|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Suck my piss |
|
quote: betere tip! Las het net pas, er zijn erg lange nummers te luisteren op die site. Dit zit echt heel gaaf in elkaar. Snel ook, tering Suck my piss |
|
Ik geloof je gelijk!zelfs mijn vader moet het even horen, binnenkort. wbt;balkan, klassiek, Indiaas etc etc, is soms muziek waarbij het gedifferentieerd gehoor, niet in slaap kan vallen, als ik het luister ten minste. Suck my piss |
|
Als t mix-alle-stijlen-door-elkaar-heen element je bevalt van Farmers Market, check dan www.estradasphere.com. When your people matter, menstrual health matters |
|
voor fusion Volgens mij heeft mijn huisgenoot daar wel wat van. Ff lastig vallen dus. quote: quote: hij staat al eerder in dit topic hahaha [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-03-2006 13:31] Suck my piss |
|
Heb dan ook alle cd's van Farmers, Estrada en SC3 When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Meer van dit! http://en.wikipedia.org/wiki/Sun_Ra Suck my piss |
|
Ik ben de laatste tijd helemaal weg van die trio met greg howe. de howe wooten chambers. vet is dat. vooral extraction ( dat nummer ook ) |
|
Gaat er iemand naar North sea jazz? |
|
quote: yep, de vrijdag!! |
|
quote: |
|
Ik wil ook naar North Sea jazz.. Jammer dat m,n budget het niet toelaat. |
|
Er zijn ook VIP-arrangementen!! Suck my piss |
|
quote: klopt, mn vakantiegeld is iig nog ergens goed voor geweest!! |
|
Billie holiday... Heerlijk krakende oude opnames, "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Lekkere onder water muziek is dat soms, ja! Voor de Mensen die Sun ra kunnen waarderen. En zo niet, kijk dit gewoon als je iets lijps wil zien; http://video.google.nl/videoplay?docid=6590747214784523721&q=Sun+Ra+-+Brother+from+another+Planet Suck my piss |
|
LOL dikke lachstuip hier door dat Farmers Market - monkey's dance [edit]+ ja. Maar snel weer afgezet hehe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-09-2006 21:36] |
|
quote: Heb ik laatst ook even gedownload, vedde shid |
|
Hardbop is te gek, en een beetje dixieland zo nu en dan kan ik ook nog wel pruimen. Maar die moderne fusion troep daar waag ik me niet aan. Ik vind het eerlijk gezegd zwaar vermoeiende muziek. Moeilijkdoenerij om niks. [Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 19-09-2006 15:44] SCUM FUCK |
|
Alex skolnick trio, miles davis |
|
tatsuya yoshida & satoko fujii wat een zalige hieligheid signature |
|
Jazz, ben ik de laatste tijd helemaal fan van. Stan Getz is de meester. En Houston Person ook. Vorige week naar New Cool Collective geweest. Dat was ook machtig. zo kan ie wel weer |
|
Space Is The Place |
|
Zeker weten. Suck my piss |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |