|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 9 november Death Angel + support Zaal Open: 14.30 uur Aanvang: 15.00 uur Entree: 12 Willem II Den Bosch aanwezig zzz |
|
dat word weer gaaf http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Komen zo ook nog ergens anders in NL? |
|
In de Vera dacht ik zzz |
|
Cool wel een eind weg alleen! |
|
Ach.. Ze beginnen het te leren in de Willem II.. |
|
als ze in de vera komen ga ik daar wel heen stuk dichterbij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ja ook ernges in die tijd komen ze in Groningen kweet nog niet naar welke ik ga, 1 van de 2 dat wel! |
|
hoe kom je aan die info (van vera) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
HELL YEAH !!!! THUISWEDSTRIJD !!! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: ik hoorde het van iemand nu loop ik te zoeken op google maar ik vind niks ik zal het 's vragen vandaag |
|
W2 staat wel vermeld maar vera niks Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nee en helaas is er op de site van death Angel zelf ook geen tourschema ofzo te zien You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
nee waar dat op slaat alleen de eerste komende staan erop Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik zal eens gaan vragen bij de Vera via via... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
gewoon naar den bosch allen zzz |
|
quote:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!! Touché, pussycat! |
|
nog steeds zie ik niks over de vera staan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
alweer???? zo zie je ze nooit, en dan opeens zowat ieder half jaar! ik hoop wel dat ze voor dit optreden een nieuwe cd hebben uitgebracht. |
|
leuk, om te zien dat die ouwe bands t weer eens proberen, dat zie ik graag..... Nu de rest nog... |
|
Yep, geweldig, ik zal daar ook zijn. Al hoop ik dat dit stel spleetogen wel voor die tijd met een CD komt zodat ik alvast goed kan inbängen. Voor die tijd moet ik mij tevreden stellen met The Ultra Violence, Frolic Through the Park en Act III. KILL AS ONE!!!!!!!! Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: da zal wel lukken met die cd's |
|
mooi! een ouwe band, voor een fatsoenlijke prijs... 25 gulden is tenminste nog op te brengen... |
|
Toen ik keek wat er in de Vera kwam vond ik alleen het concert van Dying Fetus (en anderen) interessant en dat viel me toch wel tegen (ik had verwacht dat er daar wel vaker wat leuks zou spelen). Als ze in Groningen komen ben ik daar wel blij mee. |
|
Death Angel zal iig niet teleurstellen wat een geweldige live band! Het is dat ze zo ver weg spelen voor mij en ik ze al 2 keer gezien heb anders was ik erbij geweest! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |