|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
'Mandatory Suicide' |
|
Great, de ellende komt langzaam deze kant op. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Niet de eerste en lang niet de laatste keer dat metal zo in het nieuws komt, tsss, zielige figuren verkloten het altijd voor de rest, da's niet alleen het geval in metal. Zo eentje die enkel en alleen in de metal zit omdat hij depri en verbitterd is, ga dan bij het vreemdelingenlegioen ofzo, zo kun je er genoeg overhoop knallen. Ik hoor het hier en daar weer opduiken: licht verhoogde (anders onbestaande) "interesse" in hetgene "waar ik allemaal mee bezig ben" van familie en collega's (vrienden kennen me, ook de niet-metals) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: DiMmU bOrGir. Tss Loser 2 man maar, als je het doet doe het dan goed. Bazzio Attacks!!! |
|
Ja het slaat ook nergens op. Sommige mensen denken dat je satanist bent, omdat je naar metal luistert om maar als voorbeeld te stellen. Dan denken ze automatisch dat je agressief bent en zelfs depresssief. Hoe bedoel je onwetend. |
|
Ik vind het wel grappig dat steeds zulke incidenten worden gerelateert met voorkeur van muziek en kleding. Zeker als de persoon in kwestie metal luisterd en zwarte kleding draagt. Maar als een of andere trance homo iedereen neerschiet wat gaan ze dan zeggen? Dat het komt omdat hij alleen iglo pizzo's at in plaats van de ah grrr |
|
quote: Haha, helemaal gelijk. Ik weet niet meer wie die stelling uitte, maar een als een cowboy in Texas een bar binnenwandeld en daar zijn ex samen met haar nieuwe vriend overhoop schiet, gaan ze dat toch ook niet aan de country muziek linken ...zouden ze beter wel doen, altijd "and dmy darling wennaweee....." als ik dat de ganse tijd hoor wil ik ook moorden en zelf dood. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Columbine 2? Jammer dat zo'n wanker "Heavy Metal" weer in een kwaad daglicht stelt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Maar zo plaats ook jij weer stereotypen tegenover anderen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Nee, ik vind van niet eigenlijk, want ik zeg niet dat iedereen dat doet, maar sommige mensen. En die heb je in alle soorten en maten tussen ziten. En daar ben ik zeker niet 1 van. Ik stel niet van die eisen van dat je metal moet luisteren om dan vrienden met me te worden. Zo heb ik verschillende vrienden en het belangrijkste is gewoon acceptatie en respect van beide kanten. |
|
Vast zo'n slipkont gay Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Alleen zichzelf was genoeg geweest. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hij was de enige, de ene lerares heeft hij gemist en de ander raAkte hij in haar dijbeen.. Gelukkig niet erger.. de FUCKER! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-07-2003 21:47] |
|
Mijn god, die topic-titel! Voor de rest is alles al wel gezegd (weinig, hè?). Touché, pussycat! |
|
quote: Poetic justice!! , rond het huis dat 200 meter achter het mijne staat, heeft er zich ooit een verijdeld gezinsdrama afgespeeld: meneer-hoge pief bij rijkswacht- blijft wat lang rondhange in zn uniform, (k heb een mooi zicht vanuit de tuin), we horen later op de avond wat "slagen", "wat?....." :geschreeuw op straat, mensen er rond, direct ambulance, PLOTS gewapende flikken met kogelvrije vest rond het huis , Gunman iets meer weg van de scene: de lul had op zjn vrouw gevuurd, en zichzelf een luchtgaatje gemaakt. De vrouw overleefde en hun dochtertje was gelukkig onverwacht bij de buren gaan spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-07-2003 21:50] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Kill for satan, er zouden meer van dit soort kinderen moeten komen! |
|
quote: cut your flesh and worship satan |
|
quote: Dan ga je die lekker kweken. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:lol |
|
ja en dat ie misbruikt was door zijn stiefoom, buitengeloten werd vanwege zijn lange haar en ten onrechte van school zou moeten heeft er zeker niks mee te maken... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
posters bij zich, posters bij zich... zullen wel posers geweest zijn... Oud Vuil. |
|
Die gast sleurde wel heel wat baggage mee om z'n plan uit te voeren. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Nee man, posters van Limp Bizkit Die gasten zijn ENG |
|
Had hij ook niet toevallig een geweldadig computerspelletje in zijn tas zitten? Wat een onzin zeg... |
|
de reincarnatie van robert steinhäuser? Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |