IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : AC/DC / ACDC Vorige pagina | Volgende pagina
Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 04-07-2003 19:33 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 19:27 schreef Phantom Lord het volgende:
Of het is gewoon een zielig ventje dat AC/DC eigenlijk helemaal "te gek" vind, maar er niet voor durft uit te komen





Ik heb Easy Diasy gisteren nog de rug toegekeerd.

En de vlaggen verbrand.

Gisteren was het overal te zien in Zaandam en omgeving.


GODLESS NORTH buy it now.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 04-07-2003 19:41 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Whatever...
@PL: MSN staakt... @ Microsoft


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 04-07-2003 20:01 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 19:41 schreef Miss Lucifer het volgende:
Whatever...
@PL: MSN staakt... @ Microsoft

Dacht ik eigenlijk al wel

Ontopic: Ik zou bijna een moord plegen om AC/DC een keertje live te zien

Hell aint a bad place to be!


FREEZE


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 04-07-2003 20:07 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 20:01 schreef Phantom Lord het volgende:

Dacht ik eigenlijk al wel

Ontopic: Ik zou bijna een moord plegen om AC/DC een keertje live te zien

Hell aint a bad place to be!





Ik ook jongen?

Interesses/hobbies: Uh...alles wat maar met metal te maken heeft.

AC/DC heeft dat iets met metal te maken?
Ik dacht meer aan Pop/Rock of zoiets.


GODLESS NORTH buy it now.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 04-07-2003 20:54 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

AC/DC is een van de hardste bands op de planeet!

Ik heb ze in gent gezien en ze bliezen zowel de heren van ManowaR als de heren van MOTORHEAD eruit met een spijkerhard maar ook nog eens goed geluid, echt niet normaal wat een power!

De vibraties gingen door merg en been, het mooiste convert wat ik ooit heb meegemaakt helaas is er een dode gevallen die avond, maar ja wat is een mooiere dood dan tijdems de toegift van een AC/DC concert, ik hoorde het overigens pas de volgende ochtend!

Jammer dat Als Brian een avond of 3 achter elkaar gezongen heeft dat wel te merken is en hij niet alle noten meer raakt, maar toch zeer veel respect voor deze man, de enige echte navolger van de onnavolgbare Bon Scott!

Liefhebbers van AC/DC moeten eens naar Rose tattoo luisteren de rauwere (nog rauwere!!) zusterband van AC/DC wat is dat heftig!

Heb ze live gezien in Selina's in Sydney in de originele line up minus drummer Dallas Royall die overleden is in 1989!

Phil Rudd heeft vroeger in the coloured balls gespeeld met Angry Anderson van RT!

Wereldse keiharde Rock 'n Roll komt er uit Australie, ik heb de scene daar zelf mogn proeven!





enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 04-07-2003 21:01 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nog een AC/DC fan!




Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 05-07-2003 1:06 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ik heb ze een keer live gezien: wat een show! Echt geweldig de power die dr vanaf spatte. Na al die jaren nog steeds een van mn favoriete bands, good old-fashioned rock 'n roll!

Btw. Als je de ouwe AC/DC met Bon Scott eens "live" wilt zien, ga eens kijken naar Action in DC. Eng gewoon t geluid van die zanger, net Bon zelf.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 05-07-2003 2:45 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

[Posted 05-07-2003 1:06 by Blackjack

--------------------------------------------------------------------------------
op 05-07-2003 1:06 zei Blackjack
quote:

Ik heb ze een keer live gezien: wat een show! Echt geweldig de power die dr vanaf spatte. Na al die jaren nog steeds een van mn favoriete bands, good old-fashioned rock 'n roll!

Btw. Als je de ouwe AC/DC met Bon Scott eens "live" wilt zien, ga eens kijken naar Action in DC. Eng gewoon t geluid van die zanger, net Bon zelf.


Ik moet AC/DC minimaal een keer in m'n leven zien, en Action in DC schijnt idd serieus goed te zijn, heb hun helaas ook niet gezien...


[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 05-07-2003 2:47]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 05-07-2003 11:46 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

AC/DC Roeleert gewoon over alle bands


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 05-07-2003 11:53 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

High voltage


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 05-07-2003 13:02 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

I asked her: baby what's the going price?
She told me to go to hell

SHOT DOWN IN FLAMES!


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 05-07-2003 14:35 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Whole Lotta Rosie


R.
Usericon van R.
Posted 05-07-2003 14:48 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

AC*DC


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 11-08-2004 21:20 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Heeft me nooit kunnen bekoren. Na een nummer of 2 luisteren merk ik op dit ik langzzzzz


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-08-2004 21:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

gvd...

o wat is dat een gave band zeg
ik heb een megaposter van acdc, echt heel groot. Ik moest hem met 6 delen van de metalhammer bij elkaar sparen (das dus een half jaar), en aan elkaar plakken. Mijn knallers zijn denk ik "Let there be Rock" en "Dirty deeds done dirt Cheap"


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 21:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

"Walk all over you"

"shot down in flames"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2004 21:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Anyway ik denk dat AC/DC een dermate populaire band is dat jong en oud, rock, pop en metal liefhebber er naar luistert. Ik ken niemand in mijn kring die niet minstens een plaat van AC/DC thuis heeft staan. Het is natuurlijk niet voor niks dat 'Back in Black' de tweede best verkopende album allertijden is.....

Verder is AC/DC gaaf. Lekker simpele rock om af en toe eens ontspannen en hersenloos naar te luisteren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2004 21:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Leuke kroegmuziek, thuis naar luisteren: Nee


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 11-08-2004 21:39 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Posted 11-08-2004 21:16 by Pink Floyd

--------------------------------------------------------------------------------


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 11 augustus 2004 21:12 schreef attila_de_hun het volgende:
Welke titels hebben jullie voorkeur? (Als ik dat nog mag vragen, want ik zit me hier dood te schamen )
--------------------------------------------------------------------------------

Ja godver, dat wordt me een lijst! Live @ Donnington vond ik overigens een erg gaaf album, verder is natuurlijk Back in Black ERG verplichte kost!


Like Some Snow-white Marble Eyes


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 21:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 21:37 schreef Chelman het volgende:
Het is natuurlijk niet voor niks dat 'Back in Black' de tweede best verkopende album allertijden is.....



serieus????? dat wist ik niet. ongelooflijk.

quote:

Verder is AC/DC gaaf. Lekker simpele rock om af en toe eens ontspannen en hersenloos naar te luisteren.



en te bangeuhhh


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 21:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 21:39 schreef Pink Floyd het volgende:
Posted 11-08-2004 21:16 by Pink Floyd

--------------------------------------------------------------------------------


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 11 augustus 2004 21:12 schreef attila_de_hun het volgende:
Welke titels hebben jullie voorkeur? (Als ik dat nog mag vragen, want ik zit me hier dood te schamen )
--------------------------------------------------------------------------------

Ja godver, dat wordt me een lijst! Live @ Donnington vond ik overigens een erg gaaf album, verder is natuurlijk Back in Black ERG verplichte kost!



vind je hun eerst live titel niet beter? ik wel. wat een gitaarsound!!!!!!!!



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-08-2004 21:49]


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-08-2004 21:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ja, de eerste is Trillert van Jackson


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2004 21:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 21:50 schreef spectre het volgende:
ja, de eerste is Trillert van Jackson


Ook een goede plaat overigens.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2004 21:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 21:51 schreef Chelman het volgende:
Ook een goede plaat overigens.


Nee, dat is een ongelooflijk shitplaat. Alleen het gitaarlijntje ingespeeld door Van halen is te pruimen.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 11-08-2004 21:53 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Het nummer T.N.T. zit toch ook in een skate game(tony hawk pro skater heel veel)?



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen