|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
godverdefukkinghell mnah ik kom toch Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hehe succes! |
|
Greycloak! je kaartje ligt in de brievenbus! enjoy the show Bruce Banner |
|
Jeej tis morgen al Ik heb net 5 minuten geleden het laatste kaartje bemachtigd. Tis nu officieel uitverkocht . Lijstje maken??? -Possessedpacman Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
uiteindelijk alleen maar Darkane gezien, dat was wel leuk. volgens mij zag ik pil nog... Lilith iig gezien en gesproken. wat was de merchandise schandalig duur trouwens |
|
quote: Was jij er ook dan? Heb ik je helemaal niet gezien. Idd Pil en 1i1ith was er ook. En greycloak. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik kwam tijdens die hele slechte band voor darkane binnen, maar ben er dus maar even geweest. Heb jou ook niet gezien trouwens. volgende keer beter |
|
quote: *meld* ik ben er morgen ook bij |
|
Sporty is ziek, gvd. Voor Jan lul een kaart gekocht... Touché, pussycat! |
|
Ik post dit misschien wat vroeg, maar is er iemand die mij de setlist kan vertellen? Zou graag een overzichtje hebben de nummers die ze spelen. cheers A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: 'k heb je gisteren anders niet gezien... :p Moest je vandaag komen, ik kan misschien wel iets regelen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Kijk uit naar een gast van 2 meter 5 met een bizar grote pentagram om zijn nekje en uiteraard een lange leren jas/ Doe mij een lol en meld je ff als zmmer zijnde Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik ben ongelooflijk slecht in mensen herkennen.. Maar u mag altijd zelf even goeiedag komen zeggen aan het blondje dat zich met haar camera midden in de moshpit bevindt.. Gisteren ben ik vol blutsen en builen eruit gekomen.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 09-11-2003 12:06] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:is goed. Op zoek naar de moshpit. Wie weet bump ik wel tegen je op Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik ga ff ontbijten en stap om 1 uur op de trein. Ben om kwart voor 2 in Den Bosch. Alaaf en wellicht zien we elkaar daar nog Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: ik ben te herkennen aan eh hm blond haar vooraan |
|
Dan zijn we met zijn tweeën.. Ik ben dat blondje dat tijdens Darkane volledig uit haar dak gaat.. Alhoewel zal er niet veel bangen meer bijzijn.. Heb een superstijve nek na gisteren.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Een jezus-shirt (pure faith) en een rugzak met memo-recorder en digitale camera i.v.m. interview-verplichtingen met de headliner Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: hee, hier nog een! heb uberzin in Darkane! kom ik je vast daar wel tegen |
|
wat foto's uit de biebob! |
|
hehe gaaf! en je hebt je ouwe nickname weer terug zie ik |
|
gelukkig wel ja! was iets raars misgegaan mijn password was gewist ofzo..npuo ja het is weer gefixed! was een HEEL vet concert al zal hun concert in 2002 in de Effenaar altijd onovertroffen blijven! |
|
Ik kon helaas nie..... maar t no mercy fest optreden van hun, heeft me maanden heel goed gedaan........ |
|
zou morgen of vanavond de foto's van vera ff posten. het was echt geweldig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |