|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: yep helaas!!!! Er komt een tribute CD uit, met oa een nummerke van mcoenen.... |
|
quote:Joh, cool! |
|
Wtf doet dit topic hier?? Dit is toch een metal forum ??? |
|
quote:Deze topic staat in een forum onderdeel waar andere muzieksoorten ook besproken kunnen worden. Metal gerelateerde zaken horen bij Heavy metal. |
|
quote:Best hoor, maar luister je serieus naar die zooi ?? Ik word al nerveus van Cephalic Carnage ! |
|
quote:Er zijn Zmers waaronder ik die luisteren naar deze muzieksoort. Er is ruimte en interesse voor deze topic. |
|
quote: idd!!!! |
|
heb laatst een cd gekocht met Allan Holdsworth en Frank Gambale samen: truth in shredding. Was zo ondersteboven hiervan, heb meteen het eerste nummer helemaal uitgeschreven en zit nu als een gek al die fusion shit te oefenen! Hou jullie dus maar vast als je de volgende demo van Edgecrusher hoort! hehe... |
|
quote: Al diMeola is t volgens mij en idd; deze namen ken ik dan en zijn verder: George Duke, Herbie Hancock en niet te vergeten Courtney Pine met DJ Pogo! Nog wat bands: Weather report (oude), Return to forever & Mahavishnu orchestra quote: Gaaf! Grote kans dat ik daar bij ga zijn Wat vinden mensen van een plaat als Mc Gills Stevens Manring -Addition by subtraction? En The Dillinger Escape Plan of is dat 'out of league'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Dillinger Escape Plan is weer te ver. Is weer te metal. [Dit bericht is gewijzigd door Chupacapra op 23-04-2004 17:56] Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
A love Supreme,A love Supreme,A love Supreme,A love Supreme......... van John Coltrane, Ik zou er duizend keer naar kunnen luisteren. Elke keer hoor ik weer andere dingen... Suck my piss |
|
john Zorne's naked city "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Die is echt ziek!! na behoorlijk wat luisterbeurten hoorde ik er pas jazz in lol Suck my piss |
|
@JB ja, kopieer dat maar even voor me [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 18-09-2005 14:07] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: die willo weet wel wat goeie muziek is "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: met Mike Patton Angelo Badalamenti--> aanrader (Twin Peaks, Lost Highway) signature |
|
quote: Smaak! Ik denk dat ik pas weer verder ga kijken als ik Miles Davis eindelijk heb doorgrond... |
|
laatst Pat Metheny ondekt, superband! en voor de rest alle dingen die al zijn genoemd met als toevoeging Nils Petter Molvear (binnenkort in concert in de melkweg!) en Erik Truffaz. |
|
quote: noem dan ion dissonance, die gaan nog een stukje verder dan dillinger |
|
quote: lol dat heb ik min of meer met coltrane! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-03-2006 13:10] Suck my piss |
|
quote:Ik meende dat 't een mens was Over Grind en Jazz; Ik vind Mick Harris ook altijd iets Jazzyigs hebben met z'n drummen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Nou idd!! Het is dan vooral ook het drumwerk waar ik op doelde. Ook de timing e.d. Suck my piss |
|
quote: Mick heeft ook bij John Zorn gedrumd hea. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 18-09-2005 16:09] |
|
Btw, vanmiddag hoorde ik voor het eerst muziek van de band Farmers Market uit Noorwegen. Ook fusion, maar heel anders dan gebruikelijk. Deze gasten vermengen op onvoorstelbaar knappe wijze jazz met Bulgaarse volksmuziek (!) en gooien daar met een flinke scheut Zappa-achtige humor nog een hele rits (elementen uit) andere muziekstijlen doorheen. Op hun website kun je o.a. een compleet concert downloaden (met special guest Michael Brecker). Gaat dat horen! Website van Farmers Market |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |