|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hallo, ik ben mijn tas verloren op graspop, ik hoop dat er iemand hier iets meer weet... het was een zwarte tas met daarin: -tent -slaapzak -telefoon -t-shirt 'mangled' -trui 'collision' -korte legerbroek in beige -deo -tantpasta -2 gebrande cd's met een telefoon nummer... -enz als iemans hier iets meer van weet... graag even mailen naar mail@wagemanslottum.tmfweb.nl of bellen 0031 (0)77 4632070 |
|
Ik was ooit ook zo dom om vantevoren teveel te zuipen en 2 tassen bij de benzinepomp te laten staan... Eentje nog teruggevonden later trouwens... |
|
genaaid.. maar nee ik wete er niks van nee. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
zeker genaaid I am the 1%. |
|
tas pils gevonden maar die tas niet sorry |
|
quote:Mazzelaar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
tammi ik heb je helemaal niet gezien op graspop!!!! misschien ben je daarom voor straf je tas verloren |
|
niet gezien Red de fietsen de winter door. |
|
Kut he, maar je kan denk ik beter de organisatie mailen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
organisatie al gemaild en gebeld... maar krijg antwoord apparaat eraan... erg kut ja.. maar kan hier natuurlijk altijd proberen... en rebecca, ik heb jou wel gezien... je hoeft niet altijd de tong naar mij uit te steken... |
|
weinig kans dat je die terugkrijgt. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Grappig, ik heb net een tas gevonden met de volgende prullaria: -vluchtelingentent -sterk naar urine riekende slaapzak -telefoon -girlie van 'mangled; look I am a stupid fat cow' -gebreide trui 'collision of big tits' -onderbroek in beige met menstruatiestrepen -bleekmiddel -smeercreme -2 gebrande cd's met nummers van Rhapsody en Hammerfall... -enz Ritueel verbrand natuurlijk. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
[quote]Op 6 juli 2003 21:07 schreef bonobo het volgende: -onderbroek in beige met menstruatiestrepen quote] Gatverdamme |
|
quote: hehe zeg dat wel! lag een kerel in coma naast ik vroeg nog netjes moet je nog? hij zei niks dus ging uit van nee |
|
quote:Beetje een onweerbare man van zijn bier beroven, schandalig!!! |
|
quote: O o o, wat is die bonobo toch grappig mensen!! ahahahahaha |
|
quote: wat zou jij doen kerel |
|
quote:Ehh, ja... |
|
|
|
Collision, ik zou eerst eens die tas beschrijven, kleur, merk. Die tent ook, dat is altijd nuttige informatie. Verder heb je al gedaan wat je kon, organisatie contacteren is idd een goede oplossing, wie weet staat hij bij de lost and found. Hoe meer details dat je kunt geven van de buitenkant van je tas, des te gemakkelijker dat ze hem (mogelijk) zullen terugvinden. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 07-07-2003 0:10] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hoe kun je nouw een tas met een fucking tent verliezen? Ik weet niet hoeveel jij op had hoor. btw Rhapsody heerscht Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Een vergelijkbare situatie hebben we 3 jaar geleden op Wacken meegemaakt toen van een gast zijn tas gejat was met bier en wat kleren erin.. Op de dag dat we huiswaarts keerden, zagen we ineens iemand lopen met diezelfde tas met zelfs het naamlabel van die kerel er nog aan.. Dat heeft die gast dan ook geweten... |
|
quote: Oei.. heb je hem vermanend toegesproken Judge M.? Dit slaat nergens op. |
|
"Foei" |
|
LOL |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |