![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
en Steve Smith ![]() Ben nooit zo gek van Stern geweest, 2x live gezien ooit. Maar dit klinkt wel te gek zeg! ![]() |
|
Mwoah, Mike Stern heeft toch wel een paar goede cd's gemaakt zoals 'Upside Downside'. Jaco speelt er ook op mee... Hehe ![]() |
|
Joa de rest van de band is meestal wel gaaf hehe. Maar hij als gitarist doet me weinig op de een of andere manier. ![]() |
|
Het past niet helemaal in dit topic of het hiphop-topic, maar check Skalpel, aanrader. ![]() |
|
Ik ben geen kenner, maar hier mensen nog tips een beetje in het straatje/destraatjes van Super Sister, Mahavishnu Orchestra en Return to Forever? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Kan je niet helpen, maar zit zelf ook ff met een vraagje: Onder welke 'vorm' van jazz valt dit eigenlijk? Latin? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-02-2012 3:05] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
K kreeg pas 8 albums van Saint Germain Des Pres Cafe staat wel lekkere shizzle tussen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Weather Report Tribal Tech Hadrien Ferraud Uzeb (cheesy maar goed) Petite Blonde Wel allemaal uit basliefhebberij opgerateld ![]() ![]() |
|
quote: Pastorius ![]() Laatst nog Palladium gespeeld, zo ongeveer het enige nummer van ze waar ik tabs voor kon vinden. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Zijn er aardig wat online te vinden en in de vele boeken nog meer ![]() Ook veel bladmuziek online tegenwoordig ![]() Edit: Maar dan zijn die andere bands die ik noemde je ook aan te raden. [Dit bericht is gewijzigd door niles op 08-07-2009 14:31] ![]() |
|
Waar valt FRANK ZAPPA onder? ![]() |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
hehe "genius" ![]() |
|
quote: Verschilt per cd. Eigenlijk zelfs per nummer. Het album Hot Rats is wel een jazzige plaat. ![]() |
|
quote: geniaal, zoek dat maar eens op. Heel cool genre. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Wooow, ik word hier redelijk van mijn stoel geschud door de selftitled van Naked City. Ik neem aan dat het ook een beetje onder 'Jazz' valt? ![]() |
|
quote: Gewoon, 'Zappa'. ![]() Net als wat Argh vraagt over Pat M. Hiromi Uehara / Sonicbloom; ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-08-2009 0:32] ![]() |
|
quote: Haha, nouja was opzoek naar wat soortgenoten van die shit... lekker zomers maar goed ik ga dan wel opzoek naar het genre "Pat M." Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: als Pat M. een subgenre is binnen jazz, valt pestilence daar dan ook onder? ![]() |
|
quote:hehe o ok hm lastig. mja.. jazz/fusion wel idd ![]() ![]() john scofield, al dimeola, john mclaughlin, allemaal op hun eigen manier ook van die gekk'n maar weer niet echt metheny, wel raakvlakken ![]() [edit]latin/jazz/swingende shizzle; check ook es michael camillo (piano) met horacio ("el negro") hernandez(of hernandes..) op drums.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-08-2009 18:16] ![]() |
|
Zodadelijk hierheen: http://www.muziekcentrum.nl/concert.aspx?concert=1245 ![]() ![]() |
|
quote:Fucking hell wat was dat gaaf! ![]() En voor de Pat M-fans: http://www.muziekcentrum.nl/concert.aspx?concert=1129 Ga ik denk ik ook wel bij zijn ![]() ![]() |
|
![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Hehehe. ![]() Ook vet. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |