![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb Cash tot voor kort altijd links laten liggen. Hoewel ik zijn muzikale invloed zeker op waarde schatte was het voor mij toch allemaal net te country-achtig. Wat niet meehielp was dat ik eigenlijk ook alleen de hele bekende nummer kende als "Ring of Fire". Nu onlangs pas bekend geraakt met het werk wat hij vanaf 1994 tot zijn dood gemaakt heeft, bekend onder de naam "American Recordings". Dat ligt me dan weer een stuk beter. Vooral de melancholische nummers spreken me erg aan, waaronder de covers van Nine Inch Nails, Depeche Mode, Neil Diamond.. wow.. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
De American Recordings zijn erg gaaf ja. ![]() |
|
quote: Graag gedaan hoor. ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Die autotrip heeft inderdaad wel meegeholpen ja ![]() ![]() |
|
Dan geef ik de credits graag door naar Valorian die met zijn post mijn interesse net gewekt heeft. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Hehe, zo heb ik ook weer veel via jou leren kennen ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Graag gedaan ![]() ![]() |
|
Haha, ik zat net gisteravond "Walk the line" te kijken. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik voorspel een groei in populariteit van Cash. Krediet schijnt steeds minder in te zijn na de val van DSB. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Wat een kut clip. Ik mag hopen dat een 'fan' dit in elkaar geflanst heeft. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Ik neem aan van wel ja. Ging me meer even om de muziek dan de clips ![]() ![]() |
|
ah, personal jesus, mooi! ![]() |
|
En one ook. Vet, zeg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Vind zelf vooral Hurt erg mooi. Hoewel het niet zijn eigen nummer is (is van Nine Inch Nails, zijn producer Rick Rubin (o.a. Slayer, Nine Inch Nails, en veel andere 'heavy' bands) introduceerde het nummer aan Cash en die maakte er vervolgens deze uitvoering van, die werkelijk door merg en been gaat.. Vooral als je bedenkt dat de man toen dit nummer uit kwam al erg afgetakeld was qua gezondheid (een jaar voor zijn dood). Mooie clip ook. ![]() |
|
quote: Het nummer is dan ook super mooi. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
EINDELIJK, EINDELIJK, EINDELIJK..... Godverdomme, dit gaat nu al de plaat van het jaar worden!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cash, Johnny - American VI - Ain't No Grave PRE-RELEASE -NEW - AVAILABLE ON RELEASE DATEBUY CDGBP Johnny Cash’s next posthumous release in the Rick Rubin-helmed “American” series and first official follow-up to American V: A Hundred Highways from his infamous recording sessions in the months between the death of June Carter and his own last days in the fall of 2003 will hit shelves on the week of his birthday in February of this year. Release Date: Pre-Release (Expected on 22/02/2010) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() Niceeeeeeeeeeeee ![]() Boeiender ![]() |
|
Fuck, dat is goed nieuws! Op vinyl net als de rest!!!!! ![]() Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
Johnny Cash. Da's toch altijd een beetje een mislukte Amerikaanse uitvoering van cowboy Gerard en Jan Boezeroen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Wannabe Hank Williams dat 'ie er was. Trouwens, voor z'n dood hoorde ik nooit iemand over 'm. Bareuh... ![]() |
|
quote:Net als Michael Jackson. ![]() |
|
quote: Die was al veel langer dood, maar had dat zelf niet in de gaten. Bareuh... ![]() |
|
Die cd met die Soundgarden-cover is die van voor zijn dood? ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |