IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Meer bewijs dat Amerikanen geschift zijn, moeder laat kinderen alleen in een auto terwijl het buiten 40 graden is. Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-07-2003 10:27 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 10 juli 2003 10:22 schreef campske666 het volgende:
Dat ligt eraan welke achterlijke moslim zijn plaats gaat innemen.


daar heb je helemaal gelijk in, laten we jhopen dat er een verlicht iemand aan de macht komt, maar met al die Sji'ieten zal dat wel niet zo snel gebeuren......



campske666
Usericon van campske666
Posted 10-07-2003 10:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 10:27 schreef enforcer het volgende:
daar heb je helemaal gelijk in, laten we jhopen dat er een verlicht iemand aan de macht komt, maar met al die Sji'ieten zal dat wel niet zo snel gebeuren......


Eigenaardig dat in een regio waar de zon zoveel schijnt er zo goed als geen verlichte zielen rond-lopen...
Maakt ook allemaal geen reet uit, die zandbak is al 2000 jaar een bron van problemen, en dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2003 10:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het is inderdaad geen bewijs, maar wel weer een nieuw argument. Één van de duizenden argumenten die de stelling ondersteunen dat Amerikanen het domste volk ter aarde zijn.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 10-07-2003 10:47 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

aargh levend uitgebrand worden lijkt me vreselijk zeg


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-07-2003 10:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-07-2003 10:55 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik begrijp het, Enforcer, als je stelt dat er een soort heksenjacht aan de gang is op alles wat Amerikaans is. Als je enkele van de Amerika-topics doorleest (aardig wat leesvoer), zul je ongetwijfeld begrijpen dat een deel van de afkeer die geuit wordt, zeker niet onterecht is. Maar dat rechtvaardigt, zoals je al terecht opmerkte, niet dat hieruit conclusies worden getrokken over alle Amerikanen.

Wat vooral niet uit het oog verloren moet worden, is dat de "situaties" waarvoor Amerika meent nu de oplossing te moeten bieden, veelal door datzelfde Amerika tot stand gebracht en in stand gehouden zijn. Daar heeft men het echter wijselijk niet over, doet net of het de goedheid zelve is en stelt botweg dat alle middelen geoorloofd zijn om wrede tirannen uit de weg te ruimen. En dat terwijl juist de VS in die landen waar ze ingrijpen als mede-veroorzaker van de situatie een morele verplichting zouden moeten hebben om op een andere manier tot een oplossing te komen of op zijn minst een deel van de verantwoordelijkheid (schuld) op zicht te nemen.

Toch nog even kort over WOII. Natuurlijk is het fijn dat de Amerikanen geholpen hebben ons te bevrijden. Maar dat wil niet zeggen dat we ze daar eeuwig dankbaar voor hoeven te zijn of alles maar moeten pikken wat ze uitvreten. Bovendien zijn we niet alleen door de Amerikanen, maar ook door de Canadezen, de Britten, de Polen en de Russen (en ik vergeet er vast nog wel een paar) bevrijd. Dus die theorie dat we nu allemaal Duits hadden gesproken, stuit zeer terecht op de nodige kritiek.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 10-07-2003 10:57]


Touché, pussycat!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-07-2003 11:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 juli 2003 1:45 schreef B6R6A6M het volgende:
Je laat kinderen geen vijf uur lang in de auto zitten en al helemaal niet met een temperatuur van 40 graden. Dat had zij ook wel kunnen bedenken, al is ze Amerikaans.

quote:
Op 10 juli 2003 1:47 schreef Midnight het volgende:
net als ik denk dat ze niet achterlijker kunnen worden, verbazen ze me weer met iets nieuws...

quote:
Op 10 juli 2003 9:11 schreef Vampie het volgende:
Helas gebeurt dat niet alleen daar...


lees die tekst nog eens..?


Je moeder.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-07-2003 11:06 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

eh... -> ovens



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-07-2003 11:11 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 10:55 schreef Sporty Voleg het volgende:
......
Toch nog even kort over WOII. Natuurlijk is het fijn dat de Amerikanen geholpen hebben ons te bevrijden. Maar dat wil niet zeggen dat we ze daar eeuwig dankbaar voor hoeven te zijn of alles maar moeten pikken wat ze uitvreten. Bovendien zijn we niet alleen door de Amerikanen, maar ook door de Canadezen, de Britten, de Polen en de Russen (en ik vergeet er vast nog wel een paar) bevrijd. Dus die theorie dat we nu allemaal Duits hadden gesproken, stuit zeer terecht op de nodige kritiek.


Mee eens, zonder die Ami's had het misschien wat langer geduurd, meer niet.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-07-2003 11:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

lijkt zeer veel op een bericht van een jaar terug ongeveer, toen liet een moeder twee kinderen van nog iets jongere leeftijd met zo'n zelfde temperatuur 3 uur in een auto zitten (zonder ramen open) terwijl ze naar de kapper was ... ! .. sick , weer twee doden dus.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-07-2003 11:16 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 10 juli 2003 10:37 schreef Jenje het volgende:
Het is inderdaad geen bewijs, maar wel weer een nieuw argument. Één van de duizenden argumenten die de stelling ondersteunen dat Amerikanen het domste volk ter aarde zijn.


Wat een ongelofelijk DOM en ARROGANT statement!

Kom maar eens met goede terzakedoende argumenten, waarom deze bewering juist zou zijn, en waarom de Amerikanen het domste volk ter wereld zou zijn!

Sla een willekeurig boek open met wetenschappelijke ontwikkelingen, uitvindingen etc. en je vindt genoeg argumenten die jouw bewering compleet met de grond gelijk maken!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2003 11:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 11:16 schreef enforcer het volgende:
Wat een ongelofelijk DOM en ARROGANT statement!

Kom maar eens met goede terzakedoende argumenten, waarom deze bewering juist zou zijn, en waarom de Amerikanen het domste volk ter wereld zou zijn!

Sla een willekeurig boek open met wetenschappelijke ontwikkelingen, uitvindingen etc. en je vindt genoeg argumenten die jouw bewering compleet met de grond gelijk maken!
Damn, ben je zelf Amerikaans ofzo?

Lees je de krant ofzo niet?
Lees je niet hoe de Amerikanen zichzelf het belangrijkste van de wereld vinden?
Dat zij vinden dat het hun plicht is om alle landen van de wereld een maatschappij als de Amerikaanse te brengen?

Wetenschappelijke ontwikkelingen komen ook meer dan genoeg uit andere landen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-07-2003 11:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 11:16 schreef enforcer het volgende:
Wat een ongelofelijk DOM en ARROGANT statement!

Kom maar eens met goede terzakedoende argumenten, waarom deze bewering juist zou zijn, en waarom de Amerikanen het domste volk ter wereld zou zijn!

Sla een willekeurig boek open met wetenschappelijke ontwikkelingen, uitvindingen etc. en je vindt genoeg argumenten die jouw bewering compleet met de grond gelijk maken!


Men vergeet ook nog wel eens dat er in de verenigde staten een kleine 300 miljoen mensen wonen, dat is dus bijna 20 keer zoveel als in Nederland.. waar veel mensen zijn zijn ook veel domme mensen, maar gemiddeld.. ach .. ik ben arrogant genoeg om te denken dat Nederlanders over het gemiddelde genomen intelligenter/wijzer zijn dan Amerikanen .. maar om die laatste groep nou meteen het domste volk ter wereld te noemen gaat vrij ver denk ik..


Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 10-07-2003 12:58 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

Maar als ik even weer de topic mag redden, hoort dit niet meer in thuis.


Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 10-07-2003 13:23 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

wow, dat gaat lekker hier...

Ik had inderdaad voor een andere topictitel moeten kiezen.

Ik probeer ten zeerste om niet anti-amerikaans te zijn maar dat is verdomde moeilijk naar alle gebeurtenissen in de wereld de laatste tijd.

Waar ik wel van overtuigd ben is dat Amerikanen over weinig relativerings vermogen beschikken (jaja dat is generaliseren maar hoe moet ik het dan zeggen?). Alles wordt in dat land gelijk in de extremen getrokken. En het nationalisme in dat land vind ik eng. Iedere morgen het volkslied zingen voor de vlag, media die naar propaganda en hersenspoeling riekt...

Wat ik niet uit kan staan van de Amerikanen die ik online ken is dat ze zo weinig afweten van de wereld om hen heen. Als ik vraag wat ze van mijn land weten, wat ze uberhaupt van Europa weten... komen ze met klompen, weed en voetbal op de proppen. Soms halen ze Nederlands en Duits nog door elkaar. Een Amerikaan dacht zelfs dat Nederland Scandinavisch was (quote: you Scandinavians are all the same!)
Toen ik ooit in een chatbox zei (naar herhaaldelijk gescheld op Europa) dat ze hun roots in het oude continent niet moesten vergeten (bijna iedere Amerikaan heeft wel een Europese voorouder) werd ik voor alles wat vies en vuil is onderuit geschoffeld.

Amerika moet van die grootsheidswaanzin af. Bovendien mogen ze eerst in eigen land wel eens orde op zaken stellen.


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-07-2003 13:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 13:23 schreef Midnight het volgende:
wow, dat gaat lekker hier...

Ik had inderdaad voor een andere topictitel moeten kiezen.

IDD

quote:

Wat ik niet uit kan staan van de Amerikanen die ik online ken is dat ze zo weinig afweten van de wereld om hen heen. Als ik vraag wat ze van mijn land weten, wat ze uberhaupt van Europa weten... komen ze met klompen, weed en voetbal op de proppen. Soms halen ze Nederlands en Duits nog door elkaar. Een Amerikaan dacht zelfs dat Nederland Scandinavisch was (quote: you Scandinavians are all the same!)


Net zoals een gemiddelde European zeer weinig van Amerika en andere landen afweet. De stereotypes dat de meeste europeanen over de Amerikanen hebben zijn voor hun daar net zo belachelijk als de klompen, weed en voetbal stereotypen die jij noemt. Wat hun topografische kennis betreft denk ik dat je dat hier net zo treft. Hoeveel van jullie weten wat de hoofdstad is van de staat New York of California? Toch twee van de grootste staten die op globale schaal waarschijnlijk 'belangrijker' en zeker groter zijn dan menig Europees land (en niet stiekem Googlen!!!! ) En probeer eens aan iemand uit te leggen dat Washington staat iets heel anders is dan Washington D.C.

Daarnaast is het denk ik handig om te herinneren dat de VS zo groot zijn dat je iemand daar zeer bereisd kan noemen als hij zijn eigen land goed verkend heeft. En kom niet met het: het is maar een land zinnetje. Er is meer geografisch en cultureel verschil tussen Mississippi en California dan tussen de meeste Europese landen. Hier praat ik enigszins uit ervaring aangezien ik zelf inmiddels pakweg 40 staten heb afgereisd en in twee gewoond (Illinois en Michigan).

quote:

Amerika moet van die grootsheidswaanzin af. Bovendien mogen ze eerst in eigen land wel eens orde op zaken stellen.


Tsja, als ze naar Eritrea of Bosnië of Kosovo (waar geen enkel financiël gewin te behalen valt) gaan hoor je niemand klagen (bahelve sommigen die dan zeggen dat ze eerder hadden moeten ingrijpen) als ze Irak aanpakken hebben ze opeens last van grootheidswaanzin. Beetje krom, vindt gij niet?

Orde op zaken in eigen land? Ze hebben minder werkloosheid dan Europa. Ze hebben goede infrastructuur en opleidingen. Mensen leven er goed. Bovendien zijn er vooralsnog meer immigranten in de VS dan emigranten....hoe zou dat komen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-07-2003 19:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Hey Enforcer, ik ben het nu niet geheel met je eens vriend. Kijk, die uitspraken over amerikanen slaan natuurlijk niet op iedereen. Daar wonen ik weet niet hoeveel mensen en daar is uiteraard een grote mate van variatie in aanwezig. Maar de tendens in amerika is toch wel die van ongelooflijke zelfingenomenheid. En daar kunnen ze niks aan doen. Van jongs af wordt op school iedere dag de "pledge of allegiance" afgelegd. Eigenlijk is dat puur hersenspoeling. Wij zijn daar toch een stuk nuchterder in naar mijn mening. En zo zijn er nog wel meer verschillen die wij als storend opvatten. Zo is het nu eenmaal, dat vinden ze van ons ook(Amerikanen zijn fransen-haters, grofweg gezegd)

en wat de tweede wereldoorlog betreft.Ik zelf denk dat voor de amerikanen een belangrijke motivatie voor onze bevrijding was om te voorkomen dat het communisme te veel invloed in Europa kreeg. Dat hebben ze echt niet gedaan omdat we zo zielig waren. Dan waren ze er al eerder gekomen.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-07-2003 19:45 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 13:43 schreef Chelman het volgende:
Orde op zaken in eigen land? Ze hebben minder werkloosheid dan Europa. Ze hebben goede infrastructuur en opleidingen. Mensen leven er goed. Bovendien zijn er vooralsnog meer immigranten in de VS dan emigranten....hoe zou dat komen?
Omdat de landen om de VS heen nog verrotter zijn (behalve Canada dan).


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 10-07-2003 19:50 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Had het artikel gezien op nu.nl. Echt weer amerikaans zoiets.... echt triest. Wat meen je door wat voor een hel die kinderen zijn gegaan voordat ze het loodje legden.




Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 10-07-2003 19:58 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Boeien.........



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2003 20:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 19:50 schreef Bonnie het volgende:
Had het artikel gezien op nu.nl. Echt weer amerikaans zoiets.... echt triest. Wat meen je door wat voor een hel die kinderen zijn gegaan voordat ze het loodje legden.
die hel heeft mijn pizza ook doorstaan ..


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-07-2003 20:15 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 20:02 schreef Jenje het volgende:
die hel heeft mijn pizza ook doorstaan ..
Mijn ook


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2003 20:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 20:15 schreef Iskariot het volgende:
Mijn ook
Hij heeft een mooie uitvaart gekregen.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-07-2003 20:21 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 20:17 schreef Jenje het volgende:
Hij heeft een mooie uitvaart gekregen.

Nou, die van mij was nog redelijk goed eetbaar toen de hel uit ging


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 10-07-2003 20:44 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:


Net zoals een gemiddelde European zeer weinig van Amerika en andere landen afweet. De stereotypes dat de meeste europeanen over de Amerikanen hebben zijn voor hun daar net zo belachelijk als de klompen, weed en voetbal stereotypen die jij noemt. Wat hun topografische kennis betreft denk ik dat je dat hier net zo treft. Hoeveel van jullie weten wat de hoofdstad is van de staat New York of California? Toch twee van de grootste staten die op globale schaal waarschijnlijk 'belangrijker' en zeker groter zijn dan menig Europees land (en niet stiekem Googlen!!!! ) En probeer eens aan iemand uit te leggen dat Washington staat iets heel anders is dan Washington D.C.


Nu hou ik wel van een beetje topografie en inderdaad niet iedereen in Europa weet dat Sacramento de hoofdstad van Californie is maar dat is ook niet zo nodig voor een Europeaan om dat te weten. De Amerikaanse regering zetelt in Washington D.C.

quote:


Tsja, als ze naar Eritrea of Bosnië of Kosovo (waar geen enkel financiël gewin te behalen valt) gaan hoor je niemand klagen (bahelve sommigen die dan zeggen dat ze eerder hadden moeten ingrijpen) als ze Irak aanpakken hebben ze opeens last van grootheidswaanzin. Beetje krom, vindt gij niet?


Het is een feit dat het ingrijpen in Kosovo absoluut een verbetering in de situatie opleverde. Echter ze hadden daar wel de medewerking van de Albanese guerilla's (U C K?) nodig. Werden dezen opgepakt door de U.N. werden ze weer vrijgelaten op last van de U.S. Deden de Amis dat niet zorgden de guerilla's weer voor rotzooi.

En niet altijd zorgden de Amerikanen voor verbetering. In Granada bijvoorbeeld of in Chili (Pinochet). En de Taliban werden bewapend door de Amerikanen in de strijd tegen de Sovjets net zo als Irak toen deze in oorlog was met Iran.
Nadat Saddam Hoessein de Koerden bestookte met gifgas, ontkende de U.S. dat dit gebeurd was, ondanks alle bewijslast. (Ook Bolkestein ontkende dit.)

quote:
Orde op zaken in eigen land? Ze hebben minder werkloosheid dan Europa. Ze hebben goede infrastructuur en opleidingen. Mensen leven er goed. Bovendien zijn er vooralsnog meer immigranten in de VS dan emigranten....hoe zou dat komen?


Je vergeet dat er in Miami zo'n 30% onder de armoedegrens leeft. Dat een niet (blanke) Amerikaan voor het zelfde werk minder wordt betaald. Dat er in New York 30.000 mensen (15 en ouder) op straat leven.

Het is absoluut waar dat de wereld niet zonder een super mogendheid kan.
Echter Amerika moet met dit ook zijn verantwoordelijkheid nemen, ook als er landen niet met hun beleid eens is. (De opdracht aan een Duits bedrijf om het Pentagon te schilderen is in de prullebak verdwenen na een oproep in de Senaat.)
De vlag stond altijd voor "Law and Justice for All" Niet voor alle Amerikanen maar "for ALL) Dat vergeten ze een beetje. Het is nu "Ben je niet voor ons DAN ben je tegen ons" en "De vijand van mijn vijand is mijn vriend".


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen