoten opent naar metal luisterde dan blaast de media het meteen op ..

Overigens verbaast het mij niet dat van die lui die dit soort acties plegen een aanzienlijk deel naar hardrock/metal luistert.. immers is metal toch ook een stroming die veel kneuzen/einzelgangers aantrekt die dit als enige heil zien in hun verder totaal sociaalgestoorde leven...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-07-2003 18:52 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Wat is er beter dan agressie uitleven via muziek?

als je die muziek verbied... dan ga je pas agressie zien...

de moraalridders met oogkleppen die niet zien hoe ze hun eigen kinderen verneuken met onachtzaamheid en luie t.v.-voed-mijn-kind wel-op-mentaliteit



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Sje
Usericon van Sje
Posted 30-08-2003 21:21 by Sje Wijzig reactieProfiel van SjeQuote dit bericht

Ik denk dat vele metal-freaks, welke stroming dan ook t eens zijn met t feit dat zonder de muziek men zou overlopen van agressie en dat zouden uiten op een foute manier, als ik woest ben draai ik ff heftig, en laat de muziek kwaad voor me zijn, 10 min. volume op 8 en pffff,,,, dat lucht op, beter dan iedereen neermaaien lijkt me zo!!
TRAVEL DARK


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 30-08-2003 23:38 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

oneens


Follow the freezing moon...


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 30-08-2003 23:56 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2003 21:21 schreef Sje het volgende:
Ik denk dat vele metal-freaks, welke stroming dan ook t eens zijn met t feit dat zonder de muziek men zou overlopen van agressie en dat zouden uiten op een foute manier, als ik woest ben draai ik ff heftig, en laat de muziek kwaad voor me zijn, 10 min. volume op 8 en pffff,,,, dat lucht op, beter dan iedereen neermaaien lijkt me zo!!
TRAVEL DARK


Ik ben nooit woest, sorry ...


this user is dead


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 31-08-2003 17:59 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Oneens.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 01-09-2003 22:55 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ook Oneens


Wiegen Meister !


invictis
Usericon van invictis
Posted 05-09-2003 13:22 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:07]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2003 14:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik krijg de neiging om mijn riotgun op te pakken als iemand presteert om een heel essay te schrijven zonder enige vorm van interpunctie en zonder het verdelen van het een en ander in aparte zinnen het leest namelijk onwijs kut en zorgt ervoor dat als hij al wat nuttigs te melden had dat het dan helemaal niet overkomt en enkel irritaite opwekt alsook het nijpende gevoel dat ik met een puistekop van een puberende mavo ganger te maken heb die zijn frustraties omtrent zijn discriminatie als metalhed laat botvieren zonder er even logisch bij na te denken wat natuurlijk zonde is wanneer hij toevallig wel wat nuttigs te melden had.

Leest irritant huh?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen