IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Het langverwachte blues topic Vorige pagina | Volgende pagina
B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 08-07-2003 0:48 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 13:28 schreef Phriar het volgende:
The Blues Brothers vond ik dan juist weer een enorm goeie film, maar ja smaken verschillen he?


Die film heb ik op dvd, en het is inderdaad een erg toffe film!


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 08-07-2003 0:58 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

"It's a hundred-and-three miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and... we're wearing sunglasses..."
"Hit it."


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 08-07-2003 11:42 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik dacht dat Crawling King Snake wel een cover was, van J.L. Hooker, maar Roadhouse blues dacht ik niet, The Alabama song wel trouwens:

Oh show me, the way to the next whiskey bar


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-07-2003 12:45 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

En the livin' blues heerscht ook ongeevenaard hard.




Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-07-2003 23:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 2:54 schreef Mutilator het volgende:
Hier ga ik heel ver in mee; ook de film Blues bros. roept een soortgelijke graftyfushekel op. Blues

Ha-ha, die film veroorzaakt bij mij moordneigingen ja... ik weet echt niet waarom, ik bedoel dat ik boos word over de een of andere sentimentele meukfilm okay, maar BB, werkelijk ongelooflijk, wat een buitengewoon irritante pleuriszooi.

Wel leuk om te zien dat ik daar niet de enige in ben echt waar, het is met afstand de meest irritante film die ik ooit gezien heb.


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 08-07-2003 23:08 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Bah The Blues Brothers... Idd OVENSSSSSSSSS

Maarre iemand nog Blues aanraders om mee te beginnen?

De enigste band die ik ken zijn Memo Gonzales & The Bluescasters (spelen ieder jaar hier op JAzz festival)


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 09-07-2003 10:54 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl



En concerten van Popa Chubby mis ik nooit, geweldige gast! Vreselijke dikke NYHC Bronx motherfucker met een veel te grote bek




[/quote]

Popa Chubby is zeker gaaf en dan zeker het instrumentale San Catri



Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 10-07-2003 19:11 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Wat vind je van de hele ouwe? Big Bill Broonzie of Lightning Hopkins, die generatie?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-07-2003 20:48 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Heb een paar van die Steve Ray Vaughan of hoe die ook moge heten gedownload, maar vind het echt 3x niks. Waardeloze slaapverwekkende troep


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 10-07-2003 21:25 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Stevie Ray is een hele goeie gitarist... welke nummers heb je van m dan?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-07-2003 23:38 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ener van een live opname, hij kan wel goed spelen, maar vind het nog steeds slaapverwekkend


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 11-07-2003 12:59 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Tsja...
Ooit George thorogood eens live horen spelen? Flink wat power

*bad to the bone....bu-bu-bu-bu-bu-bad!*


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-07-2003 13:00 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Kent iemand de North Mississippi Allstars ?


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 11-07-2003 13:02 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Nee, welke soort spelen die?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-07-2003 13:12 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Beetje southern rock/blues...wel lekker hoor...zag ze eens op Lowlands omdat ik op de volgende band stond te wachten...superband !


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 11-07-2003 13:20 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Cool, eens kijken wat ik dr van kan vinden.
Wat vind je van Muddy Waters? (hoe kon ik die vergeten?)
Ik zoek al tijden "Electric Mud". Wie heeft m en kan me dr eventueel een kopietje van draaien?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-07-2003 13:33 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Kan dit topic niet op een blues forum ofzo ?


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-07-2003 14:02 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Beetje onzin, gezien veel metal enorm blues-georiƫnteerd is...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-07-2003 14:04 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

So ?


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 11-07-2003 14:06 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Nou, laat maar jongen....lekker de oogkleppen ophouden, zou ik zeggen


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 8:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 19:26 schreef Phriar het volgende:
Zijn er hier nog liefhebbers van goede ouderwetse blues, de muzieksoort die eigenlijk aan de basis stond van de meeste moderne muzieksoorten en in eerlijkheid en simpele doeltreffendheid door weinigen voorbij kan worden gestreeft?

Mijn favoriete blues artiesten:

Leadbelly
Blind Lemon Jefferson
George Thoroughgood

en de koning: John Lee Hooker , may he rest in peace


Blues is mijn second most favoritestestestest genre

De koningen van de blues zijn voor mij:

De onovertroffen king of the delta blues singers: Robert Johnson.... Hellhound on my trail (de film Crossroads is overigens losjes op zijn 'verhaal' gebasseerd)

Stevie Ray Vaughn

Miles Davis (ja ik weet dat het 'officieel' eerder jazz dan blues is, maar ik vind hem zeker in dit rijtje thuis horen )

Louis Armstrong ...St.James's Infirmary

Muddy Waters

en idd ook John Lee Hooker

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 17-12-2003 8:56]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 17-12-2003 9:06 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Mijn interesse in muziek is met blues begonnen en die schijven vinden nog geregeld hun ingang hier.

Gisteren lag dit schijfje nog op: Bluestown vol.2 met o.a.:R.J. Mischo,James Cotton,The Electric Kings,Jimmie Vaughan, ...

De BB King, 'Live at San Quentin' speelt ook vaak. Ook blues/country kruisbestuivingen als The Brent Lee Band kan ik ferm smaken. Vooral in de zomer in de wagen, raam opengedraaid, elleboog op deur laten rusten, the road ahead fueled by some fine greasy blues ...

T'is verdomme de bakermat van de rock, hehe.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-12-2003 10:24 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 10:18 schreef Snaack het volgende:
En concerten van Popa Chubby mis ik nooit, geweldige gast! Vreselijke dikke NYHC Bronx motherfucker met een veel te grote bek

Popa Chubby HEERSCHT!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 17-12-2003 10:25 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Na ze eerst niet gezien te hebben omdat ik vroeg thuis moest zijn, daarna niet vanwege angina en ten slotte ook nog eens doordat ik niet wist dat ze optraden, ga ik nu eindelijk 9 januari naar een concert van Daniel Lohues & The Louisiana Blues Club!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-10-2004 16:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vrijdag naar Cuby & The Blizzards, gaan er hier nog meer mensen heen?


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen