IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Meer bewijs dat Amerikanen geschift zijn, moeder laat kinderen alleen in een auto terwijl het buiten 40 graden is. Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2003 16:01 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 juli 2003 15:00 schreef campske666 het volgende:
De Winter. De kop-man van het vlaams-blok. Is de Vlaamse/hetero tegenhanger van Pimmetje.


ah, dan weet hij wat hi kan verwachten



===>


Bruce Banner


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-07-2003 16:02 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 16:01 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ah, dan weet hij wat hi kan verwachten



===>


Jammer genoeg wel. T verwondert me dat het nog niet gebeurd is eigenlijk. Waarschijnlijk dankzij het cordon sanitaire.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2003 16:02 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
het cordon sanitaire.


pardon?


Bruce Banner


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-07-2003 16:05 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 16:02 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
pardon?


Cordon Sanitaire: Uitvinding van de "Democratische" ( ) Belgische regering. Het is een verdrag dat zegt dat het Vlaams blok te " extreem rechts" is om in de regering te zitten, en dat ze daardoor nooit aan de macht mogen komen ( kort gezegd).
Wat betekent dat de derde grootste partij van vlaanderen niks te zeggen heeft omdat hun mening niet populair is.
In mijn ogen betekent het dat er in Belgie geen democratie meer is.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2003 16:23 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
(heel verhaal) In mijn ogen betekent het dat er in Belgie geen democratie meer is.


Trieste zaak.


Bruce Banner


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-07-2003 16:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 16:23 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Trieste zaak.


Dat is het.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2003 16:25 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 juli 2003 16:25 schreef campske666 het volgende:
Dat is het.

("democratisch" nederlandsch biertje)


Bruce Banner


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-07-2003 16:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 16:25 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
("democratisch" nederlandsch biertje)


( Belgisch Biertje in democratisch Nederland )


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2003 16:32 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 juli 2003 16:28 schreef campske666 het volgende:
( Belgisch Biertje in democratisch Nederland )


ik drink toch geen alcohol, so I don't care wat voor pis je tapt


Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2003 16:33 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

even on topic: AMERIKANEN ZIJN GESTOORD


Bruce Banner


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-07-2003 16:33 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 16:32 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik drink toch geen alcohol, so I don't care wat voor pis je tapt


Bier drink je niet voor de alcohol, maar voor de smaak.

GRRIIIIMMMBBBEEEEERRRGGGGEEEENNNNN


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-07-2003 18:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 22:06 schreef enforcer het volgende:


Nee, ik vrees dat ons kikkerlandje het echt aflegt bij een land als de US qua bjidrage aand belangrijke cq wtenschappalijke ontwikkelingen, en da's helemaal niet erg maar vertel dan niet dat z dom zijn.




Dat is beetje een oneerlijke vergelijking. Hoeveel amerikanen zijn er en hoeveel nederlanders??? Je zou dan Europa tegenover de VS moeten zetten en dan wordt het wel wat anders.Ik heb zelf enkele maanden op een Amerikaanse universiteit doorgebracht (Louisiana State University) en een gemiddelde Nederlandse student komt daar zo aan een a+ gemiddeld. Het universitair onderwijs is hier vele malen moeilijker. Maar Amerikanen zijn wel betere "strebers"(ik bedoel het niet negatief) en kunnen hun zaak vaak vele malen beter presenteren.
Hey, het is wel zo dat de enkele VS bands metal weer naar een hoger niveau hebben getrokken(Metallica, Slayer etc etc) dat is toch ook niet gek?


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 11-07-2003 21:58 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 15:00 schreef campske666 het volgende:
De Winter. De kop-man van het vlaams-blok. Is de Vlaamse/hetero tegenhanger van Pimmetje.


*begint te griezelen* die man is eng... zijn denkbeelden zijn eng...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 23-07-2003 14:00 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Hey, het is wel zo dat de enkele VS bands metal weer naar een hoger niveau hebben getrokken(Metallica, Slayer etc etc) dat is toch ook niet gek?

Het is echter ook waar dat zonder de Rolling Stones, Led Zeppelin en Queen de hedendaagse muziek er ook anders uit had gezien en dat de zwarte blueszangers als BB King, John Lee Hooker en Albert King nog steeds in kleine pubs en zaaltjes hadden gespeeld.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 23-07-2003 14:36 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

Dus omdat een moeder haar kind in een veel te hete auto achterlaat, zijn 'de Amerikanen' geschift. Dus over Amerikanen mag wél gegeneraliseerd worden?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-07-2003 14:39 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 18:29 schreef attila_de_hun het volgende:
de enkele VS bands metal weer naar een hoger niveau hebben getrokken(Metallica, Slayer etc etc) dat is toch ook niet gek?

*kuch* !!!Manowar !!!*kuch*


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-07-2003 14:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 21:58 schreef Midnight het volgende:
*begint te griezelen* die man is eng... zijn denkbeelden zijn eng...


Vind ik niet echt, hij neemt gewoon de rol op zich om de hypocrite politiek een beetje dooréén te schudden. Zijn negatief imago is vooral gecreerd door de pers.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 23-07-2003 14:51 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 14:36 schreef Mithrandir het volgende:
Dus omdat een moeder haar kind in een veel te hete auto achterlaat, zijn 'de Amerikanen' geschift. Dus over Amerikanen mag wél gegeneraliseerd worden?
Hmm, generaliseren mag wat mij betreft altijd...hangt af van de mate waarin maar das een hele andere discussie. Maar Amerikanen komen over het algemeen niet als snugger over in de media en dus bij ons...


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 23-07-2003 14:52 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

Nog even reageren op voorgaande opmerking:
Pim Fortuyn was niet extreem rechts. Dat heeft de pers ervan gemaakt.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-07-2003 14:54 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 14:52 schreef Mithrandir het volgende:
Nog even reageren op voorgaande opmerking:
Pim Fortuyn was niet extreem rechts. Dat heeft de pers ervan gemaakt.


Net zoals bij het Vlaams blok.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 23-07-2003 14:54 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 23 juli 2003 14:51 schreef Magistus het volgende:
Hmm, generaliseren mag wat mij betreft altijd...hangt af van de mate waarin maar das een hele andere discussie. Maar Amerikanen komen over het algemeen niet als snugger over in de media en dus bij ons...


Ja, in de media... heb jij wel eens mensen uit het noorden van Nederland op het journaal gezien? Dan kiest de pers ook altijd diegenen uit, dat je je schaamt dat je ook in het noorden woont.

Maar hoe kan een niet al te snugger volk de grootste macht worden op aarde? Zijn ze toch wel ergens snugger, of niet?

[Dit bericht is gewijzigd door Mithrandir op 23-07-2003 15:05]


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 23-07-2003 15:06 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 14:54 schreef Mithrandir het volgende:
Ja, in de media... heb jij wel eens mensen uit het noorden van Nederland op het journaal gezien? Dan kiest de pers ook altijd diegenen uit, dat je je schaamt dat je ook in het noorden woont.
dat moet je ook Maar dat is nu eenmaal zo, nieuws houdt in dat iets moet afwijken van de normale gang van zaken en daardoor komen vaak domme en schokkende dingen naar boven.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 23-07-2003 15:09 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 23 juli 2003 15:06 schreef Magistus het volgende:
dat moet je ook Maar dat is nu eenmaal zo, nieuws houdt in dat iets moet afwijken van de normale gang van zaken en daardoor komen vaak domme en schokkende dingen naar boven.


Dank je
Maar als je dat beseft, zou je toch een ander beeld moeten hebben van de VS dan je hier neerzet. Of moet je de media niet als criterium opgeven.

[Dit bericht is gewijzigd door Mithrandir op 23-07-2003 15:11]


Arwen ná anvanya vendë ecénien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-07-2003 19:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Een deel van de Amerikanen is niet geschift maar doortrapt,opportunistisch en sluw(effe generalizerend). Neem nu het verhaal van die amerikaanse held Jessica Lynch. Gevangen genomen door Irakezen na een vuurgevecht en later bevrijd door elite troepen wordt verteld in de media. De werkelijkheid is iets anders. Een botsing van auto's zorgde dat ze gewond raakte, Irakezen hebben haar nota bene bevrijd en onmiddellijk naar een ziekenhuis gebracht waar ze werd behandeld. Later konden de "bevrijdings"troepen zonder een schot te lossen haar uit het ziekenhuis komen halen. In plaats dat ze dit verhaal gebruiken om te laten zien dat er ook erg aardige, behulpzame mensen in Irak wonen. maar nee hoor het wordt weer zo een opgeklopt verhaal vol heldendaden etc etc. Wedden dat er binnekort weer zo een gelikte film van komt?? Ik zou me dood schamen als ik die Jessica Lynch was.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-07-2003 19:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 19:37 schreef attila_de_hun het volgende:
Wedden dat er binnekort weer zo een gelikte film van komt?? Ik zou me dood schamen als ik die Jessica Lynch was.


Lol.. Trapped in Iraq - the Jessica Lynch story .. over een paar jaar vanzelf wel weer te zien op de woensdagavond van RTL 4


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen