IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : AC/DC / ACDC Vorige pagina | Volgende pagina
White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 17-04-2016 19:26 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl




White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 17-04-2016 23:10 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Als voorproefje: Angus met GnR:
https://www.youtube.com/watch?v=A0TXREMN1N8



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-04-2016 7:18 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Eerlijk is eerlijk, met Rose klinkt het niet eens beroerd. Maar man, wat een bizarre actie van AC/DC, met name richting Johnson. Het had ze gesierd als ze er gewoon de stekker uitgetrokken hadden. Een laatste tour zonder Malcolm was al op het randje (ook al heeft hij daar zelf zijn zegen voor gegeven), maar dit vind ik gewoon niet sjiek.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 18-04-2016 18:10 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 18 april 2016 7:18 schreef Ralph het volgende:
Eerlijk is eerlijk, met Rose klinkt het niet eens beroerd. Maar man, wat een bizarre actie van AC/DC, met name richting Johnson. Het had ze gesierd als ze er gewoon de stekker uitgetrokken hadden. Een laatste tour zonder Malcolm was al op het randje (ook al heeft hij daar zelf zijn zegen voor gegeven), maar dit vind ik gewoon niet sjiek.


Volgensmij doet Axl alleen de resterende shows van de tour. Over hoe daarna verder heb ik nog geen officiële verklaring gelezen.

Daarnaast zijn er natuurlijk meer mensen (financieel) afhankelijk van de band en siert het de band JUIST dat ze de optredens toch door laten gaan.


don't mistake lack of talent for genius


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 18-04-2016 18:28 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Tja.

Nou schijnt er wel een andere reden te zijn waarom Johnson de tour niet afmaakt, en inderdaad, er gaat een hoop geld mee gemoeid.

Nadat ik het eerste nieuws hoorde, dacht ik al wel dat het op zich prima zou passen, maar ik met toch ook wel zeggen dat de stem van Rose nog beter past dan verwacht !
Nou blijft het natuurlijk wel een rare kwibus.


lampje


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-04-2016 19:58 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Benieuwd of Rose met acdc dan wel iedere avond op tijd op het podium staat....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-04-2016 20:33 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Godver, heel stiekem vind ik Axl misschien zelfs beter klinken dan Johnson... Ik ben totaal geen AC/DC-kenner, en dit is waarschijnlijk vloeken in de kerk, maar Axl valt hier prima op zijn plek. Tof.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 18-04-2016 21:16 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ha, nou, ik vind Rose ook beter klinken op Whole Lotta Rosie dan Johnson hoor ! Toch een beetje als een mengeling van Bon Scott en Johnson.

Ik vind Johnson's stem gewoon gaaf omdat het... nergens naar klinkt maar wel lekker rauw is, hahaha. Net zoiets als een grunt : Het is niet voor watjes bedoeld ; Als je de stem niet trekt, dan ga je maar lekker naar nickelback luisteren ofzo.

Ik ben trouwens ook geen ACDC fan, maar die dubbel live cd uit de jaren 90 van ze is wel één van de allergaafste live cd's ever. IMHO natuurlijk. En die live cd is eigenlijk ook het enige dat ik van ACDC hoef te hebben.
Ik had ACDC best graag een keertje live willen zien -met Johnson. Het zal er dus niet meer van komen denk ik.


[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 18-04-2016 21:18]


lampje


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-04-2016 21:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

En dat laatste is nou precies het punt.

Mensen die AC/DC voor het eerst willen zien, of misschien wel de laatste keer, verwachten een AC/DC met Johnson en niet met een opgetrommelde Axl Rose.
Los van hoe interessant de combi Rose - AC/DC ook is/kan zijn. En dat geldt natuurlijk ook voor de die-hard fans die voor de zoveelste keer van hun favoriete band willen genieten.




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 18-04-2016 21:52 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Je krijgt je geld niet terug als je dat zou willen?

Ik heb geen idee. Maar je krijgt niet waar je betaald voor hebt.

Ik ben ook niet echt een fan, heb maar twee platen. Geloof ik. Maar Brian, de laatste tig jaren. Rauw, ok. Maar op een gegeven moment is het gewoon te erg, hehe.




VIESPEUK!!!


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 19-04-2016 17:59 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 18 april 2016 21:34 schreef Natural Disaster het volgende:
En dat laatste is nou precies het punt.

Mensen die AC/DC voor het eerst willen zien, of misschien wel de laatste keer, verwachten een AC/DC met Johnson en niet met een opgetrommelde Axl Rose.
Los van hoe interessant de combi Rose - AC/DC ook is/kan zijn. En dat geldt natuurlijk ook voor de die-hard fans die voor de zoveelste keer van hun favoriete band willen genieten.





AC/DC heeft de laatste jaren behoorlijk veel optredens/tours gedaan. Ook in Nederland en omliggende landen dus er zijn echt genoeg kansen geweest voor veel mensen om ze nog eens te zien. Dat het nu niet anders is, is jammer. Op dit soort dingen kun je toch geen garanties geven?

Ben ooit speciaal naar Graspop gegaan voor Ozzy, en die was ziek, optreden gecancelled. Lemmy van Motörhead die het afgelopen jaar vaker eerder een optreden moest stoppen of cancellen. In die gevallen ben je je poen gewoon kwijt. Nu zorgt AC/DC voor een vervanger (en best een interessante naar mijn mening) en loopt iedereen weer te zeiken.

Mogen de heren in AC/DC misschien zelf uitmaken wat er met AC/DC gebeurt?


don't mistake lack of talent for genius


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-04-2016 18:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik heb ook alleen die live CD. Best leuk maar ook wel voldoende. Als ik dan eens het origineel hoor van Whole Lotta Rosie dan weet je wel meteen dat Scott echt kon zingen en Johnson's stijl vooral een gimmick is die redelijk lang leuk blijft maar uiteindelijk gaat vervelen. Rose vind ik in ieder geval een stuk betere zanger dus wat dat betreft gaat AC/DC er op vooruit.

Desalniettemin had ik het logischer gevonden als ze gewoon de stekker er uit hadden getrokken. Er komt toch een keer een einde aan en ik heb het idee dat het nu een beetje een nachtkaars zal gaan worden.

Bovendien is het ook gewoon een beetje weird dat twee van de allergrootste rockbands aller tijden die nog (of weer) actief zijn dezelfde zanger hebben.

Alsof Motörhead zou zijn doorgegaan met Hetfield als nieuwe zanger, die daarnaast ook gewoon Metallica blijft doen. Of Aerosmith met Jon Bon Jovi. Coldplay met Bono. Kiss met Mick Jagger, etc.

Het voelt gewoon een beetje vreemd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-04-2016 19:00 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2016 17:59 schreef NecroNoud het volgende:
Mogen de heren in AC/DC misschien zelf uitmaken wat er met AC/DC gebeurt?




... hoe de hazen lopen ...


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 19-04-2016 19:22 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 19 april 2016 18:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Desalniettemin had ik het logischer gevonden als ze gewoon de stekker er uit hadden getrokken. Er komt toch een keer een einde aan en ik heb het idee dat het nu een beetje een nachtkaars zal gaan worden.

Bovendien is het ook gewoon een beetje weird dat twee van de allergrootste rockbands aller tijden die nog (of weer) actief zijn dezelfde zanger hebben.

Alsof Motörhead zou zijn doorgegaan met Hetfield als nieuwe zanger, die daarnaast ook gewoon Metallica blijft doen. Of Aerosmith met Jon Bon Jovi. Coldplay met Bono. Kiss met Mick Jagger, etc.

Het voelt gewoon een beetje vreemd.


Hier kan ik je zeker in volgen. In eerste instantie dacht ik ook van WTF? Axl Rose en AC/DC? En dan niet zozeer muzikaal want Axl z'n stem past er prima bij maar eerder qua Axl's moeilijke gedrag.
Maar ik blijf erbij voor een paar shows is het toch gewoon geinig om Axl te laten zingen en wat er daarna gaat gebeuren met AC/DC zien we dan wel weer...


don't mistake lack of talent for genius


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 19-04-2016 19:27 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2016 17:59 schreef NecroNoud het volgende:
In die gevallen ben je je poen gewoon kwijt.


O, dat wist ik niet.




VIESPEUK!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-04-2016 19:29 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Voor jou en faalhaas een leuk experiment, voor talloze fans een deceptie want het is gewoon niet meer AC/DC.


@Necro

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-04-2016 19:30]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 19-04-2016 20:17 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Longtime AC/DC singer Brian Johnson has issued a statement explaining his recent battle with hearing loss and clarifying the circumstances behind his inability to complete the legendary Australian group's current world tour.

In his statement, Johnson stopped short of saying that he was out of the group permanently and expressed hope that continued medical treatment will allow his hearing to improve enough for him to return to performing live. He explained: "I cannot imagine going forward without being part of [AC/DC], but for now I have no choice."

Johnson's statement in full:

"As many AC/DC fans know, the remaining shows for the 2016 AC/DC 'Rock Or Bust' world tour, including 10 postponed U.S. shows, are being rescheduled with a guest singer. I want personally to explain the reason because I don't believe the earlier press releases sufficiently set out what I wanted to say to our fans or the way in which I thought it should be presented.

"On March 7th, after a series of examinations by leading physicians in the field of hearing loss, I was advised that if I continue to perform at large venues, I risked total deafness. While I was horrified at the reality of the news that day, I had for a time become aware that my partial hearing loss was beginning to interfere with my performance on stage. I was having difficulty hearing the guitars on stage and because I was not able to hear the other musicians clearly, I feared the quality of my performance could be compromised. In all honesty, this was something I could not in good conscience allow. Our fans deserve my performance to be at the highest level, and if for any reason I can't deliver that level of performance, I will not disappoint our fans or embarrass the other members of AC/DC. I am not a quitter and I like to finish what I start. Nevertheless, the doctors made it clear to me and my bandmates that I had no choice but to stop performing on stage for the remaining shows and possibly beyond. That was the darkest day of my professional life.

"Since that day, I have had several consultations with my doctors and it appears that, for the near future, I will be unable to perform on stage at arena- and stadium-size venues where the sound levels are beyond my current tolerance, without the risk of substantial hearing loss and possibly total deafness. Until that time, I tried as best as I could to continue despite the pain and hearing loss but it all became too much to bear and too much to risk.

"I am personally crushed by this development more than anyone could ever imagine. The emotional experience I feel now is worse than anything I have ever in my life felt before. Being part of AC/DC, making records and performing for the millions of devoted fans this past 36 years has been my life's work. I cannot imagine going forward without being part of that, but for now I have no choice. The one thing for certain is that I will always be with AC/DC at every show in spirit, if not in person. Most importantly, I feel terrible having to disappoint the fans who bought tickets for the canceled shows and who have steadfastly supported me and AC/DC these many years.

"Words cannot express my deep gratitude and heartfelt thanks not just for the recent outpouring to me personally of kind words and good wishes, but also for the years of loyal support of AC/DC. My thanks also go to Angus and Cliff for their support.

"Finally, I wish to assure our fans that I am not retiring. My doctors have told me that I can continue to record in studios and I intend to do that. For the moment, my entire focus is to continue medical treatment to improve my hearing. I am hoping that in time my hearing will improve and allow me to return to live concert performances. While the outcome is uncertain, my attitude is optimistic. Only time will tell.

"Once again, my sincere best wishes and thanks to everyone for their support and understanding.

"Love, Brian"

http://www.blabbermouth.net/news/acdcs-brian-johnson-i-had-no-choice-but-to-stop-performing-on-stage/




VIESPEUK!!!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-04-2016 20:59 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2016 19:29 schreef Natural Disaster het volgende:
Voor jou en faalhaas een leuk experiment, voor talloze fans een deceptie want het is gewoon niet meer AC/DC.


@Necro


Verschilt gewoon van persoon tot persoon. Ikzelf vind het interessant Axl die nummers eens te horen zingen. Maar kan me ook heel goed voorstellen dat je er van baalt als je al een kaartje hebt, zeker wel.


... hoe de hazen lopen ...


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 20-04-2016 16:41 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

[wim]slashtig[/wim]


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-04-2016 16:45 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2016 18:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb ook alleen die live CD. Best leuk maar ook wel voldoende. Als ik dan eens het origineel hoor van Whole Lotta Rosie dan weet je wel meteen dat Scott echt kon zingen en Johnson's stijl vooral een gimmick is die redelijk lang leuk blijft maar uiteindelijk gaat vervelen. Rose vind ik in ieder geval een stuk betere zanger dus wat dat betreft gaat AC/DC er op vooruit.

Desalniettemin had ik het logischer gevonden als ze gewoon de stekker er uit hadden getrokken. Er komt toch een keer een einde aan en ik heb het idee dat het nu een beetje een nachtkaars zal gaan worden.

Bovendien is het ook gewoon een beetje weird dat twee van de allergrootste rockbands aller tijden die nog (of weer) actief zijn dezelfde zanger hebben.

Alsof Motörhead zou zijn doorgegaan met Hetfield als nieuwe zanger, die daarnaast ook gewoon Metallica blijft doen. Of Aerosmith met Jon Bon Jovi. Coldplay met Bono. Kiss met Mick Jagger, etc.

Het voelt gewoon een beetje vreemd.


Gewoon vreemd of vreemd vreemd?


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-04-2016 17:45 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat hangt er waarschijnlijk vanaf of ie Axl wel of niet aan mag raken.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 20-04-2016 19:53 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2016 16:41 schreef powertieke het volgende:
slashtig


Godver...




VIESPEUK!!!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-05-2016 21:28 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ongeveer 7.000 tickets voor het optreden van AC/DC op 16 mei in Werchter werden uiteindelijk ingewisseld. Er zijn dus opnieuw tickets verkrijgbaar voor het concert van AC/DC in ons land. Dat meldt concertorganisator Livenation.
Het concert van de Australische rockband, op 16 mei in Werchter, was al een poos uitverkocht. Maar daar is nu verandering in gekomen.

Fans konden ervoor kiezen om hun geld terug te vragen omdat frontman Brian Johnson de tour moest verlaten omdat hij doof dreigt te worden. De zanger wordt nu vervangen door Guns-'n-Roses-icoon Axl Rose. Zo'n 7.000 concertgangers hadden daar geen zin in, en verkochten hun kaartje.

Daardoor konden alle mensen die op de wachtlijst stonden al een ticket bemachtigen, en zijn er nog zo'n 6.000 kaartjes beschikbaar


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 03-05-2016 21:34 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Netjes!




VIESPEUK!!!


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 06-05-2016 20:10 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Axl Rose says that he is willing to continue with AC/DC after he has completed playing the European and U.S. shows with the legendary Australian rock band.

During an interview with BBC 6 Music's Matt Everitt, Rose stated about his plans with AC/DC after the European shows (hear audio below): "There's makeup dates in the States, and if I don't get throw out before then, I'm looking forward to doing [them].

"I think after that, it's about what they wanna do. I'm in if they want me in, and we'll sort it out, but right now that's getting ahead of ourselves with everything else that's on the table."

http://www.blabbermouth.net/news/axl-rose-says-he-is-willing-to-carry-on-with-acdc-after-european-u-s-shows/





VIESPEUK!!!


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen