|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
"Shadows Of Disgust Festival 12 oktober 2003 zal het 4e SHADOWOFDISGUST festival plaats gaan vinden. Wederom zal het worden gehouden in Popodium Iduna in Drachten. De bands die zullen spelen zijn oa.Hate Eternal, Severe Torture, Deeds Of Flesh en Dying Fetus Hier zullen nog 1 of 2 lokale bands aan worden toegevoegd. Meer info volgt. Bron: Shadows Of Disgust / Iduna Drachten" zie ook: www.shadowsofdisgust.nl |
|
Wat een kutbands. Sorry, mag niet reageren. |
|
Aan de line up kun je ook STOMA toevoegen.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
@ Ghoulliette: zit jij in de organisatie ofzo?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wel grappig dat er op de website niets staat. |
|
quote: nee ik ben de persoonlijke mascotte oja en medewerker [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 09-07-2003 14:48] |
|
het schijnt dat ik wel iets met dit festival te maken heb ... @Jenje... op SOD staat wel iets... de rest van de sites nog niet... deze show vervangt de show in Rijssen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: staat er wel joh, daar heb ik het zelf van af gecopy/paste |
|
DAN moet je wat aan de duidelijkheid van de site doen want het viel mij niet op. |
|
je lijkt trouwens een beetje op judge M. |
|
Kijk eens goed moppie ... en op mij subtitel .. |
|
quote: de laatste tijd zit ik daar nogal eens in de buurt, dus wellicht dat ik kom! |
|
"michìello" aha Judge M heet vast michiel |
|
quote: |
|
quote: YEP |
|
quote:The lady's gotta brain! |
|
ja maar die gebruik ik eigenlijk alleen voor SOD, heb zojuist even een uiztondering gemaakt. |
|
Ik ben er sowieso! 27 september spelen wij er trouwens zelf tijdens A Night of Emo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Drachten.. Jezus wat een teringeind.. Ik ga dezelfde package wel zien in de Baroeg of de Effenaar.... |
|
Aaaah jonge...nou daar gaat je kans om Arson en DMTR te ontmoeten !! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
hey en mij!!! |
|
Jaaaaa en jou ook....maar tegen die tijd zit je bij mij aan de ketting, dus You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Ik heb nog steeds een avond zuipen in Grunn tegoed van mijn waarde Lords of Metal collega Ferdi en als het zover is, licht ik u wel even in.. quote:Was je nou echt nog niet wakker afgelopen zondag? |
|
Goed, ik hoor het wel ! Let me know... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ja maar nogmaals dan |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |