|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, das Frank Die is echt zowat bij elk concert. |
|
quote: Idd, je komt hem zelfs op Wacken tegen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Inderdaad KNARF noemen we hem hij is al jaren een mede maniac van me HAHAHAHA! hij is een beetje gek maar altijd lache! het was super gezellig idd al was het jammer dat je er niet bij was Aris! |
|
Death Angel in Antwerp 8/11/03: MNEMIC: was OK, but too much of a Fear Factory clone imo. MYSTIC PROPHECY: I skipped. DISBELIEF: pleasantly surprised by this band. Almost hypnotizing and yet heavy riffing, with good (slightly unusual) vocals. DARKANE: still not my cup of tea, little brother of The Haunted if you ask me, bleh. DEATH ANGEL: The return of Death Angel is pure bliss! The sound was fekkin' awesome. The crowed loved DA and DA loved them back for 2 hours. Impeccable show and the best I've seen this year! A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Ik heb wel een beetje spijt maar achteraf kon ik toch niet, ik had al wat staan. Ik haal de schade bij Overkill wel in I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
hehe twas erg gaaf! Darkane; rest van support was eigenlijk niks, behalve gitarist van Mnimic mwah eerste bandje was 1 nummer leuk Death Angel speelde fanatiek, strak etc, maar setlist vonk tegenvallen, wat mee rouwe shit as in Ultra Violoence had zeker niet verkeerd gevallen maar, leuke avond! (aldus mijn nek) leuk Sharteel ontmoet te hebben en Vampire John zag ik nog, rest niet gezien hehe |
|
heel erg gezellige middag/avond dat zeker! maar death angel viel me nogal tegen, op cd kan ik de 2e en 3e cd zeer goed pruimen, maar live.. ging me irriteren zeg ik wilde verdomme nrs van the ultra violence! die kwamen dan ook uiteindelijk wel maar toch. 1e band was een stevige power metal band, was best goed. band daarna vreselijk slecht. 3e band even wezen eten. en darkane vind ik ook een rukband zeg, wat een saaie nikszeggende stem heeft die gast, bah! die gast van death angel mag btw na 1 max 2 keer ook wel ophouden met slijmen over hoe leuk het in holland wel niet is.... naja het was gezellig iig http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: interessant hoor zo in het engels, maar heeft het ook een doel? Die band voor Darkane dat was dus mystic prophecy? dan vond ik die dus behoorlijk erg saai. en je bent vast niet naar LOA geweest, want dat was namelijk dé show van het jaar. |
|
yup, ook naar LOA geweest, erg vet Satyricon en Anglagard behoren ook tot de beste optredens die ik dit jaar bezocht heb. Maar Death Angel was AF! Sorry als de show tegenviel in NL, maar het was supervet in de Biebob. Geluid was perfect. Ook de 2 nieuwe nummers waren erg gaaf. En ik snap niet hoe een DA- setlist kan tegenvallen A black heart can only find beauty in darkness. |
|
ik heb ze vorig jaar op dynamo open air gezien, dat was toen erg gaaf. |
|
Ik heb eigenlijk alleen maar Death Angel gezien; rest was ik meer bezig met buurten en zo... nou ja, in ieder geval hoop ik deze week het interview met Mark Oseguada te publiceren; en het een-na-laatste nummer was nieuw: Five Steps to Freedom... Voor de rest toch aardig wat Ultra-Violence spul gehoord hoor (mede aan mijn nek te merken), en daarna nog even thuis (200 meter van de W2) met een paar oude maten er een oude metal avond van gemaakt... Het was weer genieten met Death ANgel! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
In de Biebob speelden ze nochthns bijna heel "the ultra violence" mistress of pain Thrashers Voracious souls Kill as one The Ultra Violence Evil Priest heb ik allemaal gehoord...en volgens mij staan er maar 8 nummers op die plaat..... LOA..vond ik vroeger wel aardig...maar geef mij Death Angel maar! |
|
quote: Klopt ja, dat was zeker gaaf Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
het nieuwe spul wat ze lieten horen was ook niet mis Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: En dan toch blijf ik er bij dat het niet kon tippen aan een dag eerder in de Effenaar gisteren trouwens ook niet |
|
quote: hehe klopt, eigenlijk speelden ze veel van Ultra Violence, maar toch waren dr een aantal nummers die ik maar niks vond, vooral van Act III |
|
Ik ben ook meer een liefhebber van de eerste twee platen hoor HAHAHAH, old school! maar toch kan ik act IIwel waarderen al zijn sommige nummers me ook te funky en te mid tempo...maar goed ik vind het geen slechet plaat! En daar we 6 nummers van teh ultra violence kregen hoor je mij niet klagen! Thrashers was natuurlijk wel het hoogtepunt! |
|
Vond Mystic Prophecy zeer goed spelen. Jammer dat ze als eerste band waren. Mnemic was vet, en Disbelief vond ik tegenvallen. Darkane kwam ik eigenlijk voor (en Death Angel uiteraard). Darkane speelde echt geweldig. Jammer dat ze na 25 minutjes al klaar waren. Heb later nog met ze staan lullen en ben in het beizt van een gesigneerd drumstokje wat hij nog voor me is gaan zoeken. Death Angel speelde goed. Het klonk lekker en was beter dan verwacht. Jammer dat het publiek zo lang deed om op gang te kome. Al met al een zeer leuke middag/avond gehad. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
jaja ze speelden die nummers van de 1e plaat ook wel, maar de rest viel me gewoon tegen hehe http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Dat is op een of andere manier altijd zo in de Willem2; een prestatie als je daar de boel in beweging krijgt, en dat is DA gelukt Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: je bent dat kort instrumentale nummertje vergeten. Ik was ook in Biebob en mijn nek doet nog zeer. ze hebbnook thrd floor gespeeld, samen met thrashers, mistress of pain en voracious souls m'n favoriet. Het was echt heel erg goed, en de twee nieuwe nummers waren veelbelovend. Dat wordt volgend jaar genieten met nieuwe exodus en death angel cd's ps: hobb's angel of death nog gescoord in de cd zaak bij Biebob |
|
Oh ja, voor ik het vergeet. Van de week hoop ik het interview met Mark Oseguada online te hebben, en zet ik er lekker wat foto's bij van DA (mijn eerste digitale foto's, hahaha) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Oeh, die is gaaf! Het debuut of die latere plaat (damn, kan écht even niet op de namen komen)? Ik, Wil Schuurman |
|
ja ze hadden inderdaad een soort reissue van die plaat staan ja voor 15 EURO heel vet iderdaad! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |