IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Meer bewijs dat Amerikanen geschift zijn, moeder laat kinderen alleen in een auto terwijl het buiten 40 graden is. Vorige pagina | Volgende pagina
Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-07-2003 22:00 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

"Liberty and justice for all," toch?


Touché, pussycat!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-07-2003 22:06 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 10 juli 2003 11:20 schreef Jenje het volgende:
Damn, ben je zelf Amerikaans ofzo?

Lees je de krant ofzo niet?
Lees je niet hoe de Amerikanen zichzelf het belangrijkste van de wereld vinden?
Dat zij vinden dat het hun plicht is om alle landen van de wereld een maatschappij als de Amerikaanse te brengen?

Wetenschappelijke ontwikkelingen komen ook meer dan genoeg uit andere landen.



Ik ben geen Amerikaan maar ik ken er wel veel toevallig, laat ik zeggen dat ik dagelijks contact met ze heb!

En laat ik zo zeggen dat ze daar veel minder boers en minder ongemanierd met mensen omgaan dan hier, en dat o.a. de klanten service daar op een niveau staat waar we hier alleen maar van kunnen dromen.

En als jij alles gelooft wat in de krant cq. de pers staat, tja dat kan ik ook niet helpen.

Laat ik het zo zeggen de kranten hier in nederland laten ook de zaak van een kant zien, ik wil het nog net geen propaganda noemen, maar eenzijdig si het wel.

De tendens is op het ogenblik behoorlijk anti amerikaans, alleen omdat ze een suffe president hebben, OK dat ben ik met iedereen eens.

Maar het blijft het machtigste land ter wereld, en kijk eens wat er van een dergeljike macht allemaal verwacht wordt wat een rol z'n land speelt in de wereld economie, het is makkelijk lullen voor ons als onbeduidend landje.

Kritiek hebben op zo'n land is makkelijk, want natuurlijk nemen ze niet altijd de juiste beslissing, maar dan zeg ik op mijn beurt zou nederland het beter doen zouden we in hun schoenen staan, zo ja dan hebbenwe pas recht van spreken.

Vooralsnog beschouw ik veel amerikanen als hele vriendelijke mensen die het bovendien erg goed op hebben met o.a. Nederlanders, en die ook niet achter alles staan wat meneer Bush uitkraamt (hij kraamt niet ALLEEN onzin uit overigens).

Amerikanen hebben veel meer besef van patriottisme, en daar is in principe niets mis mee, misschien opntbreekt het ons daar wel een beetje aan, zij pakken ten miste wat aan als er iets moet gebeuren voor hun land.

hier steekt iedereen zijn kop in het zand en kijkt de andere kant op.

Dat de Amerikanen daarmee in onz ogen af en toe een beetje doorschieten, tja, dat is onderdeel van hun levenswijze cq. cultuur (ja ook amerika heeft een cultuur).

Ik vind het walgelijk om hier de hele anti tendens te zien, en helemaal ariogante opmerkingen over het domste volk ter wereld etc.

Waarschijnlijk zijn een hoop forumleden ontzettend gebaat bij medicijnen die ontwikkeld zijn in de US, wat dacht ja van penicilline etc etc....in 1935 stierven er hier nog mensen door het ontbrekene van medicijnen waar we nu niet eens meer bij stilstaan dat ze ooit ontwikkeld zijn.

Nee, ik vrees dat ons kikkerlandje het echt aflegt bij een land als de US qua bjidrage aand belangrijke cq wtenschappalijke ontwikkelingen, en da's helemaal niet erg maar vertel dan niet dat z dom zijn.

Volgens mij wordt er teveel naar Jerry Springer en dergelijke ongelofelijk stereotype talkshows gekeken door sommige forumleden, en ja als je je mening daarop baseert kan ik dergelijke uitlatingen begrijpen!



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-07-2003 22:14 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 10 juli 2003 19:37 schreef attila_de_hun het volgende:
Hey Enforcer, ik ben het nu niet geheel met je eens vriend. Kijk, die uitspraken over amerikanen slaan natuurlijk niet op iedereen. Daar wonen ik weet niet hoeveel mensen en daar is uiteraard een grote mate van variatie in aanwezig. Maar de tendens in amerika is toch wel die van ongelooflijke zelfingenomenheid. En daar kunnen ze niks aan doen. Van jongs af wordt op school iedere dag de "pledge of allegiance" afgelegd. Eigenlijk is dat puur hersenspoeling. Wij zijn daar toch een stuk nuchterder in naar mijn mening. En zo zijn er nog wel meer verschillen die wij als storend opvatten. Zo is het nu eenmaal, dat vinden ze van ons ook(Amerikanen zijn fransen-haters, grofweg gezegd)

en wat de tweede wereldoorlog betreft.Ik zelf denk dat voor de amerikanen een belangrijke motivatie voor onze bevrijding was om te voorkomen dat het communisme te veel invloed in Europa kreeg. Dat hebben ze echt niet gedaan omdat we zo zielig waren. Dan waren ze er al eerder gekomen.


Tja, je kan overal wel wat achter zoeken natuurlijk, het akn ook zijn dat de amerikanen ons gewoon wilden helpen tegen het nazisme, er zjin vele theorieen.

Trouwesn wees blij, onder stalin hadden we het nog slechter gehad dan onder Hitler, zeg wat je zeggen wil maar de Amerikanen zijn netjes weggegaan toen ze ons bevrijd hadden!

Ik weet zeker dat de gewone soldaat destijds gewoon wilde helpen de bevolking te bevrijden, en wat de heren politici alleemaal voor motieven haddem who cares, net alsof onze politici allemaal zo zuiver zijn!

En dat de amerikanen meer vaderlandsliefde aangeleerd krijgen kun je als een slecht ding zien, maar ook als een goed ding, ik vid dat het hier wel eens ontbreekt aan enig besef, en dat begint al bij het feit dat de meeste hollanders geen fuck afweten van hun eigen geschiedenis, dat is gewoon triest...




eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 10-07-2003 23:47 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Wat een stom mens, het is zowiezo stom om zulke jonge kinderen alleen te laten voor 3 uur.


grrr


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 11-07-2003 0:59 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Orde op zaken in eigen land? Ze hebben minder werkloosheid dan Europa. Ze hebben goede infrastructuur en opleidingen. Mensen leven er goed. Bovendien zijn er vooralsnog meer immigranten in de VS dan emigranten....hoe zou dat komen?


er is pas geleden een lijst uitgekomen van landen waar het het beste leven was (sociaal, inkomen, welzijn, etc.) De top 5: Noorwegen, Ijsland, Zweden, Australie, Nederland... Ik zou eens na moeten zoeken waar the USA staat....


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 11-07-2003 1:01 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Het gedeelte van Nederland waar ik woon is trouwens bevrijd door de Schotten...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 11-07-2003 1:02 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 1:01 schreef Midnight het volgende:
Het gedeelte van Nederland waar ik woon is trouwens bevrijd door de Schotten...


Wanneer?
En toen?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 11-07-2003 1:03 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 1:02 schreef No Nonsense het volgende:
Wanneer?
En toen?


En toen kwam er Amerikaans geld (of bedoel je dat niet?)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 11-07-2003 1:04 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht



Gedeeltes van Noord-Brabant, WO2.. en daarna werden er heel wat kindjes geboren die half Schots waren...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-07-2003 1:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik woon in enschede, die domme Amerikanen dachten dat dat Duitsland was en hebben het gebombardeerd.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 11-07-2003 1:10 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Het heeft tot 1947/48 geduurd voordat er inderdaad het idee gelanceerd werd om Europa financieel bij te staan. Het zogenaamde Marshallplan.
Het vaste land bedoel ik dan.... Engeland heeft dit dus niet gekregen. Waarschijnlijk vanwege de Lend/leasepact tussen Gr. Brittanie en Amerika.

Het voornaamste doel was echter het opkomende Communisme in de kiem te smoren en dat, toch ook, de Amerikaanse opinie zich begon te roeren omdat ook bij hun de berichten doordrongen dat er in Europa echt hongersnood heerste.

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 11-07-2003 1:12]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-07-2003 9:49 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 1:01 schreef Midnight het volgende:
Het gedeelte van Nederland waar ik woon is trouwens bevrijd door de Schotten...
Grootste deel van Nederland is geloof ik ook bevrijd door niet-Amerikanen (geloof voornamelijk Canadezen).


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 11-07-2003 9:52 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Amerika is gewoon kut


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2003 9:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 9:52 schreef grindcore het volgende:
Amerika is gewoon kut


Het is altijd fijn om een goed onderbouwde en geïnformeerde ponering te lezen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-07-2003 10:00 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 11 juli 2003 9:52 schreef grindcore het volgende:
Amerika is gewoon kut


Heel erg zielig, ik ga me dan ook niet meer in deze discussie mengen, te triest om waar te zijn!



grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 11-07-2003 10:09 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

hahahaha, je denkt toch niet dat ik nog energie erin steek voor een discussie wat allang is gevoerd?
De feiten zijn duidelijk, het gevecht is gestreden. Klaar.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 11-07-2003 11:34 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 10 juli 2003 8:58 schreef enforcer het volgende:
Jesus, alsof dat hier niet gebeurd, wees blij met de fukking amerikanen anders had jij nu Duits gesproken

die zit


yo yo wassup nigga bitches in da house


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-07-2003 12:51 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 juli 2003 8:58 schreef enforcer het volgende:
Jesus, alsof dat hier niet gebeurd, wees blij met de fukking amerikanen anders had jij nu Duits gesproken


Nou dat zou erg zijn zeg.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 11-07-2003 13:02 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 10 juli 2003 22:00 schreef Sporty Voleg het volgende:
"Liberty and justice for all," toch?


Je hebt gelijk, in de haast had ik het verkeerd opgeschreven.

Dit is een link naar Hogerhand: de site en een reportage van 2 Vandaag waarin de Amerikaan Benjamin Ferencz aangeeft hoe het strafhof werkt. Geeft ook aan dat "de arrogante Amerikaan" dus niet bestaat.
In elk land heb je hele toffe mensen en helaas ook klootzakken.

http://www.hogerhand.nl
http://www.playingfield.net/~alard/tros.html

Voor degenen die een pest aan de U.S.A. hebben de volgende link
http://www.vrijdenker.demon.nl/Wie%20stopt%20uncle%20sam!.htm

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 11-07-2003 13:22]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 11-07-2003 14:11 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 11 juli 2003 12:51 schreef BurZum het volgende:
Nou dat zou erg zijn zeg.

jah nog afgezien van t feit dat ramstein uit dat land komt


yo yo wassup nigga bitches in da house


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-07-2003 14:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 8:58 schreef enforcer het volgende:
Jesus, alsof dat hier niet gebeurd, wees blij met de fukking amerikanen anders had jij nu Duits gesproken Z


- Duits is vet !
- Liever duits spreken als Arabisch moeten aanhoren
- t is niet omdat ze toen ons geholpen hebben dat ze nu een beetje de hele wereld mogen zitten commanderen.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 11-07-2003 14:46 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 11 juli 2003 14:14 schreef campske666 het volgende:
- Duits is vet !
- Liever duits spreken als Arabisch moeten aanhoren
- t is niet omdat ze toen ons geholpen hebben dat ze nu een beetje de hele wereld mogen zitten commanderen.

over dat arabies horen zit wat in jah, maar daarvoor was pim


yo yo wassup nigga bitches in da house


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-07-2003 14:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:46 schreef bas_bin_laden het volgende:
over dat arabies horen zit wat in jah, maar daarvoor was pim


Wij hebben Filip nog.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 11-07-2003 14:58 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 11 juli 2003 14:48 schreef campske666 het volgende:
Wij hebben Filip nog.

wie is dat dan weer?


yo yo wassup nigga bitches in da house


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-07-2003 15:00 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 14:58 schreef bas_bin_laden het volgende:
wie is dat dan weer?



De Winter. De kop-man van het vlaams-blok. Is de Vlaamse/hetero tegenhanger van Pimmetje.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen