IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Het langverwachte blues topic Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 08-06-2005 20:17 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Vandaag Robert Gray gekocht. Morgen even luisteren.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-06-2005 9:41 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Vanavond lekker rondslenteren op het blues festival. Hier en daar lekker een biertje erbij. En dan maar dromen dat je zelf ooit een keer een blues nummertje mag spelen in een kroeg.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-08-2005 17:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik heb Grip van Daniel Lohues & The Louisiana Blues Club nu een aantal keer gehoord, en vond het een toffe cd, maar nu ik Ja Boeh! op heb staan moet ik toch zeggen dat ik Grip me toch tegenvalt. Ik vind Ja Boeh! een stuk beter.

Ik ga 18 september wel naar het concert hier in Groningen.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 28-08-2005 17:34]


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-09-2007 11:16 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Voor de liefhebber van echte piano-blues: memphis slim.

Ik heb 1 album samen met Buddy guy en het album 'beer drinking woman'. Onnavolgbaar pianospel, alsof de man door de duivel bezeten is!! Dat in combinatie met een stem die recht in je ziel prikt. Altijd onmiddellijk kippenvel 'all over'!!! Check uit deze gast!!


Dear dirty delightful old drunken old days


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 21-09-2007 11:22 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht





Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 29-09-2007 18:22 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Blues Wire uit griekenland. Blues volgens het boekje
En uiteraard Paul Rodgers - Muddy Water Blues


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 04-07-2008 12:31 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-07-2008 19:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 juni 2005 19:04 schreef goblinjester het volgende:
Blues is sowieso heel geweldig. Discussie over de beste lijkt me onnodig. Dat is namelijk Stevie Ray Vaughan
Mee eens. Met Jeff Healey als goede 2de



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-07-2008 16:37 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-07-2008 16:40 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 juni 2005 19:04 schreef goblinjester het volgende:
Blues is sowieso heel geweldig. Discussie over de beste lijkt me onnodig. Dat is namelijk Stevie Ray Vaughan


Welke natuurlijk gewoon een enorme hendrix kloon was, maar goed.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2008 17:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Vaughn en Healey zijn natuurlijk goede muzikanten maar verre van de echte spirit van de blues. Robert Johnson, Johnny Copeland, Billie Holiday dat zijn echte blues legendes.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-07-2008 19:57 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Je vergeet Rory Gallagher

Hier, nog een mooie:



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 15-07-2008 7:48 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Afgelopen weekend Buddy Guy gezien op Bospop, godverdomme wat gaaf zeg! Ik heb niet zo heel veel met blues, maar dit was echt helemaal goed... 73 jaar oud, kerel zong recht vanuit zijn ziel! Als je je ogen dichtdeed zag je hem gewoon op zo'n schommelstoel op een veranda van zijn moerashuisje zitten...





Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Cees
Usericon van Cees
Posted 20-01-2009 21:53 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Vorig jaar BB King gezien, met ze laaste tour


The trend is dead.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-05-2009 12:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl



Goed bezig die Teeuwen



Silence
Usericon van Silence
Posted 28-05-2009 12:29 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-05-2009 12:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Van de week nog doorheen gefietst maar daar wordt een mens toch niet echt vrolijk van...



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 03-01-2010 23:09 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Net bij Top Gear als Star in a reasonably priced car, Seasick Steve:



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-01-2010 8:48 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Blues is erg goed te doen! Ik speel wel een beetje blues voor gitaarles, en dat is ook een van de redenen waardoor ik het ben gaan waarderen.

Stevie kan ik niet zo heel erg waarderen, elke keer als hij een rust in moet lassen voor mijn gevoel gaat hij nog minstens een maat te lang door met blues shredden. Dit verschilt wel per optreden (Ik ken 2 dvd's welke weet ik niet). Degene die dat in mijn ogen wel volledig juist krijgt is Joe Bonamassa met het nummer blues deluxe, en dan vooral deze:
http://www.youtube.com/watch?v=MzRYfhT6DxU

Verder ga ik vooral veel uit dit topic uitproberen!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-02-2010 22:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ben op zoek naar goeie gitaarblues! Tips?



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 21-02-2010 22:39 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht







[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 21-02-2010 22:40]


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2010 10:13 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

thanks, ik ga nu luisteren!



R.
Usericon van R.
Posted 22-02-2010 10:16 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Misschien niet blues to the core, maar ik ben een enorme THE DOORS fanaat! Weet er geen genoeg van te krijgen!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2010 12:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ook! Mooi sfeertje altijd.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2010 12:37 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

@ Digerdoden, ik ben iets meer van de ouwe negerts denk ik. Evengoed goed te doen! Bedankt.

Ik heb even die cd van memphis slim en buddy guy binnen gehaald om te horen of ik t wat vind. Dit is wel erg gaaf!



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen